User Käyttäjä Salasana  

maanantai 28.7.2025 / 13:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > asus 8800gtx
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Asus 8800GTX
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Player_
Senior Member
_
20. marraskuuta 2006 @ 17:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yleisesti ottaen, liian kuuma käyttölämpötila, vaikkei olekaan hajoamislämpötila, lyhentää laitteen käyttöikää, näin myös vaikkapa tuossa 8800GTX:ssä, kuin prosessoreissa, jotta saadaan vielä tähän ketjuunkiin liitettyä. Mitä pienempi lämpötila, sen parempi.
AfterDawn Addict
_
20. marraskuuta 2006 @ 18:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jartar:
No kerta rlamea ei kiinnosta kuunnella neuvoja niin tappakoon prossunsa kuumuudella.
Todennäköisesti vielä ihan turhaan koska juurikaan kukaan ei tarvitse noin tehokasta prossua.
Selittäsitkö vielä miten se prossu siihen kuumuuteen nyt kuolee? Todella suurella todennäköisyydellä emolevy viestittää n. 10 astetta liian suuret lämmöt Core tempille. mm. Asus p5wd Premium emon kanssa sama ongelma. Kyllähän prosessorit kestää enemmän kun sen 65-70 astetta! Nyt on tässä pyöritetty Orthoksia 9h 41min 0 errors, 0 warnings. Nyt kyllä sivutaan viestin alkuperäistä kysymystä jo niin rankasti, että jatketaan vaikka keskustelua toisessa viestiketjussa niin saatte sivistää minua tietämätöntä lisää! :)
Täytyy nyt sanoa että tosiaan tuo 60C on intelin oma antama raja jonka jälkeen tuo prossu saattaa alkaa hajoamaan. Mutta omahan se on prossus. Itse en kyllä anna tämän mennä missään vaiheessa yli 60C. On kuitenkin sen verran kallis vekotin että en halua tuhota tätä ensimmäisen 6kk sisään. Ja sen verran vielä että kaikkilla eri prosessori malleilla on eri kuumuuden sieto kyky. Esim vanhat AXP prossut kestivät 90C kuumuutta, mutta amd64 muistaakseni oli jossain 70C tai alle paikkeilla. Ja tuo c2d tosiaankin on sen 60C. Yli tuon lämpötilan kun mennään, niin se vähintäänkin lyhentää huomattavasti prossun elinikää vaikka ei samantien tuohoisikaan sitä (kuten player tuossa jo mainitsikin).

Ota nyt hyvä mies jåärkikäteen ja alenna niitä kellotaajuuksia sen verran että et heti uutta vekotintas murhaa. Mihinkä sitäpaitsi tarvitset noin korkeita kelloja? Ainoa mihinkä tuosta noin korkeista kelloista voi olla hyötyä on tosiaankin johonkin raskaaseen videon pakkaukseen ja muuhun prosessorilta tehoja vaativaan työhön, mutta se on typerää että pitää noin korkealla kelloilla ilman mitään muuta syytä kun se että voi sanoa että mulla on 3,4Ghz kellotettuna...

EDIT: core tempillä ei ole mitään tekemistä emolevyn kanssa!!!!! Se on suora mittaus prosessorin ytimestä

N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. marraskuuta 2006 @ 18:03

AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
21. marraskuuta 2006 @ 02:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep, siitä se on saanut nimensä varmaankin. CORE temp

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
Senior Member

1 tuotearvio
_
21. marraskuuta 2006 @ 09:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo siis kulostaa tosi terveeltä yli 60 asteen lämmöt :P
jos hiemankin ymmärtää jotain, esim. että minkä takia myydän tuulettimia? no että saadaan lämpöä pienemmäksi sehän on ihmisellekin terveellisempää olla 30 asteen lämmössä kuin 40 asteen 24/7 jne.
Tai jos et halua kelloja laskea niin osta edes parempi prossu cooleri!
mut omapahan on prossus

a mon avis
Undercova
Senior Member
_
21. marraskuuta 2006 @ 09:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voihan se kestää enemmän kuin 70C, mutta kuinka pitkään on toinen asia. Ei varmasti kestä pitkään noilla lämmöillä, eikä sitä prossua ole järkeä rääkätä älyttömillä kelloilla, ei ole paljoa hyötyä missään käytössä.

Phenom II X4 965BE 4Ghz/ Gigabyte GTX660 Windforce / Asrock 970 Extreme4 / Kingston HyperX 2x4GB / SF-2000 koppa / Kingston V300 120GB SSD / WD Caviar SE16 250Gt / Corsair VX450
Senior Member

1 tuotearvio
_
21. marraskuuta 2006 @ 09:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep noin korkealle kellotaajuudelle en kyllä oikein keksi käyttöä. ihan vakio c2d pitäisi riittää. niinkuin useimmille riittää. ja mitä kuumempaa on prosessorilla sitä enemmän sen elinikä lyhenee.

Intel Core2Quad Q9550 | ASUS P5K
A-Data 4X 1Gb 800Mhz DDR2
ASUS Radeon HD4890
Antec NeoHE 550W | Antec P182
AfterDawn Addict
_
21. marraskuuta 2006 @ 10:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuo lämpö keskustelu ilmeisestikkin siirtyi tänne.

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/3/397329#2561465

PeteTK
AfterDawn Addict
_
22. marraskuuta 2006 @ 07:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:

Vielä jos kehtaat kellottaa(takuu umpenee heti kun kellottaa)

Tuota ei näe mitenkään, joten ei merkitystä takuuseen.

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rlame:
kyllä nää core 2 duot tosi hyvin kellottuu, en usko että on prossusta kiinni. Jäähytys voi tietty olla aika äärirajoilla ja emolevyn biosissa ois parantamisen varaa. Oon aika varma, että ongelma on joko virtalähteessä tahi biosissa. välillä pyörii monta vuorokautta ilman mitään ja välillä voi bootata tunnin-kahden välein. (prossun käyttö % koko ajan 100) ((seti@home))

Virtalähteen pitäisi kyllä jaksaa.
Jos koneesi ei ole vakaa olet kellottanut liikaa.

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juhha84:
Joo onhan nää hyviä kellottumaan, mutta kaikki prossut on yksilöitä siltikin. Ja jos sinulle on sattunut kappale joka kellottuu noin pitkälle, niin hyvän kappaleen olet saanut. Kaikki 6600 ei kellotu edes tuonne asti. Ja voi olla että sun musititkin alkaa hankaamaan vastaan jonkin verran. Minkä laista muistia sulla tossa muuten on? Ja oletko ajanut prossun rasitus testin, ja jos olet niin kuinka kauan. Jos et ole, niin suosittelen että ajat orthos nimistä ohjelmaa ainakin tunnin tai kaksi koneella, ja tarkkailet lämpöjä samalla. Jos lämmöt eivät nouse yli 60C ja kone pysyy vakaana, niin sitten ei pitäisi olla prossusta kiinni. Mutta jos prossu rupeaa hehkumaan, tai kone kaatuilee, niin silloin tuo on liian korkealle kellotettu.

Ihan perus tulos tuo 3.4ghz.
Orthos saattaa antaa virheen vaikka kone olisikin vakaa.

Luultavasti jonkin verran auttaisi, jos lisä tuuletusta vähän laittaisit. Mutta toi 60-65 on kyllä aivan liian korkea lämpötila varsinkin core tempillä mitattuna.

Ei ole.
Lainaus:
c2d prossujen virallinen lämmön kesto on 60C. Voi olla että tuo sinun prossusi pysyy vakaana tuollakin läpötilalla, mutta en kyllä usko että se kauaa ehjänä pysyy....

Missä niin sanotaan?
Ei prosessori vielä edes throtlaa 60c lämmöissä, vaan jossain ~80c paikkeilla.
Oma E6400 on käynyt 70c kun Tat rasitti, Coretemp näytti 74c.

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Player_:
Yleisesti ottaen, liian kuuma käyttölämpötila, vaikkei olekaan hajoamislämpötila, lyhentää laitteen käyttöikää, näin myös vaikkapa tuossa 8800GTX:ssä, kuin prosessoreissa, jotta saadaan vielä tähän ketjuunkiin liitettyä. Mitä pienempi lämpötila, sen parempi.

Mitä merkitystä jos käyttöikä laskee esim. 20v-->5v?
5v päästä C2d on avaimenperänä :P

Lainaus:
Täytyy nyt sanoa että tosiaan tuo 60C on intelin oma antama raja jonka jälkeen tuo prossu saattaa alkaa hajoamaan. Mutta omahan se on prossus. Itse en kyllä anna tämän mennä missään vaiheessa yli 60C.[/b]

Miksi C2d ei throtlaa 60c jälkeen jos se kerran rikkoutuu yli 60c lämmöillä?
C2d lämmöt mitataan kuumemmasta paikasta mitä ennen...

Tehomylly.
Player_
Senior Member
_
22. marraskuuta 2006 @ 07:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti PeteTK:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Player_:

Mitä merkitystä jos käyttöikä laskee esim. 20v-->5v?
5v päästä C2d on avaimenperänä :P
No itse kyllä omistan mieluummin sen ehjän kuin rikkinäisen osan, vaikkakin sen viidenkin vuoden kuluttua ;) Ja viiden vuoden päästä pitää ostaa kokonaan uusi kone muutenkin, joten voisi olla kiva jos olisi ehjä kone kakkoskoneena. Vaikka tuskinpa nuo C2D:t paljoa maksaavat sitten viiden vuoden päästä, jos nyt sattuu enää myynnissä olemaan.

E: Ja jätän tähän tämän C2D keskustelun tässä ketjussa, pahoittelen myös aikaisempia off topicejani.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. marraskuuta 2006 @ 07:44

Senior Member

1 tuotearvio
_
22. marraskuuta 2006 @ 07:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan alkuperäiseenkin aiheeseen näin pitkästä aikaa eli kuinkas monella on jo GTX kotona? Kun tuntuu, että likimain jokainen joka on tilannut kiroaa sitä, että toimituspäivä siirtyy kokoajan (itse mukaan luettuna).

home cooking is killing the restaurant industry
AfterDawn Addict
_
22. marraskuuta 2006 @ 08:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En väitäkkään että prossu hajoaa saman tien kun lämmöt ylittää 60C vaan väitän että silloin kun lämmöt on lähemmäs 70C, niin silloin prossun elin ikä saattaa lyhentyä huomattaviakin määriä. (Ei kenelläkään ole kristallipalloa jolla voisi katsoa kuinka paljon elin ikä lyhene, koska ei nämä prossut kovinkaa kauaa ole ollut markkinoilla. Elinkaari voi olla 1v tai 6v) Jos joku haluaa että prossun elinikä pienenee ilman sitä että saa mitään käytännön hyötyä itselleen, niin antaa mennä vaan. Itse olen kyllä testaillut miten tämä oma kellottuu, mutta rupesin miettimään että en hyödy noista kellotuksista mitään ,joten palautin sen perus kelloille. Nostan noita kelloja vasta sitten kun sille on jotain oikeata tarvetta, esim 1-3 vuoden päästä. Hyödyn tästä sen verran että saan lisättyä ainakin prossuni elin ikää jos en muuta.

EDIT: Niin ja tosiaankin se 80C taitaa olla sen prossun sammumispiste jolloin vaurioita alkaa syntymään samantien. Joten jokainen voi tästä päätellä että jos prossu käy lähempänä 70C, niin mitkä on mahdollisuudet siihen että prossu alkaa vähän kulumaankin nopeammin.....

60C on intelin virallinen suositus maksimi vaikka se ei siinä asteessa vielä sammutakkaan konetta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. marraskuuta 2006 @ 08:18

PeteTK
AfterDawn Addict
_
22. marraskuuta 2006 @ 08:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:

Joo no ei se kyllä kovin hyvääkään tee prossulle jos lämmöt ovat nmoin korkealla. Tuo intelin suosittelema kämpötila on mielestäni hyvin luotettava (eli 60C). Tuo 80C sammumis piste on sen prossun hajoamai piste, jolloin vaurioita alkaa synymään nopeasti, mutta kun alkaa miettimään niin jos aletaan lähestymään tuota 80C rajaa, esim vaikka nyt se 70C. Niin eihän tuo voi olla kovin hyväksi prossulle....

En väitäkkään että prossu hajoaa saman tien kun lämmöt ylittää 60C vaan väitän että silloin kun lämmöt on lähemmäs 70C, niin silloin prossun elin ikä saattaa lyhentyä huomattaviakin määriä. (Ei kenelläkään ole kristallipalloa jolla voisi katsoa kuinka paljon elin ikä lyhene, koska ei nämä prossut kovinkaa kauaa ole ollut markkinoilla.) Jos joku haluaa että prossun elinikä pienenee ilman sitä että saa mitään käytännön hyötyä itselleen, niin antaa mennä vaan. Itse olen kyllä testaillut miten tämä oma kellottuu, mutta rupesin miettimään että en hyödy noista kellotuksista mitään ,joten palautin sen perus kelloille. Nostan noita kelloja vasta sitten kun sille on jotain oikeata tarvetta, esim 1-3 vuoden päästä. Hyödyn tästä sen verran että saan lisättyä ainakin prossuni elin ikää jos en muuta.

Sammuuko prosessori 80c lämmöissä, vaan alkaako throtlaus?
Elinikä varmasti lyhenee, mutta se ei lyhenee niin paljoa että sillä olisi merkitystä.
Alle 1.5V C2d kiville 24/7 ja alle 70c ok.
Miksi siitä ei saa käytännön hyötyä jos kellottaa?
8800 Gtx kortilla täytyy prossusta löytyä potkua, sli käytössä c2d prossutkin saa jäämään pullonkaulaksi.

Linkki siihen max 60c lämpöön?

Itse aiheeseen:
Gts kyllä himottaisi, mutta parannus vanhaan korttiin ei olisi hirveän suuri, ei tosin välirahakaan kun noita saa 450E suomestakin.

Tehomylly.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. marraskuuta 2006 @ 08:21

AfterDawn Addict
_
22. marraskuuta 2006 @ 08:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli se 80 taitaa olla sen throtlaus lämpö...
Mutta täältä linkistä löytyy se 60C raja pyykki....
http://processorfinder.intel.com/Details.aspx?sSpec=SL9S8#

EDIT:Joo kyllähän siitä varmaan on hyötyä tulevaisuudessa tuon prossunkellotuksesta, juurikin peleissä, mutta kerroppa minulle peli joka on tällä hetkellä niin vaativa että vatii 3,4Ghz asti kellotetun 6600. Jos joku peli ei pyöri tuolla prossulla perus kelloilla ja 8800Gtx:llä aivan täydellisesti, niin minä haluan ainakin kokeilla sitä.=)

EDIT2:Tuo kellotuksen hyöty on aika kyseenalaista sellaisille ihmisille jotka ovat ns. perus koneen käyttäjiä. Eli jo ei harrasta paljoa videon pakkausta, tai muuta prossulta paljon vaativaa, niin hyöty jää aika näennäiseksi. Tietenkin jos näitä asioita paljon tekee niin hyötyykin jotain...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. marraskuuta 2006 @ 08:46

PeteTK
AfterDawn Addict
_
22. marraskuuta 2006 @ 08:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

EDIT:Joo kyllähän siitä varmaan on hyötyä tulevaisuudessa tuon prossunkellotuksesta, juurikin peleissä, mutta kerroppa minulle peli joka on tällä hetkellä niin vaativa että vatii 3,4Ghz asti kellotetun 6600. Jos joku peli ei pyöri tuolla prossulla perus kelloilla ja 8800Gtx:llä aivan täydellisesti, niin minä haluan ainakin kokeilla sitä.=)

EDIT2: Ja en ole väittänytkään että hyötyä tuosta ei olisi. Tuo kellotuksen hyöty on aika kyseenalaista sellaisille ihmisille jotka ovat ns. perus koneen käyttäjiä. Eli jo ei harrasta paljoa videon pakkausta, tai muuta prossulta paljon vaativaa, niin hyöty jää aika näennäiseksi.

" It is measured at the geometric center on the topside of the processor integrated heat spreader"
60c+ lämpötila prosessorin hs:n keskeltä/päältä.
Itse ytimen sisällä lämpötila on varmasti kovempi...

Pelejä on varmasti monia mitkä eivät tuolla yhdistelmällä pyöri täydellisesti.
Tulossakin niitä on, Crysis, Alan wake yms...

Tehomylly.
AfterDawn Addict
_
22. marraskuuta 2006 @ 08:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:

EDIT2: Ja en ole väittänytkään että hyötyä tuosta ei olisi. Tuo kellotuksen hyöty on aika kyseenalaista sellaisille ihmisille jotka ovat ns. perus koneen käyttäjiä. Eli jo ei harrasta paljoa videon pakkausta, tai muuta prossulta paljon vaativaa, niin hyöty jää aika näennäiseksi.

" It is measured at the geometric center on the topside of the processor integrated heat spreader"
60c+ lämpötila prosessorin hs:n keskeltä/päältä.
Itse ytimen sisällä lämpötila on varmasti kovempi...

Pelejä on varmasti monia mitkä eivät tuolla yhdistelmällä pyöri täydellisesti.
Tulossakin niitä on, Crysis, Alan wake yms...
Kuten sanoin tällähetkellä ei ole mitään hyötyä.

Ja noita pelejä kun ei ole vielä edes julkaistu, niin on paha mennä sanomaan että pyöriikö kuinka hyvin, ja missä vika on jo ei pyörikkään näyttis, prossu, muisti, vai joku muu.....

Voi olla että olen tuossa lämpö asiassa väärässäkin. Itse olin vaan käsittänyt asian näin, ja monella muullakin keskustelu palstalla moni oli käsittänyt asian samalla tavalla.

Mutta Tuon prossun päältä mittaus lämpötilaa on kyllä aika vaikeaa mitata oikein mistään.

Wolfigy
Junior Member
_
22. marraskuuta 2006 @ 10:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kertokaa hei että kannatteeko tuota 8800GTS ostaa kun se on niin halpa noinki hyväksi kortiksi ja miten olis että miten pelejä jaksais pöyrittää esim crysis tai alan wake tulivaisuudessa`?
AfterDawn Addict
_
22. marraskuuta 2006 @ 10:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Riippu siitä että minkälainen sun muu kokoonpanosi on?

Tuo kortti kyllä jaksaa pyörittää varmasti paremmin tuota crysis:iä ja alan wake:a kun tämänhetkiset dx9 näyttikset. (lukuun ottamatta ehkä 7950GX2 korttia)

Wolfigy
Junior Member
_
22. marraskuuta 2006 @ 12:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tässä on mun surkea kone kokoonpano:
ASUS 7900GT 256mb
A64 3700+
2x 1gb
Asrock 939 dual sata 2
AfterDawn Addict
_
22. marraskuuta 2006 @ 12:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei sun kyllä ainakaan ihan vielä kannata päivittää tuota näyttistä, koska se on vielä hyvinkin pelikelpoinen.

EDIT: Eikä tuo muutenkaan huono ole.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. marraskuuta 2006 @ 12:29

Wolfigy
Junior Member
_
22. marraskuuta 2006 @ 13:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse en ole sitä mieltä että tämä olisi hyvä. Koska liian huono fps saa aika monessa pelissä ärsyntymään :(
Senior Member
_
22. marraskuuta 2006 @ 13:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllähän ton 7900 GT:n saa kyykkyyn helposti toki monelle se on enemmän kuin riittävä.

8800 GTS/GTX olisi ihan hyvä ostos jos pelaat tai haluaisit pelata raskaita pelejä kaikki herkut päällä ja 1600x1200 resolla tai suuremmalla.

ABIT KN8-SLI, AMD ATHLON 64 X2 3800+@2.4Ghz,2xM-TEC 1GB DDR400
CLUB 3D GF 7900 GTX 700Mhz/1.8Ghz, ANTEC P150, SAMSUNG SP120 250GB,
LG DVD+-RW DL, LaCie Hard Drive 250GB,Samsung SyncMaster 226BW 22", Samsung SyncMaster 900SL+ 19"
Senior Member

1 tuotearvio
_
22. marraskuuta 2006 @ 14:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sanot tuota surkeaksi kokoonpanoksi? tuollahan pelaa mitä vain. Tai no näytönohjain on ja on... itse meinasin odottaa että tulee ATI:n kortit ja että hinnat vähän laskee. se on mielestäni kannattavinta. Ja varsinkin sinun kohdallasi koska esim. X700<7900GT on hieman eroa. Kyllä pärjäät vielä tolla kortilla

ASUS Radeon HD4890
Wolfigy
Junior Member
_
22. marraskuuta 2006 @ 14:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen nyt lähteny sillä mielellä ostamaan tätä G80 kortia koska haluan siirtyä tuohon DX10 ja toinen on se että 7900GT ei riitä mulle eikä peleille (bf2142) Ja luulen että jos nyt ostan ton kortin nii saan tosta vanhasta hieman vaihtorahaa uuteen korttiin...voisko joku sanoa arvion paljonko saisin tosta nykykortista jos sain edelisesta 6600GT 100e eli luulis että tuosta saa 200e?
Player_
Senior Member
_
22. marraskuuta 2006 @ 15:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos joku nyt sattuu 200 euroa tuosta maksamaan, niin ihan hyvä kauppa sanoisin, kortti sinänsähän ei ole huono mutta tällä hetkellä saattaa tehokorttien ostajat suunnata katseensa juurikin tuonne DirectX 10:n suuntaan. Ostajaehdokkaiksi voisi varmaan laskea sellaiset, jotka haluavat hyvän kortin mutta eivät ole vielä välttämättä halukkaita ostamaan DirectX 10 -korttia, vaan haluaavat "siirtymäkortin" väliaikaiseen pelailuun.
Mainos
_
__

_
Senior Member

1 tuotearvio
_
22. marraskuuta 2006 @ 15:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Wolfigy minulle riittää X700SE BF2142:n ja ihan kaunista on. Tuo 7900GT on paljon parempi kuin X1600 Pro ja X1600 Prolla pelaa sitä jo täysillä graffoilla +AA 6X ja AF 16X. Pitäisi riittää kun ei tuohon oikein muuta saa enää vai saako?

ASUS Radeon HD4890

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > asus 8800gtx

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy