User Käyttäjä Salasana  

torstai 7.8.2025 / 21:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > gothic 3 vai oblivion?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Gothic 3 vai oblivion?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
helppo67
Member
_
19. marraskuuta 2006 @ 14:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laittakaa kokemuksia noista peleistä et kumpi kannattas ostaa. Luetelkaa miinuksia ja plussia. Gothic 3 demoa olen pelannut ja vaikutti ihan hyvältä. Englannin taito on aika huono et sais olla vähän helmpompi tehä niitä tehtäviä kun gothic 3:ssa. Onko oblivionoin tehtävät helpompia tehä? Mitenkäs mun konella sit tuo oblivion pyörii? Kone:Intel E6400 2,4Ghz---Asus 7900 gt 530/720mhz--- 2Gt 533mhz---Asus P5B---Segate barracuda 250Gt.
Gothic 3 demo ainakin pyöri kaikki muut gafiikka asetukset täysillä paitsi antiashling x2 ja resona 1280x1024. Elikkä tommosia kysymyksiä!
Senior Member

1 tuotearvio
_
19. marraskuuta 2006 @ 14:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täysin erilaiset pelit ovat. En menisi vertaamaan niitä lainkaan. Oblivionia suosittelisin. Gothic 3:sta olen kokeillut, mutten pitänyt ollenkaan. Buginen ainakin on kuin mikä.

Eli oblivionia suosittelisin suuresti. Jos olet Morrowindia pelannut tai siitä mitään kuullut niin tiedät suurinpiirtein mitä odottaa.

Asus P5Q-Pro | Intel Q9550 @3.65ghz | 4GT -800 | EVGA GTX295 | Corsair HX650 | Antec p182b
helppo67
Member
_
19. marraskuuta 2006 @ 15:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitään roolipeliä en ole ikinä ennen gothic 3 demoa pelannut! Onko tuo oblivion tarpeeksi helppo aloittelialle?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. marraskuuta 2006 @ 15:10

Player_
Senior Member
_
19. marraskuuta 2006 @ 15:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sanoisinpa että Oblivionissa tarvitaan kohtalaista englanninkielen taitoa. Juonesta myöskin hieman hankala päästä kiinni, jos ei osaa englantia vähintäänkin kohtalaisesti.

EDIT: Itse pelimekaniikasta kyllä pääsee helposti jyvälle.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. marraskuuta 2006 @ 15:16

helppo67
Member
_
19. marraskuuta 2006 @ 15:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Player_:
Sanoisinpa että Oblivionissa tarvitaan kohtalaista englanninkielen taitoa. Juonesta myöskin hieman hankala päästä kiinni, jos ei osaa englantia vähintäänkin kohtalaisesti.

EDIT: Itse pelimekaniikasta kyllä pääsee helposti jyvälle.
No pitääköhän sitten jättää noitten pelien ostaminen jos kerran tarviis kohtuu hyvän englannin taidon. Hmmmmm...
helppo67
Member
_
20. marraskuuta 2006 @ 12:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tekis mieli ostaa kuitekin tuo oblivion kun siinä on niin hyvät grafiikatkin. No jos älyäisin sitä englantia sit riitävästi ton oblivionin pelaamiseen sillä tavalla et ei seuraa sit pää juonta.
Player_
Senior Member
_
20. marraskuuta 2006 @ 12:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin no, onhan sitä mahdollista vain seurata kompassissa näkyvää vihreää nuolta ja yrittää keksiä, mitä tehtävänannossa pitäisi tehdä. Ei se nyt niin vaikea ole mutta enemmän saa irti, jos ymmärtää edes vähän englantia.
helppo67
Member
_
20. marraskuuta 2006 @ 13:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Player_:
Niin no, onhan sitä mahdollista vain seurata kompassissa näkyvää vihreää nuolta ja yrittää keksiä, mitä tehtävänannossa pitäisi tehdä. Ei se nyt niin vaikea ole mutta enemmän saa irti, jos ymmärtää edes vähän englantia.
No sen verran ymmärrän englantia mitä kahdeksanteen luokkaan mennessä oon kerenny opetella. Entä sit miten tuo obliviion oikein toimii tolla mun koneella? Voiko asetukset laittaa lähes täysille?
Player_
Senior Member
_
20. marraskuuta 2006 @ 13:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllähän sitä silmäkarkkia voi tuolla koneella ihan mukavasti laittaa.
helppo67
Member
_
20. marraskuuta 2006 @ 14:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, taidan pytää sit tota oblivionia joululahjaks =).
Mainos
_
__

_
helppo67
Member
_
20. marraskuuta 2006 @ 14:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sori, tuli tuplana =(.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. marraskuuta 2006 @ 14:04

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > gothic 3 vai oblivion?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy