kaiuttimista kuuluu surinaa.
|
|
jumalc
Member
1 tuotearvio
|
24. lokakuuta 2006 @ 12:22 |
Linkki tähän viestiin
|
elikkä kun laitan kaiuttimet päälle sillai että äänenvoimakkuus on minimissaan , niin kuuluu surinaa. Mutta kun tarpeeksi nostan äänen voimakkuutta niin surina katoaa.Eli missä vika
kauittimet on logitech 5.1 x-530.
Bow down to the King.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. lokakuuta 2006 @ 12:23
|
h3muh
Member
|
24. lokakuuta 2006 @ 19:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla sama juttu, myöskin ku kuullokkeet kiinni niin saa vähä räplätä että saa sen hyvä äänen ku semmosta rutinaa kuuluu, tosin luulen että omissa kajareissa on vika koska ne ovat kivikaudelta. Uusimaan pitäis. Onko sulla ajurit mis kuosis ?
|
jumalc
Member
1 tuotearvio
|
24. lokakuuta 2006 @ 22:06 |
Linkki tähän viestiin
|
noh ja tietääkseni kaiuttimis ei ole mitää ajureita? ja ongelma ilmeni tänään aamulla. ja kun sammutan koneen ja kajarit ja annan olla pois päältä n.5 min niin surina häviää kun käynnistän koneen ja n. tunti siitä niin surina juttu palaa.
Bow down to the King.
|
jumalc
Member
1 tuotearvio
|
24. lokakuuta 2006 @ 22:06 |
Linkki tähän viestiin
|
noh ja tietääkseni kaiuttimis ei ole mitää ajureita? ja ongelma ilmeni tänään aamulla. ja kun sammutan koneen ja kajarit ja annan olla pois päältä n.5 min niin surina häviää kun käynnistän koneen ja n. tunti siitä niin surina juttu palaa.
Bow down to the King.
|
AppleMr
Junior Member
2 tuotearviota
|
25. lokakuuta 2006 @ 04:23 |
Linkki tähän viestiin
|
minullakin oli tuo onkelma, mutta ostin äänikortin ja ongelma hävisi. Olen kuullut että tuo on yleinen ongelma liittyen emoo integroiduissa äänikorteissa.
AppleMr
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
25. lokakuuta 2006 @ 07:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuon voi helposti testata onko vika kaiuttimissa vai koneessa kytkemällä nuo kaiuttimiet johonkin toiseen äänilähteeseen. Esim. CD-soitin.
|
jumalc
Member
1 tuotearvio
|
25. lokakuuta 2006 @ 09:00 |
Linkki tähän viestiin
|
hey kiitos vinkistä´, ja vika tuntui olevan kajareissa.
Bow down to the King.
|
h3muh
Member
|
25. lokakuuta 2006 @ 10:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Kuka sanoi että kajareissa on ajurit? Tarkoitin lähinnä äänikortin.
|
Mainos
|
  |
|
jumalc
Member
1 tuotearvio
|
25. lokakuuta 2006 @ 11:00 |
Linkki tähän viestiin
|