User Käyttäjä Salasana  

tiistai 11.11.2025 / 17:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > phix! keylogger
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Phix! keylogger
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Mozse
Newbie
_
5. joulukuuta 2006 @ 16:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://phix.tk/

No tuolla "ohjelmat"-osiossa on kotikeylogger. Latasin sen kerran, ja kokeilin. Kyllä se toimi koneellani, ja uskon että se lähettääkin tiedot phixille. Mutta kun kokeilin omalla koneella ja katsoin jonkun "nappaimenpainallukset.txt" tiedoston tms. niin sieltähän ne löytyi; hirveänä sekamelskana. Kirjaimiahan oli ihan sekaisin, kun olin esim. typottanut ja korjannut. Siellä oli tuhansia rivejä tekstejä. Eli jos näppäimen painallukseni joutuisivat phixin koneelle, mitä haittaa siitä olisi? Kuka etsisi tuhansien rivien joukosta esimerkiksi pankkitilien salasanat? Onko jollain kokemusta kyseisen hepun ohjelmista?
Mozse
Newbie
_
5. joulukuuta 2006 @ 16:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja tupla vielä, sori vaan.

Miten minä sitten sen etsin? Tavallisella haulla vaan ihan käynnistä -> haku? Voiko muualta löytää? Löytääkö se sen, jos on löytääkseen? Onko varma?
Mozse
Newbie
_
5. joulukuuta 2006 @ 17:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Älkää_nyt_naurako, mutta mitä mä teen? On äitin kanssa yhteinen kone. Jos tää varastaa meidän pankkitilit ja tekee vaikka mitä ja me joudutaan rahattomiksi. Tuli ihan tippa linssiin. APUA! Mitä mä tässä enää voin tehdä? ;_(

Ei ole sarkasmia. En kaipaa mitää "joo evo"-kommenttia.
Mainos
_
__

_
Member

1 tuotearvio
_
5. joulukuuta 2006 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
poista keyloggeri, lopeta floodi, irrota verkkojohto.

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > phix! keylogger

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy