User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 23:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > apua modpiirin valitsemisessa, ja muuta asiaan liittyvää.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Apua modpiirin valitsemisessa, ja muuta asiaan liittyvää.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
unclerami
Newbie
_
11. lokakuuta 2006 @ 13:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vanha pleikkarini alkaa vetää viimeisiään, joten olen hankkimassa lähiaikoina uutta. Ideana olisi hankkia tuollainen PSTwo slim mallinen kone, versio V16.

Kysymys onkin, että mikä modpiiri kannattaa minun ottaa koneeseen, olettaen että haluan pelata sen avulla import- ja varmuuskopiopelejä? Itse olen katellut tuolta modpiiri.com kaupasta sellasia piirejä kun Modpiiri 100%, Crystal Ship PRO v2.0 (vai onko 1.2 riittävä?), Ghost2 V2 ja Matrix Infinity. Luin pari muuta ketjua täällä ja sain sellaisen mielikuvan että Modpiiri 100% ei ole rahan eikä vaivan arvoinen, mutta entäs nuo muut? Ja tarvitseeko kyseinen PSTwo V16 muuta kuin laserin säädön jos haluan modpiirin? Muistan lukeneeni että jotkut PSTwo mallit tarvitsevat myös laser suojan tjsp.

Minua myös kiinnostaa että mitkä DVD-merkit ovat todistetusti toiminut hyvin varmuuskopioiden polttamisessa? Ja suositteletko mitään tiettyä kauppaa niiden ostamiseen (kotimainen tai ulkomainen, ei väliä)?

Kiitos avustanne!
Senior Member

3 tuotearviota
_
11. lokakuuta 2006 @ 14:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Infinity on paras ehdottomasti. Muutkin ihan hyviä lukuunottamatta modpiiri 100%. Vain V12 version slim tarvitsee lasersuojauksen. Laserin potikoiden säädön vaikutusta ei kukaan pysty toteen näyttämään. heikko laser käryää vaikka säädätkin. Kaikki dvd merkit toimii pleikassa. Ainoa mikä vaikuttaa kopion laatuun ja toimivuuteen on oma polttava asemas.
unclerami
Newbie
_
11. lokakuuta 2006 @ 14:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo infinity kyllä kuulostaa hyvältä, joten taidanpa sitten hankkia sen.

En ole mikään poltettavien DVD-asemien asiantuntija, joten osaatko sanoa että onko tämä minun tämänhetkinen asema (HL-DT-ST DVDRAM GSA-4082B) mistään kotoisin? Vai pitäisikö samantien hankkia uusi polttava asemakin? Jos pitää niin onko mitään suosituksia (hinnalla ei niin kauheasti väliä, kuhan ei nyt ihan liikoja maksa)?

Kiitos!
Senior Member

3 tuotearviota
_
11. lokakuuta 2006 @ 15:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ehkä tulee kuitenkin edullisemmaksi kokeilla useaa eri levymerkkiä kuin alkaa etsiä levylle sopivaa asemaa. Ei kai huonoa polttavaa asemaa olekkaan kunhan levyn löytää. Nierle on hyvä levyjen ostopaikka saksassa. Sieltä tilaan kaikki levyni. Ja ostan ihan halvimasta päästä. Vaikka onkin todettu että parhaiten data säilyy kalleimmissa esim. verbatim levyissä mutta mikäs on poltella uusi kopio halvemmalle kun alkaa entinen tökkiä.
unclerami
Newbie
_
11. lokakuuta 2006 @ 15:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok, teen niin.

Itelläni on noita verbatimin DVD-R levyjä kylläkin ollut käytössä, mutta ne eivät nykyisellä pleikkarillani ja modpiirilläni toimi. Tosin veikkaan kyllä että vika on pleikkarissa (ikää on koneella ja piirillä jo 3-4 vuotta), nimittäin muussa käytössä levyt ovat toimineet moitteettomasti.
Mainos
_
__

_
Senior Member

3 tuotearviota
_
11. lokakuuta 2006 @ 15:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin tai sitten verbatim ei ole yhteensopiva polttavan asemas kans. Itsekkään en oikein ole saanut hyviä kokemuksia verbatimeista. Mutta konsolin syy se ei ole jos muut merkit kuitenkin toimii.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > apua modpiirin valitsemisessa, ja muuta asiaan liittyvää.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy