StarForce
|
|
oppe
Junior Member
|
16. lokakuuta 2006 @ 13:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla ei vielä ole tullut sen kanssa ongelmia mutta voiko sen poistaa sillen niinku käytöstä? Tarkoitan ohjauspaneelista. Voiko se hajottaa koko koneen?
eki
|
oppe
Junior Member
|
16. lokakuuta 2006 @ 13:23 |
Linkki tähän viestiin
|
muuten, kukahan sen on värkännyt?
eki
|
Undercova
Senior Member
|
16. lokakuuta 2006 @ 13:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikä tuo starforce edes on? Peli? Ja kyllä sen voi poistaa, ei ole mitään haittaa koneelle.
Phenom II X4 965BE 4Ghz/ Gigabyte GTX660 Windforce / Asrock 970 Extreme4 / Kingston HyperX 2x4GB / SF-2000 koppa / Kingston V300 120GB SSD / WD Caviar SE16 250Gt / Corsair VX450
|
MikroMake
AfterDawn Addict
|
16. lokakuuta 2006 @ 14:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Intel Haswell i7-4770K & Noctua NH-U14S
Asus Z87-A & Asus Strix GTX 970
Fractal Design Define R4 & Seasonic 660W P-660 (XP²)
Samsung 256GB 840 Pro SSD & Western Digital 1TB Caviar Black
|
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
16. lokakuuta 2006 @ 14:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Ah se iki-ihana Starforce. On siinä taas niin vittumainen viritys jota kopiosuojaksi sanotaan. Voi niitä aikoja jolloin Civilizationin ohjeissa sanottiin "tätä peliä ei ole suojattu, mutta älä silti kopioi sitä kaverille". Seuraava StarForce asentaa varmaan rootkitin jota ei saa pois kuin lowlevel kovo formaatilla.
Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
|
oppe
Junior Member
|
17. lokakuuta 2006 @ 10:53 |
Linkki tähän viestiin
|
nyt mulla tuli sen kanssa ongelmaa ku käynnistin trakmania nationssin. siihen tuli joku error
eki
|
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
17. lokakuuta 2006 @ 11:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Oliskohan mahdollista saada sitä errorii tänne näkyväksi, että auttaminen olis helpompaa? Kuvakaappaus tai olennaisen tekstin copy-paste.
EDIT: todennäköisesti sulla on joku ohjelma josta StarForce ei tykkää kuten virtuaali CD-asema.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. lokakuuta 2006 @ 11:05
|
oppe
Junior Member
|
17. lokakuuta 2006 @ 11:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Jihuu! mää sain poistettua sen StarForcecleanerilla. mutta totta to-
siaan, aika ärsyttävä tuo on!
eki
|
samfin
Senior Member
1 tuotearvio
|
17. lokakuuta 2006 @ 11:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Tänne voisi tietysti laittaa, että missä se starforce sijaitsee ja minkä näköistä tiedostoa on. Niin voisi itsekkin kurkata jos koneelta löytyy sellaista. Ja tietysti poisto ohjeet.
|
oppe
Junior Member
|
17. lokakuuta 2006 @ 11:22 |
Linkki tähän viestiin
|
no niitä on siellä ainakin kolme kansiota. tiedät kai mistä ne voi nähdä? jos et niin mene ohjauspaneeli> suorituskyky ja ylläpito> jär-
jestelmä> laitteisto> laitehallinta> näytä> muut kuin plug in play ohjelmat ja sieltä se löytyy jos on löytyäkseen.
eki
|
oppe
Junior Member
|
17. lokakuuta 2006 @ 11:25 |
Linkki tähän viestiin
|
mulla lähti se niin että kun mää painoin sitä starforceclean kuvaketta niin sitten se sammutti koneen ja kas kummaa! starforce hävisi ja poistin varmuuden vuoksi vielä sen Trackmanian, jonka mukana se tuli.
eki
|
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
17. lokakuuta 2006 @ 11:35 |
Linkki tähän viestiin
|
StarForce ei ole mikään "mörkö" vaan hyvin vittumainen kopiointiesto ohjelma. Vaikkaikin Trackmania Nations on vapaasti saatavilla tulee sen mukana StarForce! Täten jos poistat StarForcen poistuu TM:N tai lakkaa toimimasta. TM:N tekijöitä on kyllä moitittu ja ihmetystähän toi turha paskasuojasoftan asennus aiheuttaa.
|
Moderator
5 tuotearviota
|
17. lokakuuta 2006 @ 14:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Onneks sentään Ubisoft älysi lopettaa tuon StarForcen käyttämisen. Tosin itellä ei oo pahemmin ollu ongelmia tuon kyseisen "softan" kanssa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. lokakuuta 2006 @ 14:18
|
samfin
Senior Member
1 tuotearvio
|
2. joulukuuta 2006 @ 08:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla tuli starforce suojaus koneelle ja poistinkin sillä poisto työkalulla sen, mutta tonne jäi vielä tollainen merkintä --> Starforce Protection Helper Driver (version 2.x). Onko toi vaan siitä poistotyökalusta joku juttu, vai onko starforcesta jäänyt vielä jotain ylimääräistä?
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
3. joulukuuta 2006 @ 08:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Uudelleenkäynnistyksen jälkeen ei kyllä pitäisi jäädä mitään merkintöjä tuosta koneelle.
|
samfin
Senior Member
1 tuotearvio
|
3. joulukuuta 2006 @ 10:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä on jäänyt. Olen yrittänyt poistaa sitä, mutta aina se tulee takaisin. Mikä neuvoksi?
|
STEAMER
Suspended due to non-functional email address
|
23. joulukuuta 2006 @ 09:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti samfin: Kyllä on jäänyt. Olen yrittänyt poistaa sitä, mutta aina se tulee takaisin. Mikä neuvoksi?
Minullakin jäi toi "helper driver". Miten sen saa pois?
hauskaa eikö mutta silti sen voi ostaa.
|
romuli
Junior Member
2 tuotearviota
|
23. joulukuuta 2006 @ 10:26 |
Linkki tähän viestiin
|
|
samfin
Senior Member
1 tuotearvio
|
26. joulukuuta 2006 @ 21:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Mitäköhän tolla tiedostolla tehdään, kun mulla aukeaa sen vain muistioon. Eli mitään ei tapahdu.
|
Mainos
|
  |
|
romuli
Junior Member
2 tuotearviota
|
27. joulukuuta 2006 @ 09:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti samfin: Mitäköhän tolla tiedostolla tehdään, kun mulla aukeaa sen vain muistioon. Eli mitään ei tapahdu.
Itselläni latautuu tuosta linkistä normaalisti purettava tiedosto, sovellus myös käynnistyi normaalisti tuplaklikkaamalla.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. joulukuuta 2006 @ 09:30
|