User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 14:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > miten saada peli poltettua?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miten saada peli poltettua?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
b-cona
Newbie
_
3. joulukuuta 2006 @ 13:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lueskelin noita vanhoja viestejä mutta ei oikein kokonaan auennut,joten...

Leikitään että minulla olisi koneella verkosta imutettu PS2:peli,
Eli kansio jossa monta kymmentä outoa tiedostoa.
Mitä pitää tehdä ja missä järjestyksessä että saisin sen toimimaan modatussa PS2:ssa?
pirk
Suspended due to non-functional email address
_
3. joulukuuta 2006 @ 15:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nykyisiin PS2 peleihin on upotettu XPS-safedisc suojaus, joka estää varmuuskopsatun pelin toimimasta modatuissa PS2 konsoleissa, eli et saa sitä piraattia toimimaan kirveelläkään. Ainakaan vielä tuota suojausta ei ole saatu purettua.
chatboy
Member

6 tuotearviota
_
4. joulukuuta 2006 @ 11:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Leikkitään, että olet ladannut netistä laillisen, jos niitä ylipäätänsä onkaan, ps2 pelin joka on pakattu/jaettu moneen osaan jotka pitäisi saada purettua yhdeksi(leikkitään että se olisi) .ISO muotoiseksi filuksi niin sun kantsii asentaa winrar(leikkitään, että ne filut ovat .rar muotoisia) nimisen ohjelman joka purkaa kyseisiä tiedostoja yheksi filuksi.
b-cona
Newbie
_
5. joulukuuta 2006 @ 12:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No jos mulla nyt leikisti olisi purettuna ne tiedostot yhdeksi .ISO filuksi niin sittenkö vaan leikisti polttaisin sen esim. Nerolla image-levylle toiminnolla?
Ja pitäisi toimia sen jälkeen modatussa pleikassa?
pirk
_
5. joulukuuta 2006 @ 12:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos peli on puolisen vuotta vanha tai nuorempi niin se EI TOIMI. Ei kannata yrittää, menee levy hukkaan.
Senior Member

3 tuotearviota
_
5. joulukuuta 2006 @ 13:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Jos peli on puolisen vuotta vanha tai nuorempi niin se EI TOIMI. Ei kannata yrittää, menee levy hukkaan.
Mitäs läppää se pirk oikein heittää. Ei mulla ainakaan ole tullut vastaan toimimatonta peliä. Viimeisimmät cod3 ja splinter cell double agent eli ei kovinkaan vanhoja.

Tiedä sitten miten sääntöjen vastainen tämä ketju itsessään on.
chatboy
Member

6 tuotearviota
_
5. joulukuuta 2006 @ 14:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pirk:

Varmaankin tatkoitat jotain rekisteröimiskoodeja tms. joka mahdollistaisi esim. verkko pelaamisen?
pirk
_
6. joulukuuta 2006 @ 18:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näköjään haluavat vain kaikki olla avunantajia rikokseen....
Senior Member

3 tuotearviota
_
7. joulukuuta 2006 @ 02:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole auttanut tässä ketjussa rikokseen. Enkä myöskään höpissyt joutavia.
ernopappa
Newbie
_
18. joulukuuta 2006 @ 13:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mun mielest voisit yrittää nimittäin mulla se juttu toimii ku lataan ensin siihin levylle inkornaatit !!!

moi kaikki !!!
Mainos
_
__

_
Teeejiii
_
21. tammikuuta 2007 @ 13:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ernopappa:
mun mielest voisit yrittää nimittäin mulla se juttu toimii ku lataan ensin siihin levylle inkornaatit !!!
Hmm..mitas nama inkornaatit oikein on...
onkos ne pakko olla imagena levylla...vai onnistuuko muuten...
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > miten saada peli poltettua?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy