User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 04:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 laser silmä apua
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
PS2 laser silmä apua
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
drslayer
Newbie
_
26. lokakuuta 2006 @ 11:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on tommonen V4 mallia oleva PS2. Moddasin sen tossa noin 3 vuotta sitten gameloader 2 piirillä ja hyvin on toiminut vielä tähänkin päivään saakka. Silti noiden poltettujen DVD pelien kanssa on ongelmia. Yleensä ne eivät toimi ollenkaan ja joskus pitää resetoida kymmeniä kertoja ennen kuin lähtee toimiman.

Tiedän, että DVD:ssä ei pitäisi olla vikaa, koska se toimi kaverilla varsin hyvin. PS2:ssa ei myöskään pitäisi olla pahemmin vikaa koska se pystyy pyörittämään suurinta osaa peleistä aivan hyvin. Myös PS1 varmuuskopiot toimivat moiteettomasti (ja PS2 pelit jotka on poltettu cd:lle) joten en usko, että itse piirissä on vikaa.

Arvelinkin vian löytyvän laser silmästä. Kone on suhteellisen vanha joten se laser silmä voi vaatia puhdistusta tai vaihtoa. Vaikka olen minä joskus jonkun oppaan nähnyt, en oo koskaan viitsinyt alkaa vaihtaa tai putsata sitä silmää.

Olisi semmoinen kysymys että onko täällä Helsingissä tai Helsingin lähistöllä mitään liikettä missä PS2:sta voisi korjauttaa tai vaihtaa laser silmän? Ja haittaako se, että koneessa on piiri?

En mielelläni avaisi itse konetta, koska kokemusta tai luottamusta semmoisen tekemiseen ei oikein ole. Tosin jos jonkun mielestä se on helppoa ja yksinkertaista niin aina saa ohjeita antaa, mutta mieluummin annan liikkeen tehdä työt.

Kiitoksia jo etukäteen.
Member
_
26. lokakuuta 2006 @ 15:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiikuta kapistus liikkeeseen missä korjataan elektroniikka laitteita, pyydät vain lasersilmän puhdistusta. Jos et tiiä mikä paikka korjais, kannattaa kysellä myös elektroniikka myymälöistä oisko tollaista palvelua saada.
Senior Member

3 tuotearviota
_
26. lokakuuta 2006 @ 16:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Viralliset/valtuutetut playstation korjaajat eivät ota vastaan modattua. Muuten piiristä ei kyllä haittaakaan ole.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 laser silmä apua

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy