Warcraft 3 TFT ongelma!!!
|
|
Timbe91
Member
|
19. marraskuuta 2006 @ 08:47 |
Linkki tähän viestiin
|
1.Olisi seuraavanlainen ongelma:kun olen joinaamassa johonkin peliin esim. solo tai rt (ei custom) niin joskus lennän pelistä pois siihen valikkoon jossa näkyy pisteet sun muut eli en kuiteskaan lennä pois battle.netistä. Tämä alkaa pikkuhiljaa tympimään kun häviöitä on tullut tällä tavalla jo kymmeniä. Laajakista on Elisan 512/512 ja kone on Intel Celeron 2,6 Ghz,1024 ramii ja Sapphire radeon 9600 256 muistilla. Netissä ei ole mitään vikaa,muissa peleissä nettipeli toimii ilman minkäänlaisia ongelmia.
2.Miten saisin tehtyä channelille oman botin joka sitten näyttäisi oman pingin ja muuta kun joinaisin channelille?
Kiitos.
|
eQo
Newbie
|
19. marraskuuta 2006 @ 13:54 |
Linkki tähän viestiin
|
-No life, No wife-
|
Timbe91
Member
|
20. marraskuuta 2006 @ 11:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos onko toi muute iha laillinen toi botti että ei tuu bännejä cd-keylle?
|
eQo
Newbie
|
21. marraskuuta 2006 @ 05:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse olen käyttänyt tuota bottia n. puoli vuotta ja bänneja saa vaan jos jos spämmää liikaa channelilla ja bännit on kestänyt 20 min.
Kun esim. on trivia käynnissä, mutta laittaa vaa kysymykset tulemaan viiveellä, niin bännejä ei tule.
Kun warcraftiin tuli uusi versio (e) niin bottia ei ole saatu päivitettyä, niin sillä ei pääse kunnolla "Online". Tulee vaan errori, että "checkin versoin failled...". Uudelleen yrittämisellä pääsee kuitenkin (1/8) mukaan.
-No life, No wife-
|
Timbe91
Member
|
25. marraskuuta 2006 @ 08:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Saako botin näyttämään pingin kun kirjautuu channelille?
|
Timbe91
Member
|
25. marraskuuta 2006 @ 12:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Katsoin tossa pelin readmea ja löysin seuraavanlaisen jutun:
Game Port - The game port sets the network port on which other players will attempt to connect to your computer. The value displayed should be in the range of 1024 to 49151. In most cases this will not need to be changed. If you use a shared internet connection, the value listed should be set to match the NAT port forwarding table entry for the computer you use.
Lopussa mainitaan että jos jakaa netin niin pitäisi laittaa sinne game porttiin joku NAT juttu. Netti on siis jaettu kahdelle koneelle joten mistä saisin tuon NAT osoitteen tai vastaavan ja mikä osoite pitäisi sitten laittaa sinne game porttiin?
|
Timbe91
Member
|
28. marraskuuta 2006 @ 11:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Olisin todella kiitollinen jos saisin nyt tämän ongelman ratkaistuksi!
|
eQo
Newbie
|
29. marraskuuta 2006 @ 03:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Ööh...
Mulla on netti jaettuna 15. ja ei ole tarvinnut mitään NAT juttua laittaa. Peli porttina on 6112, joka on vakiona siinnä.
Botilla voi pingata chattiin tulevat.
-No life, No wife-
|
Timbe91
Member
|
29. marraskuuta 2006 @ 11:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Hmm omituinen tuo ongelma... niin miten sitten saisin sen botin näyttämään sen pingin kun kirjautuu channelille, pitääkö mennä sinne botin asetuksiin tms.?
|
eQo
Newbie
|
1. joulukuuta 2006 @ 13:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo...
Meet botin asetuksista;
Settings --> Bot Settings --> Greet message Settings.
Siitä voit sitten valita laittaako se sen viestin näkymään kaikille vai whispaako se sen.
Itselläni on tällä hetkellä tälläinen viesti tulossa henkilölle joka tulee samalle channellille kuin itse olen
"Hello %0. Welcome to Channel [%c]. Your ping is [%p]"
Eli
"Hello eQo. Welcome to Channel [bottin testaus]. Your ping is [31]
-No life, No wife-
|
Timbe91
Member
|
4. joulukuuta 2006 @ 06:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos paljon mutta olisi vielä yksi kysymys: saisiko sitä botin iconia muutettua miksikään muuksi kuin peoniksi :P ?
|
eQo
Newbie
|
4. joulukuuta 2006 @ 09:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Pelaamalla sillä accountilla millä botti on. 25 voitolla saat jo yhden :P
-No life, No wife-
|
Timbe91
Member
|
4. joulukuuta 2006 @ 09:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Okej oon vaan nähny et jollai botilla on vaikka sellainen ROC iconi tai joku vastaava.
|
Mainos
|
  |
|
eQo
Newbie
|
5. joulukuuta 2006 @ 07:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin juu..
Jotkut on Starcraft iconeita.. tai diablo. Sillon täytyy olla sen pelin cd-keyt tai jotain sinnepäin.
-No life, No wife-
|