User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 1.10.2025 / 23:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kotelo viileämmäksi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kotelo viileämmäksi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
strobo
Junior Member
_
30. marraskuuta 2006 @ 15:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
C2D 6400, uusi näyttis geforce 7600 gt ja kotelo aopen hq45(300w alkuperäinen)= kuumaa kuin afrikassa:D No asiaan. Ostin kotelotuulettimen merkkiä nexus 120mm x 120mm ja pitäisi miettiä, mikä olisi se paras paikka tuulettimelle. Kotelon sivussa, perässä vai katossa?
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
30. marraskuuta 2006 @ 15:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kotelon takaseinään.
schnappi
Suspended due to non-functional email address
_
30. marraskuuta 2006 @ 15:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no hommaa toinen tuuletin vielä ja vaikka kolmaskin. mulla pyörii rasituksessa tuolla 40C tietämis lämmöt.. tossa alhaal kokoonpano. ja mulla on 3x80mm tuuletint. kyles 1 ihan eessä 1 ja takan 1... ja niin että eestä puhaltaa taakse päin ja kylest sisään ja perästä ulos. laittaisin yhen kylkeen ja hommaisin toisen tuulettimen ja laittaisin sen taakse ulos päin puhaltamaan.

kylessä siks hyvä ku se puhaltaa suoraa komponenteille ilman.. tää vain mun mielipide.

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kotelo viileämmäksi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy