Utorrentin portissa ongelmia
|
|
seiska
Member
|
29. marraskuuta 2006 @ 17:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Utorentissa ei jostain syystä pysy toi porttimääritys. Nyt utorrentin alalaidassa on ärsyttävä punainen pallo ja lataus/jakonopeudet paljon pienemmät kuin mitä vois olla.
Miten mä pystyn määrittämään sen portin sinne niin, ettei se lykkää erroria, kun testaan sitä porttia ja samoin sais häipyä puskaan se punanen pallukka sieltä...
Olisin kiitollinen, jos joku jaksaisi selittää mulle, miten kannattais toimia :=)
|
AfterDawn Addict
6 tuotearviota
|
29. marraskuuta 2006 @ 18:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

|
seiska
Member
|
29. marraskuuta 2006 @ 18:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu kiitos :) Yritin kyllä noiden ohjeiden mukaan, mutta porttitesti huutaa edelleen erroria ja punainen pallo näkyy. Täytyy yrittää keksiä jotain muuta ratkaisua :)
|
AfterDawn Addict
6 tuotearviota
|
29. marraskuuta 2006 @ 19:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuolla taisi olla palomuuri asetuksetkin, jos joku lisä folio esim. peerguardian täyty lisiä sallittu-listoille.
Edit: Jos testi punasta näyttää mene linkki-->portforward sivuille, siellä modeemien asetuksia.
Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. marraskuuta 2006 @ 19:35
|
seiska
Member
|
30. marraskuuta 2006 @ 03:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Zyxellin sivulla netissä on palomuuriasetukset kunnossa utorrentille, potti on päin...Kävi lisäksi niin, että kun vakautin ip:n niin lakkasi mese toimimasta ja sitäkin kyllä tarvii, joten vaikeaa on :=( Nyt en uskalla koskea mihinkään enää, etten sekota koko systeemiä, ainakaan omin päin en uskalla pidellä. Yritin vaihtaa tota klinuakin, abc:tä yritin, mutta ei sekään halunnut toimia. Se ei edes avautunut, asentui kyllä, mutta kun yritin avata sitä, herjasi, että lue logi. Siellä ei kuitenkaan mitään mikä olisi pelastanut tilannetta :=( Kurja!
Jäikö mun osakseni olla pakon edestä raivoraitis ja siveyden sipuli, joka ei tee koneellaan muuta kuin surffaa yle.fi -sivustolla ja lukee rutikuivia uutisia :=(
|
seiska
Member
|
30. marraskuuta 2006 @ 03:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Zyxellin sivulla netissä on palomuuriasetukset kunnossa utorrentille, portti on päin...Kävi lisäksi niin, että kun vakautin ip:n niin lakkasi mese toimimasta ja sitäkin kyllä tarvii, joten vaikeaa on :=( Nyt en uskalla koskea mihinkään enää, etten sekota koko systeemiä, ainakaan omin päin en uskalla pidellä. Yritin vaihtaa tota klinuakin, abc:tä yritin, mutta ei sekään halunnut toimia. Se ei edes avautunut, asentui kyllä, mutta kun yritin avata sitä, herjasi, että lue logi. Siellä ei kuitenkaan mitään mikä olisi pelastanut tilannetta :=( Kurja!
Jäikö mun osakseni olla pakon edestä raivoraitis ja siveyden sipuli, joka ei tee koneellaan muuta kuin surffaa yle.fi -sivustolla ja lukee rutikuivia uutisia :=(
|
JaspaJami
Senior Member
|
30. marraskuuta 2006 @ 05:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Vakautit IP:n, täh? Mitä tarkoitat tuolla?
Ja jos olet tehnyt purkkiin muutoksia, jotka huononsi tilannetta etkä osaa korjata niin siellä takana on kyllä reset nappi jotta saat asetukset taas oikeiksi. PC:stä kans tehdyt muutokset takaisin sellaisiksi kun olivat.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. marraskuuta 2006 @ 05:52
|
Mainos
|
  |
|
seiska
Member
|
30. marraskuuta 2006 @ 13:32 |
Linkki tähän viestiin
|
vakautin ip:n tarkoitan sillä sitä, että laitoin numerosarjat siihen "käytä tätä ip:tä" eikä "hae ip automaattisesti". Reset-nappia painettu ja kyllähän sen pitäisi auttaa, mutta...siis ei ollut hyötyä :=(
En tiedä, oon varmaan tehnyt jotain sellasta, ettei sille voi kukaan mitään...
|