User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 23:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > vanha ps2 ja vanha piiri ps1 pelit ei toimi!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
vanha ps2 ja vanha piiri ps1 pelit ei toimi!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
11. lokakuuta 2006 @ 15:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli minulla on ps1 jossa modpiiri ostin tuon kaverilta (paksu malli)
siinä toimii kaikki ps2 pelit mutta dvd elokuvat ja ps1 pelit ei toimi missä vika?

Ps2 : v.15 silver + matrix infinity (1.93)

Kiitos Shadown :)

Xbox : 1.6 black + SmartXX LT OPX V2 + 80gb kovolaevy

Kiitos Modpiiri
unclerami
Newbie
_
11. lokakuuta 2006 @ 15:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tiedätkö mikä piiri on kyseessä?
Omassa piirissäni (joka myös on vanha, en kyllä muista piirin nimeä enää :D) pitää minun painaa resettiä pohjassa vähän aikaan (siihen asti että kuvaan tulee se hieno alkuanimaatio) jotta poltetut pleikka pelit käynnistyy.
Member
_
11. lokakuuta 2006 @ 15:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla ei toimi aidot kaan !
ja koska sitä piti painaa

Kiitos Modpiiri
Senior Member

3 tuotearviota
_
11. lokakuuta 2006 @ 16:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile tupla resettiä eli painat nopeasti resettiä 2 kertaa peräkkäin. Ja jos ei ekakerran onnistu niin kokeile pari kertaa.

Ajatuksena on että josko koneessa on messiah piiri.

EDIT:
En ole varma pitikö tuplareset tehdä valmiustilasta vaiko jo päällä olevasta koneesta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. lokakuuta 2006 @ 16:50

Member
_
11. lokakuuta 2006 @ 16:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuh ei sekään aina vaan menee siihen valikkoon missä on muitikortti ja sit peli minkä se kyllä lukee ps2 peliks ja kun painan sitä ni ei mitää tulee valikkoo takas ja kiitos kaikille ja jos joku tietää viä jotai ni kertokaa ihmeessä!

Kiitos Modpiiri
Member
_
11. lokakuuta 2006 @ 16:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja eikös sitä ole jotain näppäin yhdistelmiäkin (en itse tiedä yhtään mutta tuli mielee)

Kiitos Modpiiri
Mainos
_
__

_
unclerami
Newbie
_
11. lokakuuta 2006 @ 16:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse teen siis niin, että aluksi avaan koneen ja painan resettiä niin kauan pohjassa että kone menee lepotilaan (tulee punainen valo). Sen jälkeen painan resettiä niin kauan pohjassa että tulee se alkuanimaatio. Tässä moodissa käynnistyy varmuuskopiot pleikka 1 peleistä. Toisaalta mulla kyllä käynnistyy alkuperäset ilman mitään kikkoja, että sulla saattaa olla eri piiri. Mutta kannattaa kokeilla noita reset kikkoja tosiaan (painaa pohjassa tietyn aikaa lepotilasta, naputtaa kaksi kertaa jne.)
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > vanha ps2 ja vanha piiri ps1 pelit ei toimi!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy