User Käyttäjä Salasana  

lauantai 23.8.2025 / 22:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > apua pinnaclen kytkemiseen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Apua Pinnaclen kytkemiseen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jokuvana
Newbie
_
14. lokakuuta 2006 @ 11:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Alkaa mennä hermot tällasen ihmesanaston kanssa...! Mulla ei oo mitään hajua minkä nimisiä johtoja ja reikiä mulla koneessa on. Joten siis... Tällasen vajaaälysen ihmisen selittämänä...
mulla on nyt siis:
-Pinnacle 500-USB-niminen mötikkä
-Daewoon blue diamond vhs-nauhuri
-johto jolla voi yhdistää Pinnacle 500-USB-mötikän koneeseen
-johto jossa on molemmissa päissä 3 eri väristä (keltanen, punanen ja valkonen) johdon päätä
-Scart-johdon pää johon em. johdot voi liittää ja johon saa valittua joko out tai in

Minkä johdon tyrkkään mihinkäkin reikään että saan Pinnaclen kytkettyä tietokoneeseen?

Sori nyt... oon vähän jäljessä näissä asioissa...
jokuvana
Newbie
_
14. lokakuuta 2006 @ 12:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se vielä... Kuvittelin että homma olisi niinkin yksinkertainen kun... tietokoneesta johto Pinnacleen ja siitä tää 3-päinen johto videoihin scart-pään kautta. Ei onnistunut. Enkä tiä pitäiskö tässä scartti-päässä olla out vai in valittuna...?
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
14. lokakuuta 2006 @ 12:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siitä scart-mötikästä tietenkin out, olettaen että olet nauhoittamassa videota videonauhurista tietokoneelle.
Ei tuossa sen ihmeempää pitäisi olla. Johto vaan kiinni ja menoksi.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > apua pinnaclen kytkemiseen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy