User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 10.8.2025 / 00:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > elokuvan poltto ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
elokuvan poltto ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
sampulee
Account closed as per user's own request
_
18. marraskuuta 2006 @ 23:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moi miten saisin mahtumaan tavallisen AVI leffan yhdelle cd-r levylle. mulla on Nero 7 premium mut se valittaa et elokuva on liian suuri vaikka se on joku 650 megatavuinen nii Nero väittää et se on yli 700 mt. jos joku viittis auttaa niin kiitos etukäteen.
Mestaus
Senior Member

1 tuotearvio
_
18. marraskuuta 2006 @ 23:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eine tahdo mahtua.Kyllä itse oon jotain saannut mahtumaan cd-r-levyille.
Polta DVD-levyille niin jopa alkaa mahtumaan.

Mestaus

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. marraskuuta 2006 @ 23:53

Staff Member

32 tuotearviota
_
19. marraskuuta 2006 @ 08:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko mahdollisesti tekemässä VCD/SVCD levyä? Data-levynä kyllä mahtuu.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. marraskuuta 2006 @ 08:30

sampulee
_
21. marraskuuta 2006 @ 18:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo kyl mä svcd ja vcd:lle oon kokeillu. mut jos mä poltan sen datana nii dvd soitin ei toista sitä leffaa ja dvd levyt maksaa aika paljon jos teillä on joku ratkaisu tähä probleemaan. on muuten aika hyvä juttu et joku vaivautuu lukemaan tai edes yrittää auttaa en olis uskonu :D
Mestaus
Senior Member

1 tuotearvio
_
22. marraskuuta 2006 @ 02:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo,itsekkin oisin hyvilläni jos saisin poltettua tohon normaalille cd-levylle joka maksaa muutamia centtejä kaupassa.Ettei tarttis kalliiseen dvd-levylle.

Mestaus
Senior Member

1 tuotearvio
_
22. marraskuuta 2006 @ 03:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osta RW-levy. :)
Polta kahdelle levylle. Tai tilaat saksasta halpoja levyjä. :)
Ja kyllä se 700mb levylle mahtuu jos koko on 650mb. Se on sitten toinen juttu jos koko muuttuu VCD- tai SVCD-muunnoksessa.

EDIT: Tulipa mieleen, että onkohan koneessasi mahdollisesti TV-ulostuloa? Ei olisi silloin pakko levylle polttaa. :)

Asus P5Q-Pro | Intel Q9550 @3.65ghz | 4GT -800 | EVGA GTX295 | Corsair HX650 | Antec p182b

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. marraskuuta 2006 @ 03:37

Mestaus
Senior Member

1 tuotearvio
_
22. marraskuuta 2006 @ 05:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niinpä niin,mutta kun poltan normaalille levylle joka on 700 mb tai sitten 800 mb niin elokuvan-kuva alkaa jumii vähän aikaa, kun on katsellut sitä.Tossa minun kotiteatterisssa,mutta jos poltan DVD-levylle niin ei tule jumia.

Mestaus
Staff Member

32 tuotearviota
_
22. marraskuuta 2006 @ 06:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
KVCD:nä saa laitettua parikin tuntia CD levylle. Kuvanlaatu on vain hitusen kehno. Ja tosiaan tuo VCD/SVCD muunnos kannattaa tehdä jollain muulla ohjelmalla kuin Nerolla. Neroa käyttää sitten vain poltoon.
(esim. AVIDemux ja Auto -> (S)VCD valinta)

Ja tosiaan ei nuo DVD-levyt kauheasti maksa, jos niitä tilaa vaikka 50 kappaletta kerralla.
Mestaus
Senior Member

1 tuotearvio
_
22. marraskuuta 2006 @ 10:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jees,emmä kyl huonolaatusta kuvaa ala katsomaan.
Niin mikäs se sivu ois mistä sais edullisesti tilattua?

Mestaus
Staff Member

32 tuotearviota
_
23. marraskuuta 2006 @ 05:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.verkkokauppa.com/main.php?pat...ukset/dvdmediat
tuolta löytyy. Saksasta tilatessa voi säästää vielä muutaman euron. Esim.
http://www.nierle.com/
Mestaus
Senior Member

1 tuotearvio
_
23. marraskuuta 2006 @ 07:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei muuta kun tilailee.

Mestaus
Mainos
_
__

_
sampulee
_
27. marraskuuta 2006 @ 20:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jep kiitti
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > elokuvan poltto ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy