User Käyttäjä Salasana  

lauantai 20.9.2025 / 05:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > rautaportti lopetti toiminnan!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Rautaportti lopetti toiminnan!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
lintukala
Junior Member
_
1. lokakuuta 2007 @ 18:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
VähÄx EpäReiLuu hEi =(
Gorilla69
Newbie
_
6. lokakuuta 2007 @ 07:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis onko rautaportti invite only vai edes sitäkään? Onko tietoo millo tulee avoimet ovet?
TuukkaZ
Account closed as per user's own request
_
6. lokakuuta 2007 @ 13:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gorilla69:
siis onko rautaportti invite only vai edes sitäkään? Onko tietoo millo tulee avoimet ovet?
Portteja ei olla tietääkseni aukasemassa vähään aikaa, mutta invitellä pääset jos jollain semmonen sattuisi olemaan. :)

(!)Irkkaaja ja ylpeä siitä(!)
Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Gorilla69
Newbie
_
6. lokakuuta 2007 @ 13:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja invitejä on vaan admineilla?
TuukkaZ
_
6. lokakuuta 2007 @ 14:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gorilla69:
ja invitejä on vaan admineilla?
ei? :D ihan niillä ketkä niitä ovat ansainneet.

acido
Suspended due to non-functional email address
_
8. lokakuuta 2007 @ 12:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä Rautaportin invitet on kiven alla. Eipä ole näkynyt, vaikka mielestäni olen hyväkin käyttäjä.

Muistaakseni inviteen vaaditaan postauksia foorumeille, mutta kun ei kiinnosta jutella pizzantäytteistä ja parhaista siiderilladuista puberteetti-ikäisten kanssa :) No mitäpä minä millään invitellä tekisinkään. Lahjottaisin sen jollekin alaikäiselle pellelle, joka pilais mun maineen, kun isukki ei anna imuroida kun pari tuntia päivässä nihkeällä kaistalla ;) Nimim. kokemusta omaava.

When the going gets weird, the weird turn pro..
TuukkaZ
_
8. lokakuuta 2007 @ 13:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti acido:
Kyllä Rautaportin invitet on kiven alla. Eipä ole näkynyt, vaikka mielestäni olen hyväkin käyttäjä.

Mutta et tarpeeksi, invitejä voi voittaa kisoista ja sitten ed. kisan päätteksi tarvitsi laittaa yp:lle viestiä miksi antaitsisi ja siitä kaverista mitä kutsuisit niin saattoi saada.

Fidelaar
Senior Member
_
8. lokakuuta 2007 @ 14:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"kisan päätteksi tarvitsi laittaa yp:lle viestiä miksi antaitsisi ja siitä kaverista mitä kutsuisit niin saattoi saada."

eli yhtä suurta turhaa sirkusta.

Athlon64 3400+ | 2048Mb DDR400 | Club GF7800GS
FiTekno
Newbie
_
26. lokakuuta 2007 @ 11:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikähän rautaportille tuli?
TuukkaZ
_
26. lokakuuta 2007 @ 13:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti FiTekno:
Semmonen kun Päivitys, jos olet tietoinen mikä se ees on. :D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. lokakuuta 2007 @ 22:37

Profile
Newbie
_
26. lokakuuta 2007 @ 15:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TuukkaZ:
Semmonen kun Päivitys, jos olet tietoinen mikä se ees on. :D samalla voisit opetella tekemään hyvin rippejä...
No ei kyllä ollut päivitys kyseessä, vaan tietokanta sekaisin.
TuukkaZ voisi myös itse opetella olemaan asiallinen... ;)
TuukkaZ
_
26. lokakuuta 2007 @ 16:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Profile:
Kyllä muutens vitussa oli palveluntarjoajalla päivitystä, en kyllä usko että ylläpito kaikkia kusettaisi. Totuuksia mä vaan sanoin. :)

Profile
Newbie
_
26. lokakuuta 2007 @ 17:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä muutens vitussa oli palveluntarjoajalla päivitystä, en kyllä usko että ylläpito kaikkia kusettaisi. Totuuksia mä vaan sanoin. :)
Eivät toki kaikkia kusetakaan ;D
TuukkaZ
_
26. lokakuuta 2007 @ 17:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eivät toki kaikkia kusetakaan ;D
No aikakin irkissä näin sanottiin, ihmettelisin kyllä miksi ylläpito niin sanoisi.

Member
_
26. lokakuuta 2007 @ 18:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kylhän se niin on että palveluntarjoaja teki jotain.
samalla finbyteeskin oli hetken alhaalla mutta nousi äkkiä linjoille.

portissa meni mysli sekasin melkeen puolenpäivää oli sekasin.. ihan hyvin tollai kun pitäs olla monta koodaria ja muita tukihenkilöitä takana.

eiköhän sekin suurempaan vikaan kaadu pian lopullisesti
TuukkaZ
_
26. lokakuuta 2007 @ 20:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teosto:

portissa meni mysli sekasin melkeen puolenpäivää oli sekasin.. ihan hyvin tollai kun pitäs olla monta koodaria ja muita tukihenkilöitä takana.

Niin onneks koodareilla ei ole elämää sehän on hyvä tässä jutussa ja varsinkaan joillain perhettä eikä käydä töissä vaan eletään koodaamalla? <- eikös se noin ole. -.-'''

jutku81
Newbie
_
26. lokakuuta 2007 @ 22:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Semmonen kun Päivitys, jos olet tietoinen mikä se ees on. :D samalla voisit opetella tekemään hyvin rippejä...

Lainataan tässä samalla, että kova poika puhumaan, mutta mitään ei tapahdu :) Missäs ne herran omat suomen-digitv aka. VHS-ripit viipyy?
Oisit vaan saanu aikanas ne ikuset bannit, v**un peelo =)

Ja tosiaan, näemmä päivitykset oli käynnissä. Nyt pelittää 120% =)
TuukkaZ
_
26. lokakuuta 2007 @ 22:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllähän multakin tulee niitä rippejä, et vaan taida olla samoilla traksuissa tai sitten et ole irkissä tai asut kaapissa. :D

Kyllähän mä niitä ikuisia bännejä olenkin saanut. :D -.-

btw, älkääs ottako noista kommenteista sitten pahasti hernettä nenään? :) olen saanut jo niistä palautetta... en mä pahalla tarkoita noita kommentteja.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. lokakuuta 2007 @ 22:45

tuhero
Suspended due to non-functional email address
_
29. lokakuuta 2007 @ 23:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hoho!
Mul olis invitejä tonne mutta ei heru teille :-D
lehti87
Newbie
_
2. marraskuuta 2007 @ 17:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teosto:

Niin onneks koodareilla ei ole elämää sehän on hyvä tässä jutussa ja varsinkaan joillain perhettä eikä käydä töissä vaan eletään koodaamalla? <- eikös se noin ole. -.-'''
Miksei sitten esim. FB kaadu samallailla?
TuukkaZ
_
2. marraskuuta 2007 @ 18:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lehti87:

Miksei sitten esim. FB kaadu samallailla?
Oletko varma että sitä on edes yritetty kaataa? tai mistä tiedäs että sen päivityksen aikana rp:lle ei tehty mitään päivityksiä mistä toi myslin sekoaminen olisi voinut johtua? ja onhan FB ollu pitempään auki, jolloin suurin osa reijistä on tukittu, mutta veikkaisin kyllä että sieltä viellä niitä löytyy.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. marraskuuta 2007 @ 18:55

Member
_
2. marraskuuta 2007 @ 20:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sä se tuukaz jaksat nuolla tota portin staffin peräreikää oikeen huolella
siellä on taso laskenut perkeleesti siitä mitä se joskus oli
nyt se on enää jäännös siitä mitä se oli
ainut mikä pitää sen puljun pystyssä on se kustom tiimi
se että ei portit omista koodaria pitää paikkansa.
graaffikon vikaa taitaa joku wannabii photarimies pitää.
sen näkee jäljestä mitä siellä nykysin on.
nii ja se mitä näin screenshotteja siitä uudesta skinistä ni hohohoohoh
aika perseestä

mut hyvä että ees yrittävät vielä.. mutta jotai vitun rotia siihen toimintaan
TuukkaZ
_
2. marraskuuta 2007 @ 22:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@teosto

No nuolla ja nuolla, empä nyt itsekkänä sanoisi että portti nyt vahvimmilaan mutta on siellä parempaa ylläpitoa kun alussa ei nyt sentään niillä omat tyypit traksua alas aja kuin ennen... ja mitä siihen uuteen skiniin tulee niin se on aika vanha näyttää paljon paremmalta kuin alkuperäinen.

Miksi et itse pistä traksua pystyy ja yritä pitää kaikki tyytyväisinä? eikä sitä sitten koskaan ajettaisi alaskaan... Esim bitaddict mille murtauduttiin tänään aamulla ku eivät olleet muistaneet tukkia niitä aukkoja mitkä tuli uudelle palvelimelle siirtymisessä, ei kaikki voi olla täydellistä!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. marraskuuta 2007 @ 23:00

snoober
Junior Member
_
3. marraskuuta 2007 @ 11:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ehditty tai muistettu.. Noilla kahdella sanalla on TuuKKaZ aika suuri ero :-)

Edit: Tänään aamulla? :-D Ottaisit nyt edes asioista selvää

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. marraskuuta 2007 @ 11:38

Mainos
_
__

_
TuukkaZ
_
3. marraskuuta 2007 @ 13:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@snoober

vitun pässi kato millon mä postasin sen! otsikko BA:ssa "02.11.2007 - Murtautuminen palvelimelle" ja mä postasin ton viestin "TuukkaZ (Senior Member) 2. marraskuuta 2007 @ 22:46" niin kukas se ei ota selvää kaikesta? kannattaisko harkita ehkä silmälaseja. o_O

Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > rautaportti lopetti toiminnan!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy