User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 22:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > kokemuksia creative zen v tai zen micro photosta?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
kokemuksia creative zen v tai zen micro photosta?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
nesti
Newbie
_
30. lokakuuta 2006 @ 12:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olis aika hankkia mp3 soitin ja hetken surffailun jälkeen kohdalle osui muutama mielenkiintoinen soitin. Olisko jollain kokemuksia ja vinkkejä mikä seuraavista kannattaisi investoida?
Creative zen v plus 2gb
http://fi.europe.creative.com/shop/produ...0&product=1342&
Creative Zen MicroPhoto 4GB
http://www.bulldog.fi/cgi-bin/netstore/t...e=2815701502925
ja ässänä vielä INOVIX MP3- soitin IMP-1112 2 Gb
http://www.pixmania.com/fi/fi/342194/art...-1112-2-gb.html
jos jollain on tietoa tai vinkkiä heittää niin kiitosta jo etukäteen.
nesti
Newbie
_
30. lokakuuta 2006 @ 13:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
lisäsurffailun johdosta tarkennusta edelliseen ja paremmat linkit:
CREATIVE, ZEN MICRO PHOTO 4GB BLACK
http://www.servit.fi/storehki/index.php?...roducts_id=4922
+tallennuskapasiteetti
+radio(ei niin tärkeä)
-koko
onkohan mahdollista katsoa videokuvaa???

CREATIVE, ZEN V 2GB MP3 SOITIN
http://www.servit.fi/storehki/index.php?...roducts_id=5097
+koko
+nauhoitusmahdollisuus cd-soittimesta(?)
+ilmeisesti mahdollisuus videon katseluun

laitteet saman hintaisia mutta onko tietoa esim. äänenlaadusta tai joistakin ongelmista soittimien suhteen?
JuZaB
Newbie
_
5. marraskuuta 2006 @ 19:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kumpaan päädyit? oon katellu itekki just noita 2 soitinta enkä osaa valita,tossa mickrophotossa oli hieman hankala käyttöinen valikkojen selaus ku sain kaverilla kokeilla soitinta mutta kuiteki 2gigaa enemmän muistia..
Tapioca
Newbie
_
6. marraskuuta 2006 @ 08:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ostin viikonloppuna tuollaisen Zen V Plus 2Gigan muistilla. Plussassa oli karvalakkimalliin verrattuna radio ja videonkatselumahdollisuus. Eli kannaattaa olla tarkkana onko ostamassa laitetta plussalla vai ilman.

Omat kokemukseni ovat hirmu värittyneet, koska kyseessä on minun ensimmäinen fiksumpi mp3-soittimeni. Näyttö on 1,5tuumainen, mutta oli kyllä hienoa katsella Madventures-pätkiä niistä. Minun epä-hifistin korviini vakiona tulleet korvanapit jymisevät aika kivasti.

Laite toimii sekä USB muistina, että resurssien hallinnan kautta myös näkyvänä Zen V Media series kuvakkeena. Tuon kautta voi mm. muuttaa leffapätkien tiedostomuodot soittimeen sopiviksi.

Laite oli makuuni jopa liian pieni. Vähän tulitikkuaskia isompi.

EDIT: vaikka kaikki varmasti osaa googlata, niin tuossa laiskemmille arvostelu laitteesta:

http://www.anythingbutipod.com/archives/...plus-review.php

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. marraskuuta 2006 @ 10:07

Member
_
22. marraskuuta 2006 @ 13:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse omistan tuon Creative Zen MicroPhoto 4GB -soittimen. Toiminut aivan moitteetta, helppokäyttönen ja mahtuu musaa niin pirusti! :D Kannattaa harkita ton ostoa kyllä. On vielä tosi hienon näkönen ja ei se touchpad näppäimistö ole epämukava käyttää, siihen tottuu nopeasti, kun laittaa vielä herkkyyden alhaiseksi. Näyttö on selkeä ja kuvatkin näkyy moitteetta. Ja tietysti suomenkieliset valikot aina plussaa.

Ja tuolta kannattaa ehdottomasti ostaa -----> maksaa vain 129 ?

http://www.servit.fi/storehki/index.php?...roducts_id=4922

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. marraskuuta 2006 @ 13:46

maxim
Junior Member
_
24. marraskuuta 2006 @ 10:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
microphoto 8 GB. toiminu hyvin, nyt hajos touchpad.. saa luvan mennä takuusee. Muuten ihan kivan soitin. ja sen sanon et miespuolisen henkilön käteen zen v on vähä liian pieni.. oma mielipide :O. eikä se videoiten katselu oo järkevää.
Member
_
24. marraskuuta 2006 @ 15:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo kyllä tuo video ominaisuus on vähän turha tuossa v:ssä. Kannatan kyllä tuon soittimen osto ;D Tietysti ei sitä paljon tiputella tai käsitellä väkivalloin sillä eihän noi soittimet semmosta kestä.

nesti
Newbie
_
24. marraskuuta 2006 @ 16:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep. kiitosta vinkeistä. myöhästyin hieman microphoton ostosta, mutta tarkoitus olikin ostaa vasta kun veronpalautukset tulevat....Todennäköisesti zen v tulee ostettua sitten.
wamuu
Newbie
_
24. tammikuuta 2007 @ 11:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin kysyisin sellasta että, onko kyseisessä mp3 soittimessa videon katselu mahdollisuus? creative zen v 1gb.. ja jos on niin mihin formaattiin se pitää muuttaa.. pikaisia vastauksia kiitos!!!
otsi
Newbie
_
9. helmikuuta 2007 @ 12:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vaan plussa mallisa on videon katselu mahdolisuus.
wamuu
Newbie
_
15. helmikuuta 2007 @ 03:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos vastauksesta(=
Senior Member

4 tuotearviota
_
15. helmikuuta 2007 @ 05:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yksi harkitsemisen arvoinen soitin, jossa muitin koot menee 2-8Gt.

http://www.anythingbutipod.com/archives/...ries-review.php

Antec P180B, Asus P5K, Intel Q9550 @ 3.6GHz, Ati HD 6950, WD 320GB&2TB, Samsung 2x1TB&750Gt, 8192Mb DDR2 800MHz, Creative X-FI Platinium, Sennheiser HD-555, Behringer Truth B2030 Aktiivit, M-Audio Fast Track Pro.
Turska682
Member

4 tuotearviota
_
16. helmikuuta 2007 @ 14:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
ja sen sanon et miespuolisen henkilön käteen zen v on vähä liian pieni.. oma mielipide :O
Olen samaa mieltä. Ja tuo tatti on melko huono minun mielestä Zen V:ssä tuohon navigointiin, touchpad on parempi, ja siinäkin mielessä MicroPhoto on parempi että tosiaan miehille omasta mielestä paremman kokoinen. Lisäksi saa jopa 8 gigan muistilla ja eri väreillä. Kokemusta on tosiaan molemmista soittimista ja ennemmin MicroPhoton ottaisin. :)
Turska682
Member

4 tuotearviota
_
16. helmikuuta 2007 @ 14:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
ja sen sanon et miespuolisen henkilön käteen zen v on vähä liian pieni.. oma mielipide :O
Olen samaa mieltä. Ja tuo tatti on melko huono minun mielestä Zen V:ssä tuohon navigointiin, touchpad on parempi, ja siinäkin mielessä MicroPhoto on parempi että tosiaan miehille omasta mielestä paremman kokoinen. Lisäksi saa jopa 8 gigan muistilla ja eri väreillä. Kokemusta on tosiaan molemmista soittimista ja ennemmin MicroPhoton ottaisin. :)
henkettu
Account closed as per user's own request
_
18. helmikuuta 2007 @ 19:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
OSTA SANDISK SANSA E250 MP3... Itse olin kans ostamas tollasta, mut tää olikin parempi. Ja tämän sitte ostin.
Member
_
19. helmikuuta 2007 @ 06:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Zen V:ssä on omat hyvät puolensa, mutta tosiaan se on aika pieni. Joku tykkää joku taas ei. MicroPhoto, jonka ite omistan on hyvä kädessä, touchpad on helppokäyttöinen ja muutenkin valikot ovat helpot (on myös V:ssä). MicroPhotossa on persiistä se, että kuvia ei voi katsella samaan aikaan kun kuuntelee musaa ja kuten monet muutki soittimet, se menee rikki helposti.

Ärsyttää vähän että Zen V:hen on saatavilla paljon enemmän lisätarvikkeita, kuten suojia yms. MicroPhotossa plussa hienot valot :)

nesti
Newbie
_
24. helmikuuta 2007 @ 06:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Microphoto on ollut käytössä nyt joulusta asti. vähän käytettynä ostin ja voi kyllä sanoa että tyytyväinen olen valintaan. padi oli alussa aika hankala mutta siihen tottuu nopeaan. En tiedä V mallistosta kylläkään millainen on käytössä, mutta uskon ettei sekään huono ole.
dwnstrm
Suspended due to non-functional email address
_
30. maaliskuuta 2007 @ 09:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Zen Microphoto 8gb on suht hyvä soitin. Valokuva-ominaisuudella en ole koskaan tehnyt mitään, tosin. Näppäinlukkoa täytyy käyttää ahkerasti, sillä kosketusnäyttö on herkkä.

Myyn omani pois, jos joku haluaa ostaa. Ostettu verkkokaupasta 26.4.2006. Hyvin pidetty valkoinen, pieniä naarmuja tosin löytyy, kyllä se muovi kuluu vaikka taskussa pidetty ilman hankaavia juttuja.. :) täysin toimiva, takuuta on vielä voimassa vajaa kuukausi.. akku kestää mielestäni yhtä hyvin kuin uutena.

Ajattelin keskittää musani puhelimeeni, ettei tarvitse kahta laitetta pyöritellä taskuissa..

Tarjousten perusteella, hinta pyörii varmaan jossain satasen kieppeillä?
henka__
Newbie
_
13. kesäkuuta 2007 @ 12:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei kenelläkään olisi zen microphotoon ajureita?? en oo ainakaa löytäny creativen sivuilta.. jos jollain olis niin ette viittis lähettää

Kiitos jo etukäteen!:)

ps. tai lisätkää messengeriin..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. elokuuta 2007 @ 18:07

dwnstrm
_
13. kesäkuuta 2007 @ 16:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti henka__:
Ei kenelläkään olisi zen microphotoon ajureita?? en oo ainakaa löytäny creativen sivuilta.. jos jollain olis niin ette viittis lähettää henri901@hotmail.com

Kiitos jo etukäteen!:)

ps. tai lisätkää messengeriin..

Löytyy ne täältä

http://fi.europe.creative.com/support/do...oPhoto&x=36&y=7
henka__
Newbie
_
18. kesäkuuta 2007 @ 13:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon kattonu jo tuolta.. mut en oo nähny tai sit oon sokee:DD
uzu
Newbie
_
5. syyskuuta 2007 @ 16:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimiiko Creative Zen V+ 8GB siten että mp3:sia voi siirtää massamuistitoiminnolla laitteeseen ja niitä voisi sitten kuunnella itse laitteella?
dwnstrm
_
6. syyskuuta 2007 @ 05:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti uzu:
Toimiiko Creative Zen V+ 8GB siten että mp3:sia voi siirtää massamuistitoiminnolla laitteeseen ja niitä voisi sitten kuunnella itse laitteella?
Täsmennätkö hivenen? mistä laitteesta puhut?

Eli Zeniin voi tuoda massamuistitoiminnolla sisään mp3:sia, mutta ainakin XP:tä käytettäessä tähän Creativen keksintöön tarvitaan erilliset ajurit. Vista tunnistaa laitteen ilman ajureita.

Massamuistina tämä ei sinänsä toimi, eli tästä ulos toiseen tietokoneeseen tai muuhun laitteeseen viedessä mp3:sia tarvitaan edelleenkin ne ajurit ja tätähän ei tunnisteta samalla tavalla kuin esimerkiksi digikameroita tai muita fyysisellä muistilla toimivia laitteita, sillä tässä on kovalevy..
uzu
Newbie
_
6. syyskuuta 2007 @ 06:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti dwnstrm:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti uzu:
Täsmennätkö hivenen? mistä laitteesta puhut?

Eli Zeniin voi tuoda massamuistitoiminnolla sisään mp3:sia, mutta ainakin XP:tä käytettäessä tähän Creativen keksintöön tarvitaan erilliset ajurit. Vista tunnistaa laitteen ilman ajureita.

Massamuistina tämä ei sinänsä toimi, eli tästä ulos toiseen tietokoneeseen tai muuhun laitteeseen viedessä mp3:sia tarvitaan edelleenkin ne ajurit ja tätähän ei tunnisteta samalla tavalla kuin esimerkiksi digikameroita tai muita fyysisellä muistilla toimivia laitteita, sillä tässä on kovalevy..
En tiedä kuinka tuota laitetta voisi täsmentää mutta kyseessä on siis Creative Zen V Plus 8GB Flash-muistilla varustettu laitos. Eli siis esim tuo:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=22193

Laitteen muistista pystyy ainakin 4GB alustamaan "massamuistiksi" joka näkyy (ainakin) WinXP:ssä ulkoisena kovalevynä. Voin siirtää tälle levylle mp3:sia tai muuta dataa.

MUTTA voinko jotenkin kuunnella ko. osiolle siirrettyjä mp3:siä itse soittimella? En löytänyt laitteeseen ilman creativen softaa siirrettyjä biisejä mitenkään itse laitteen kautta.

Toivottavasti tämä nyt vähän selvensi :)
Mainos
_
__

_
dwnstrm
_
6. syyskuuta 2007 @ 07:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jassoo! :) kyseessä on todella tuollainen versio laitteesta. En ole varma, mutta uskon, että et voi kuunnella massamuistiksi alustetun osion kappaleita itse laitteella mitenkään, vaan kyllä ne pitää siellä ´itse´ puolella sijaita.. Tämä perustuu aiempiin kokemuksiin tuosta Creativen (ja muiden soittimien) logiikasta. Ainakaan tässä mun versiossa se ei ole mitenkään mahdollista.

En muutenkaan oikein käsitä tuota Creativen toimintaa just tuon alustamisen osalta. Monissa soittimissa voit sotkea sekaan ihan mitä huvittaa ja itse laite toistaa pelkästään ne sieltä muistilta löytyvät soveltuvat tiedostot. Tätä ilmeisesti ajat takaa.

Minkä vuoksi sulla muuten on siellä massamuistipuolella noita biisejä, juuri tuon ajuriongelman(ko)? eli massamuisti näkyy XP:ssä ulkoisena kovona mutta itse mp3-puoli tarvitsee ajurit?

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > kokemuksia creative zen v tai zen micro photosta?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy