User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 1.10.2025 / 23:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uusii pelihiiri?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
uusii pelihiiri?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
miika000
Suspended due to non-functional email address
_
30. marraskuuta 2006 @ 15:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo eli nyt etitään 40-60? mahdollisiman hyvää vastinetta rahalle ja peli käyttöön cod2 pelailen.

ps.ei langattomia

Kallutus
_
30. marraskuuta 2006 @ 16:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en nyt muista hintaa mutta paras peli hiiri on kyl toi logitecin G5 ;)
schnappi
_
30. marraskuuta 2006 @ 16:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Logitech G5 tai Razer copperhead. kumpi sopii käteen paremmin se ratkasee... hinnoissa ei ole eroa. itse olen ostamassa tuota G5 hiirtä koska razer ei oikein ole sellainen muodoltaan kun peli hiireltä odotan. ja razerin kanssa on ollut monella ongelmia.
oma päätös G5 mulla mutta kumpa sopii sun käteen paremmin niin ota se. razer ns. "pienikätisille" ja G5 "isokätisille"

molempien hinnat siel 50-60?
G5
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/28227

copperhead
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/29335

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. marraskuuta 2006 @ 16:04

Mainos
_
__

_
Member

2 tuotearviota
_
30. marraskuuta 2006 @ 17:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse G5:n entisenä ja Copperheadin nykyisenä omistajana ostaisin tällä hetkellä Razerin Diamondbackin. Yksi sellainen on jo ollut, mutta muotisanan "laser" sokaisemana menin ostamaan tämän Copperheadin kun DB hajosi. G5 oli läppärikäytössä noin 2 viikkoa, eikä myyntihetkellä tullut tippaakaan ikävä.

Laserhiiret ovat täysin turhanpäiväisiä vekottimia. Tarkkuutta Diamondbackiin, tai Logitechin ledioptiikalla toteutettuihin pelihiiriin verrattuna ei saavuteta yhtään lisää. G5 pysyi jopa noita ns. vanhemman tekniikan edustajia huonommin nopeissa liikkeissä mukana.

#afterdawn.com @quakenet
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uusii pelihiiri?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy