User Käyttäjä Salasana  

torstai 18.9.2025 / 16:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > rautaportti lopetti toiminnan!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Rautaportti lopetti toiminnan!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
acido
Suspended due to non-functional email address
_
27. joulukuuta 2006 @ 10:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun vartalolle ei sovi tuollainen polvillaan anelu. Vähän aikaa sitten pudotettiin finbytesiltä ilman mitään kupruja minun puolellani. Mutta että alkaisin jossain IRC kannulla anelemaan tiliäni takaisin... ei kuulkaa, ei tule mitään.

Rinta kaarelle warettajat! Pikkuhitlereitä leikkivät trakkerimodet ansaitsevat haisevan ja rupisen lopun!

When the going gets weird, the weird turn pro..
mäntti
Junior Member
_
27. joulukuuta 2006 @ 10:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei kai sitä tarvii polviltaan tikkaria imeä, mutta voisin käydä kysäisemässä olisiko mahdollista saada tili takaisin. Kiitoksia edge
TheLucky
Senior Member

4 tuotearviota
_
27. joulukuuta 2006 @ 11:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaa... minä pääsen normaalisti sisään. En sitten tiedä
P.Ström
Newbie
_
10. tammikuuta 2007 @ 14:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
RPS Rocks! Maan parhaat custom-dvd:t!

Missä olen juuri nyt
Keijo4444
Junior Member
_
10. tammikuuta 2007 @ 17:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taitaa kuiteskin FDCn omat olla parempia...
P.Ström
Newbie
_
10. tammikuuta 2007 @ 17:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvä on, molemmat on erittäin laadukkaita!

Missä olen juuri nyt
Satane
Suspended due to non-functional email address
_
11. tammikuuta 2007 @ 09:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaako tuonne irc-kannulle mennä kyselee tunnuksia takasi, kun on ollu tili käyttämättä jotain 2-3kk? Ratiot yms. jäi kyllä ihan hyvään kuntoon...
chegardo
Member
_
11. tammikuuta 2007 @ 10:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
FDC vs. RPS

Niin toistaiseksi olen ollut tyytyväisempi RPS:n customeihin.
Tuossa taannoin katsoin FDC:n customin niin suomennokset oli ainakin päin p.....! En syytä ketään, mutta ainakin edes oikolukijalla pitäisi olla nämä jutut hallussa.

Anteeksi offtopic.

Don''t Hate The Player, Hate The Game!
nakki1
Newbie
_
2. huhtikuuta 2007 @ 15:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
morot. oisko kellään neuvvoa antaa ku koitan mennä rautaportin sivulle. ei oo ikinä mitään ongelmia ollu ja nyt tulee tällanen ilmotus.

IP-osoitteesi ei ole sallittu tälle sivustolle.

IP: 85.**.**.***
Tunnus:
Syy: Liiskari

ELi mitäs toi tarkottaa nyt en osaa ettiä mistään muualta apua kyllä ku täältä ku rautaportin irc.kanavallekkaan ei pääse. :((
TuukkaZ
Account closed as per user's own request
_
2. huhtikuuta 2007 @ 15:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti nakki1:
morot. oisko kellään neuvvoa antaa ku koitan mennä rautaportin sivulle. ei oo ikinä mitään ongelmia ollu ja nyt tulee tällanen ilmotus.

IP: 85.**.**.***
Tunnus:
Syy: Liiskari

ELi mitäs toi tarkottaa nyt en osaa ettiä mistään muualta apua kyllä ku täältä ku rautaportin irc.kanavallekkaan ei pääse. :((

koska sulla oli niin paska ratio, kiitä iteseäsi! :)

(!)Irkkaaja ja ylpeä siitä(!)
Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
tuho2
Newbie
_
2. huhtikuuta 2007 @ 18:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
morot mulle kävi just samalla tavalla 2 viikkoo sitten enkä tiijä miten takas pääsee ratio oli kunnossa siinä 1.5 luokissa
TuukkaZ
_
3. huhtikuuta 2007 @ 04:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tuho2:
morot mulle kävi just samalla tavalla 2 viikkoo sitten enkä tiijä miten takas pääsee ratio oli kunnossa siinä 1.5 luokissa
Noh sitten olet ladannut ohi trakkerin tai tehnyt jotain muuta kiellettyä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. huhtikuuta 2007 @ 04:32

Moderator
_
3. huhtikuuta 2007 @ 08:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuulin kaverilta että FB ja RP yhdistyisivät, pitääkö paikkansa? Ei ole kumpaankaan accoa mutta yleensä kiinnostaa nämä p2p-asiat.

Säännöt
Ubuntu is an African word meaning "I cant configure Debian"
Kun raportoit tuplaketjua, laita ketjun URL mukaan raporttiin, helpottaa elämää. :)
"Poliisilla on asiakas oikeassa ja pamppu vasemmassa."
Senior Member

2 tuotearviota
_
3. huhtikuuta 2007 @ 09:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Betrayed:
Kuulin kaverilta että FB ja RP yhdistyisivät, pitääkö paikkansa? Ei ole kumpaankaan accoa mutta yleensä kiinnostaa nämä p2p-asiat.

Kannattaisi tarkistaa uutisten päivät ;)
TuukkaZ
_
3. huhtikuuta 2007 @ 10:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Betrayed:

Kannattaisi tarkistaa uutisten päivät ;)
niin, onneks niitä ei ollu ainakaan kirjotettu aprillipäivänä, ihan VinQ VinQ. samptaro ;P

altteri
Newbie
_
23. huhtikuuta 2007 @ 14:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itellä olis finbytesii pari invitee. Jos olet kiinnostunut niin VAIHDAN Rautaportin inviteen.
Senior Member

2 tuotearviota
_
23. huhtikuuta 2007 @ 15:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti altteri:
Itellä olis finbytesii pari invitee. Jos olet kiinnostunut niin VAIHDAN Rautaportin inviteen.

Toinen asia mistä sä saat semmosen, invateja rautaportti ei ole nähnyt koko elin aikansansa.
Junior Member
_
23. huhtikuuta 2007 @ 16:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti altteri:

Toinen asia mistä sä saat semmosen, invateja rautaportti ei ole nähnyt koko elin aikansansa.

Joo tossa oot väärässä _D RP:ssä on ollut invitejä :D ja mites täälläkni on mahdettu sanoo tosta FB:n kutsujen tarjooomisistä...
lehti87
Newbie
_
23. huhtikuuta 2007 @ 17:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eikös RP:ssä voi saada inviten ainakin jonkun kilpailun voitosta tjms.?
TuukkaZ
_
24. huhtikuuta 2007 @ 04:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lehti87:
eikös RP:ssä voi saada inviten ainakin jonkun kilpailun voitosta tjms.?
joo, näin voi saada ainoasti inviten.

altteri
Newbie
_
28. huhtikuuta 2007 @ 07:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ok, sori en oo huomannu tota että niitten fb kutsujen tarjoominen on kielletty/ei suotavaa. ja tosiaan kyllä Rautaportissa on invite jaettu kilpailuista ja niitä siis sielä vielä käyttäjillä on.
pesa76
Newbie
_
9. heinäkuuta 2007 @ 14:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
IP:
Tunnus:
Syy: äfbee

Näin mulle ku RP:n sivuille yritin
TuukkaZ
_
13. heinäkuuta 2007 @ 05:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pesa76:
IP:
Tunnus:
Syy: äfbee

Näin mulle ku RP:n sivuille yritin
niin olet bannitty, kannattaa mennä irc kannulle kyselemään kunnon syytä.

k.t.m
Newbie
_
6. elokuuta 2007 @ 20:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos ei ole itse tehnyt mitään mistä bannin olisi voinut saada, niin kannattaa kysellä kaverin kautta traksulta tai irc kanavalta. Minulla vaihtui IP ja se oli valmiiksi jo bannittu Rautaportissa, poistivat vanhan bannin ja homma toimi taas :)
Mainos
_
__

_
TuukkaZ
_
7. elokuuta 2007 @ 05:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti k.t.m:
Jos ei ole itse tehnyt mitään mistä bannin olisi voinut saada, niin kannattaa kysellä kaverin kautta traksulta tai irc kanavalta. Minulla vaihtui IP ja se oli valmiiksi jo bannittu Rautaportissa, poistivat vanhan bannin ja homma toimi taas :)
niin piti nostaa sitten vanha ketju takaisin ylös?

Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > rautaportti lopetti toiminnan!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy