User Käyttäjä Salasana  

tiistai 11.11.2025 / 17:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > system alert: trojan-spy.win32
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
System Alert: Trojan-spy.Win32
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
21. marraskuuta 2006 @ 12:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Isäni kannettavan tietokoneen palkkiin ilmestyi pommi joka vilkkuu keltaisena kolmiona ja harmaana pommina. Työpöydällä on pieni info ikkuna jossa lukee tämän aiheen otsikko ja jotain muuta. Olen skannannut sen koneen F-securella, AVG Anti-Spywarella ja Ad-warella. Yksikään ei löytänyt mitään.

Joten mitä minä teen? HjT-logia vaan?

Perhana Registry Mechanicilla ja Spyware Doctorilla skannasin koneen läpi. Molemmat löysivät päälle 400 saastunutta filua. MUTTA EI VOI POISTAA KUN ON DEMO!

Antakaa linkkiä ohjelmaan joka löytää troijalaiset ja poistaa ne myös demolla.

Sain poistettua kovan taistelun jälkeen.

KIITTI VITUSTI AFTERDAWN!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. marraskuuta 2006 @ 12:44

mikkels92
Account closed as per user's own request
_
7. joulukuuta 2006 @ 17:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hommaa Ad-Aware niin sillä lähtee mulla oli sama ongelma
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > system alert: trojan-spy.win32

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy