User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 22:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > kokemuksia creative zen v tai zen micro photosta?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
kokemuksia creative zen v tai zen micro photosta?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
uzu
Newbie
_
6. syyskuuta 2007 @ 07:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti dwnstrm:
Jassoo! :) kyseessä on todella tuollainen versio laitteesta. En ole varma, mutta uskon, että et voi kuunnella massamuistiksi alustetun osion kappaleita itse laitteella mitenkään, vaan kyllä ne pitää siellä ´itse´ puolella sijaita.. Tämä perustuu aiempiin kokemuksiin tuosta Creativen (ja muiden soittimien) logiikasta. Ainakaan tässä mun versiossa se ei ole mitenkään mahdollista.

En muutenkaan oikein käsitä tuota Creativen toimintaa just tuon alustamisen osalta. Monissa soittimissa voit sotkea sekaan ihan mitä huvittaa ja itse laite toistaa pelkästään ne sieltä muistilta löytyvät soveltuvat tiedostot. Tätä ilmeisesti ajat takaa.

Minkä vuoksi sulla muuten on siellä massamuistipuolella noita biisejä, juuri tuon ajuriongelman(ko)? eli massamuisti näkyy XP:ssä ulkoisena kovona mutta itse mp3-puoli tarvitsee ajurit?
Tarkoituksena on lähteä vähän pidempään reissuun jolloin uuden sisällön lataaminen tulee kyseeseen lähinnä erilaisissa nettikahviloissa. Sen vuoksi tahtoisin laitteen jonka sisältöä voi lisäillä random paikoissa ilman että tarvitsen erillistä ohjelmistoa.
dwnstrm
Suspended due to non-functional email address
_
6. syyskuuta 2007 @ 08:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen kyllä hyvin varma, että tuo Creative ei ko. tarkoitukseen taivu, ellei nettikahvilasta löydy Vistaa (sekä oikeutta käyttää muistikorttia - tai jos creative hakee Vistankin kautta jonkun tietyn ajurin sitä varten, minkä se käsittääkseni tekee - ei varmaan asennu nettikahvilassa). Eipä tuosta näytä löytyvän millään kielellä oikein minkäänlaista kokemusta/infoa netistä.. Muistitikku nettikahvilaan ja oman tai soveltuvan koneen kautta popit soittimeen?

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > kokemuksia creative zen v tai zen micro photosta?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy