User Käyttäjä Salasana  

tiistai 23.9.2025 / 14:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ jako suositukset....?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Dc++ jako suositukset....?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
AuG_92
Junior Member
_
22. marraskuuta 2006 @ 05:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minkä laisia jako märiä suosittelette? Ite mulla on jakoo noin 10gb! Onko vaaraa että poliisit ratsaa koneen jos on paljon jaossa tavaraa? onkos poliisit aktiivisia p2p-verkkojen seurannassa...?

I see you!
AfterDawn Addict
_
22. marraskuuta 2006 @ 06:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sen verran jaossa kannattaa pitää tavaraa mitä itse parhaaksi näkee, ja kuinka paljon hyville hubeille on jakoraja.

N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. marraskuuta 2006 @ 06:19

Junior Member
_
22. marraskuuta 2006 @ 09:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikä poliisit kauheen aktiivisesti yksittäisiä käyttäjiä oo ainakaa viellä ratsannu.
penawarez
Suspended due to non-functional email address
_
22. marraskuuta 2006 @ 10:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
unohda DC++ ja siirry käyttään bittorrenttia, ei tarvi jakaa mitään mihinkään jos et halua/uskalla.
AfterDawn Addict
_
22. marraskuuta 2006 @ 10:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sehän tossa bittorrent jutussa onkin pointtina että siinä jaetaan samalla kunimutetaan sitä tiedostoa. Mielestäni se on ihan perseestä että tulee imemään vaan jotain tiedostoa ja eikä jaa itse ollenkaan.

Dasdasd
Newbie
_
22. marraskuuta 2006 @ 11:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juhha84:
Mielestäni se on ihan perseestä että tulee imemään vaan jotain tiedostoa ja eikä jaa itse ollenkaan.
Samaa mieltä, siinähän menee vähän p2p pointti ohi
AuG_92
Junior Member
_
22. marraskuuta 2006 @ 13:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Torrentillakin imuttelen mutta sillä ei taida saada suomalaisia biisejä ladattu...? Kun DC++ on se hyvä puoli että voi ladata yksittäisiäkin biisejä! Vai onko asia toisin?

I see you!
AfterDawn Addict
_
22. marraskuuta 2006 @ 14:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä bit torrentillakin voi ottaa yksittäisiä biisejä. Valitsee vaan latauksen alussa, että mitä tiedostoja haluaa ladata.

Senior Member
_
22. marraskuuta 2006 @ 16:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mun mielipide tähän asiaan on että torrenteilla tulee esim leffat ennemmin jakoon kuin dc:ssä ja jos haluaa ladata jotain sarjoja niin sillon on torrentti mielestäni oikea valinta..mutta torrenteissa on se huonopuoli joskus saa odotella kauan että joku tulee valmiiksi kun taas dc:llä tulee valmiiksi hetkessä..eli kumpiakin kannattaa käyttää ;)

ja mitä tohon jakoihin tulee niin juhha84 sano aika osuvasti

Lainaus:
Sen verran jaossa kannattaa pitää tavaraa mitä itse parhaaksi näkee, ja kuinka paljon hyville hubeille on jakoraja.
yhdyn tuohon

Toimii,ei toimi,toimii,ei toimi SE TOIMII
Member
_
22. marraskuuta 2006 @ 17:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jeps, tosiaan ihan oman mielen ja uskalluksen mukaan tavaraa jakoon. Voihan sitä laittaa vaikka pelkkää laillista tavaraa jakoseen, jos pelottaa polliisisetien ratsiat. Itsellä huitelee dc-jaot siellä 300 gigan puitteilla, mutta tuskin on tarpeellista jakaa moista määrää.

10 gigaa ei välttämättä hyville hubeille riitä, mutta alkuun pääsee. Minäkin suosittelen torrentia, sillä voi samaan tapaan ladata yksittäisiä tiedostoja kuin DC:llä, ja kyllä sitä suomalaista kamaakin löytyy. Pitää vain tietää ne oikeat paikat ;)

Tosin, nyt kun mieleen juolahti, "harvinainen" tavara onkin sitten asia erikseen. Torrenteilla on vaikea, _erittäin_ vaikea löytää jotain _todella_ harvinaista, ja vieläpä niin, että joku sitä jakaisi. DC:llä saa sellaisia herkkuja latailtua hiukan helpommin, mutta työtä joutuu silläkin tekemään. Parhaat löydöt olen tähän asti tehnyt - sigh - eMulella. Aivan. Hemmetin hidastahan se lataamaanpääsy on, mutta sillä ne kaikkein harvinaisimmat (ja kaivatuimmat) tiedostot on löytynyt. Nopeudet on kyllä latausosastossakin yleensä sitä 3-4kt/s luokkaa, eri toista verrattuna torskan vähintään 200kt/s :)
AuG_92
Junior Member
_
23. marraskuuta 2006 @ 07:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitoksia vaan vinkeistä! Ei siinä ton jakamisen suhteen oo muuta kun se että kun on firman kone niin ei viittis jakaa sillä hirveesti... ei oo kyllä siitä kyse että en viittis jakaa vaan tosta kun on firman kone.....

I see you!
SuomiP
Member

1 tuotearvio
_
23. marraskuuta 2006 @ 21:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin tuskin jää kiinni ite oon n. 5-6v käyttäny p2p softia ollu useemman vuoten satoja gigoja jaossa nykyään on reilu tera tavaraa eikä krpstä oo kuulunu

DCHUB: suomipoika.no-ip.com
http://hhn.no-ip.org/
Senior Member
_
24. marraskuuta 2006 @ 02:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mut ennen ei ollut mitään pelättävää mut nyt kun lukee mustaa valkosella niin ihmiset on alkanu pelkäämään..

Fidelaar
Senior Member
_
24. marraskuuta 2006 @ 03:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Niin tuskin jää kiinni ite oon n. 5-6v käyttäny"

itse myös yli 15 vuotta lotonnu, eikä vielä ole napsahtanu...
mahdollisuus on mutta...

Enkä myöskään ylinopeussakkoja ole saanut, vaikka silloin tällöin vähän vauhtia liikaa onkin... mahdollisuus siinäkin...

sitten jos nassahtaa, tarvii vain hyväksyä tilanne, oma valinta.

Athlon64 3400+ | 2048Mb DDR400 | Club GF7800GS
Senior Member
_
24. marraskuuta 2006 @ 06:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onhan toi niin et sehän on yhtä vaarallista kuin ulkona kävely..eli jos tulee krp ovelle ja takavarikoi koneen niin sit suosittelen et kannattaa lotota..

Member

1 tuotearvio
_
25. marraskuuta 2006 @ 10:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wipu:
onhan toi niin et sehän on yhtä vaarallista kuin ulkona kävely..eli jos tulee krp ovelle ja takavarikoi koneen niin sit suosittelen et kannattaa lotota..
Samaa mieltä. Onneks on myös lotto vetämässä =)

Intel Q6600 0-stepping @ 2.8 GHz | XFX Radeon HD 5850 | EVGA 680i | 4Gt G-skill DDR2 800 | Zalman 750W, ZM750-HP, Heatpipe | Soundblaster X-FI (Platinum) | OCZ Vertex II 120Gt, 2 x 250 Gt Seagate Barracuda | Razer Tarantula

Spool
Suspended due to non-functional email address
_
2. joulukuuta 2006 @ 10:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos mulla ei oo jaossa yhtään tossa DC++ niin saako laillisesti lataa sieltä kaikkee ??
Junior Member
_
2. joulukuuta 2006 @ 13:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin mitä nyt katsotaan lailliseksi mu tsanottu on et ladata sais mut ei jakaa mut mun mielestä yht laillista ne molemmat on..
AfterDawn Addict
_
2. joulukuuta 2006 @ 17:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis ohjelmia mitkä ovat vapaassa jakelussa, ja ilmaisia saa jakaa ja ladata niin paljon kuin ikinä haluaa. Itse käytän dc:tä helpoittamaan ilmais/kokeilu ohjelmien ja peli demojen lataamista.

Kaikki mitkä ovat muuten maksullisia ohjelmia ym. niin on laitonta ladata ja jakaa ylipäätään missään.

Mainos
_
__

_
Asgardi
Member
_
3. joulukuuta 2006 @ 18:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä suosittelen privaattia DC++ softaa mistä kukaan ei tiedä mitään paitsi sinä itse niin voit liiskata jäämättä jolleki vineejäopeille kiinni niin paljon kun sielu sieltää. Ei tarvii jakaa mitään + voi imuttaa niin monelta samaan aikaan kun haluaa + pääsee mille tahansa hubille ja niin monelle kun haluaa + automaattisesti hoitaa hubien rekisteröitymiset jne tarvittaessa ;)

Mut ei sitä pientä jakamistakaan pelätä tarvii...
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ jako suositukset....?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy