Rautaportti lopetti toiminnan!
|
|
bitman77
Junior Member
|
7. elokuuta 2007 @ 14:30 |
Linkki tähän viestiin
|
parempi sekin kuin tehdä uus topic. Ja hyvä siinäkin mielessä, että moni luovuttaa kun ipban lukee. Nyt tietää ettei välttämättä syytä.
|
TuukkaZ
Account closed as per user's own request
|
7. elokuuta 2007 @ 17:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bitman77: parempi sekin kuin tehdä uus topic. Ja hyvä siinäkin mielessä, että moni luovuttaa kun ipban lukee. Nyt tietää ettei välttämättä syytä.
hahahahaaha :D:D, ehkä sitäkin on vitun moneen kertaan täälläkin neuvottu ja kun enään ei pääse irkkiin jos ei tiedä sitä salanasaa. mutta tietysti jos joku on auttamassa tossa asiassa. ja totakin on rpn sivuilla neuvottu tekemään jos niin sattuu.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. elokuuta 2007 @ 17:08
|
k.t.m
Newbie
|
7. elokuuta 2007 @ 21:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Voi lol, ihan sama minne katsoo täällä niin ekana on TuukkaZ kommentoimassa ja "neuvomassa" n0boja :P
Ja sori nyt vaan perkeleesti etten huomannut tuota päivämäärää, paljon vaan ihmetelty tätäkin asiaa, kaikki ei ole kaikille ihan päivänselvää niin ajattelin vaan kertoa jos joku ihmettelee yhtäkkisiä banneja ;)
|
TuukkaZ
|
8. elokuuta 2007 @ 06:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti k.t.m: Voi lol, ihan sama minne katsoo täällä niin ekana on TuukkaZ kommentoimassa ja "neuvomassa" n0boja :P
Ja sori nyt vaan perkeleesti etten huomannut tuota päivämäärää, paljon vaan ihmetelty tätäkin asiaa, kaikki ei ole kaikille ihan päivänselvää niin ajattelin vaan kertoa jos joku ihmettelee yhtäkkisiä banneja ;)
no mä vaan ihmettelen miks kaikki tulee aina tänne kysymään. :P
|
MasaPasa
Newbie
|
9. elokuuta 2007 @ 19:38 |
Linkki tähän viestiin
|
taas on portti offlainis täähä on melkee yhtä useest alhaalla ko datapower :/
|
TuukkaZ
|
9. elokuuta 2007 @ 19:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MasaPasa: taas on portti offlainis täähä on melkee yhtä useest alhaalla ko datapower :/
samoin finbytes ja takorauta. koska kaikki kolme palvelinta sijaitsevat hollannis, eli vika ei ole trakkereissa. ainakin veikkaan niin. :D
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. elokuuta 2007 @ 19:48
|
MasaPasa
Newbie
|
9. elokuuta 2007 @ 19:52 |
Linkki tähän viestiin
|
no hyvä tietää et ei oo varmaakaa lopullisesti kaatunu muute joutuis varmaa tekee oman traksun tai alentuu johokii ruotsalaisee...
martti lehmusvaara
|
Newbie
|
9. elokuuta 2007 @ 20:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Nforcella taas pissii joo, kun kaikki näyttää olevan alhaalla. Ollu viimeaikoina liian usein ongelmia tuolla.
|
lintukala
Junior Member
|
11. syyskuuta 2007 @ 15:07 |
Linkki tähän viestiin
|
En ole päässyt aikoihin kirjautumaan rautaporttiin. Onko se siis nyt suljettu vai onko vika minussa?
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
11. syyskuuta 2007 @ 15:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Hyvin näyttää sivut toimivan.
|
lintukala
Junior Member
|
11. syyskuuta 2007 @ 16:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Just just. Nollasin salasananikin jo pari kertaa, mutta ei toimi. Vaihdoin kyllä konetta uudempaan tässä välissä, voiko ongelma johtua siitä? Vai onkohan mulla jotkin cookie-asetukset vinossa?
Sivu siis sanoo: Kirjautuminen epäonnistui! Käyttäjänimi tai salasana väärin!
|
k.t.m
Newbie
|
11. syyskuuta 2007 @ 16:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Kannattaa varmaan kysellä ylläpidolta vaikka irkissä tai jotenkin muuten, vaikka kaverin kautta.
Koska tuolla tulee uusi salasanakin vaikkei tili olisi enää toiminnassa.
mulle ainakin tuli kun oli tili päässyt vanhentumaan joskus.
|
lintukala
Junior Member
|
11. syyskuuta 2007 @ 16:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Ahaa se voi vanhentua. Kiitos tiedosta.
En tiedä kyllä miten voisin ottaa yhteyttä ylläpitoon, tietääkö joku jonkin meili-osoitteen josta voisi kysyä?
Irkkiä en oe käyttänyt.
|
TuukkaZ
|
11. syyskuuta 2007 @ 17:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lintukala: Ahaa se voi vanhentua. Kiitos tiedosta.
En tiedä kyllä miten voisin ottaa yhteyttä ylläpitoon, tietääkö joku jonkin meili-osoitteen josta voisi kysyä?
Irkkiä en oe käyttänyt.
LöL, eipä nyt niillä mitään mailia ole, lol :D asiaan, ainoa juttu minkä kautta saat ITSE yhteyttä ylläpitoon on irkki, mutta siellä on salasana. Mutta jos koneen vaihto kesti yli 2viikkoa niin silloin olisi tili "vanhetunut".
|
lintukala
Junior Member
|
11. syyskuuta 2007 @ 19:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Perkeleen kätevää..
Joo kesti se kai yli 2v.
Mistä sen salasanan sitten saa?
|
jaskaxx
Junior Member
1 tuotearvio
|
19. syyskuuta 2007 @ 17:34 |
Linkki tähän viestiin
|
sama ongelma täällä eli taisi olla käyttämättömänä pariviikkoa. Ratio reilusti yli 1. olis kivaa saada tunnukset takaisin, mutta miten??
|
lintukala
Junior Member
|
20. syyskuuta 2007 @ 12:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu, itsekkään en ole vielä päässyt sisään. TuukkaZ kuulemma antoi tietoni rautaportin ylläpidolle ja nyt mun pitäisi päästä sisään, mutta ei toimi.
|
TuukkaZ
|
20. syyskuuta 2007 @ 13:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lintukala: Juu, itsekkään en ole vielä päässyt sisään. TuukkaZ kuulemma antoi tietoni rautaportin ylläpidolle ja nyt mun pitäisi päästä sisään, mutta ei toimi.
Niin se sieltä ylläpidosta sanoivat että pitäisi toimia. Itse sä nyt Evotat jos et onnistu.
|
lintukala
Junior Member
|
20. syyskuuta 2007 @ 13:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TuukkaZ: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lintukala: Juu, itsekkään en ole vielä päässyt sisään. TuukkaZ kuulemma antoi tietoni rautaportin ylläpidolle ja nyt mun pitäisi päästä sisään, mutta ei toimi.
Niin se sieltä ylläpidosta sanoivat että pitäisi toimia. Itse sä nyt Evotat jos et onnistu.
Juu. Mitenkäs nuo mun firefox asetukset pitää olla? Ainakin "sivustot voivat asettaa evästeitä" -kohdassa on ruksi.
|
paltsi78
Newbie
1 tuotearvio
|
21. syyskuuta 2007 @ 09:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Voisiko joku ystävällisesti vihjaista ylläpidolle myös tunnuksesta paltsi78. Ratiot on kunnossa mutta kirjautumaan ei pääse, ei resetoidullakaan salasanalla.
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
21. syyskuuta 2007 @ 10:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti paltsi78: Voisiko joku ystävällisesti vihjaista ylläpidolle myös tunnuksesta paltsi78. Ratiot on kunnossa mutta kirjautumaan ei pääse, ei resetoidullakaan salasanalla.
Error
Käyttäjää ei löytynyt :|
olet todennäkösesti saanut bannit ,en usko että kukaan ilmottelee ylläpidolle mitään,yleensä banneihin on jokin syy, (hit and run,liiskaus,ohilataus)???
|
HolyDiver
Newbie
|
27. syyskuuta 2007 @ 12:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla olisi samanlainen ongelma kun lintukalalla.
Eli viime jouluna lähdin perheen kanssa lomareissuun ja kun tulin takasin niin oli tili mennyt kiinni. En ollut tietonen että tili pitäisi laittaa parkkiin nyt kun huomasin lintukalan viestin niin aattelin kysästä samaa apua, eli jos joku ystävällisesti voisi laittaa RP:n ylläpidolle viestiä että jos voisivat avata tilini uudestaan, olisin kiitollinen.
Käyttäjänimi oli portissa HolyDiver.
|
kuutio66
Newbie
|
1. lokakuuta 2007 @ 17:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Kuka haluu ostaa kutsun :D
|
TuukkaZ
|
1. lokakuuta 2007 @ 17:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kuutio66: Kuka haluu ostaa kutsun :D
no voihan jeesus.....
|
Mainos
|
  |
|
Moderator
7 tuotearviota
|
1. lokakuuta 2007 @ 17:53 |
Linkki tähän viestiin
|
täällä ei kysytä/tarjota/myydä/osteta/jne. kutsuja, sääntöjen sanoma 2 päivän banni tuon säännön rikkomisesta.
|