User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.11.2025 / 09:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > "c:\windows\system32\config\system" virhe
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
"c:\windows\system32\config\system" virhe
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
lasse57
Member
_
5. joulukuuta 2006 @ 11:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kone ei lähde käyntiin ja ilmoittaa että tiedosto puuttuu tai on vioittunut.
Tämä virhe on tullu parin kuukauden aikana kolme kertaa.
Kone on vanha 900 mhz mylly,käyttis XP ja on kiinteässä verkossa.
Virus/palomuuri F-Secure 6.2
Koneessa on myös Adaware professional.
Olen törmännyt tähän saman ongelmaan aikaisemmin toisessa koneessa.
Onneks olen tehnyt kopion järjestelmästä että voin palauttaa melko helposti mutta on siinä kuitenkin omat komervenkit ennenkiun mylly on taas entisellään.
Eli onko kellään mitään tietoa mistä tämä virhe tulee.
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
6. joulukuuta 2006 @ 02:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täällä on ainakin jotain juttua, lähinnä korjaamisesta mutta kenties tuota kautta löytyy muutakin: http://support.microsoft.com/kb/307545/fi

ouzgi
Member
_
6. joulukuuta 2006 @ 09:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla oli täysin sama ongelma, mutta kun vaihdoin emolevyn IDE-ajurit vanhoihin, ongelma lähti.
Voi tosin johtua monesta muustakin asiasta, mutta ilmeisesti mulla tota teki uusimmat IDE-ajurit.
Mainos
_
__

_
lasse57
Member
_
6. joulukuuta 2006 @ 12:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täytyy kokeilla tuo IDE ajurit ja vähän opiskella tuota linkkiä jos ois jotain apua, kiitoksia vastaaneille.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > "c:\windows\system32\config\system" virhe

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy