User Käyttäjä Salasana  

perjantai 8.8.2025 / 03:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > dedicated serveri ei oikein toimi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Dedicated serveri ei oikein toimi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ollith
Newbie
_
6. joulukuuta 2006 @ 11:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli asiani on seuraava, teen serverin dedicated serverillä. Laitan serverihakuun oman ip osoitteeeni XX.XXX.XXX.XX:27015, Mutta serveri haku ei löydä peliä eikä kaverini näe kaveri listasta että pelaisin koko peliä. Palo muuri on pois päältä ja samaa asiaa valittaa?? miten tämä korjataan?

Olen olli
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
7. joulukuuta 2006 @ 12:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Teetkö serveristä Internet -serverin? (sv_lan 0, dedicated server kyllä kysyy sitä)? Pistätkö listaan oikean nimen?

ollith
Newbie
_
7. joulukuuta 2006 @ 14:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo teen siitä internet gamen, laitan listaan lan niin kyllä se sillä löytyy mutta ipllä se ei löydy serveri haussa

Olen olli
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
7. joulukuuta 2006 @ 15:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletan, että peli on CS. Käynnistä cs, paina new game, pistä sieltä haluamasi asetukset. paina start. Peli käynnistyy. Nyt kun olet servullasi, aukase Console ja kirjoita seuraava "sv_lan 0"

ollith
Newbie
_
7. joulukuuta 2006 @ 15:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
koitin, ei toimi. Modeemina toimii ZyXel 600 series, asetukset on sillälailla että wareeminen ja kaikki toimii mutta mikään nettipelaus ei tunnu toimivan kun yrittää Hostata peliä, nettipelit toimii vain muitten servereillä

Olen olli
VilleT91
Member
_
7. joulukuuta 2006 @ 15:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
NAT pois päältä nii toimii.
Mainos
_
__

_
ollith
Newbie
_
7. joulukuuta 2006 @ 17:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos pistää natin pois päältä niin kone ei mee nettiin ollenkaan
( ) None
(X)SUA Only
( ) Full Feature

nuo oli vaihtoehdot ja SUA Onlylla se netti toimii

Olen olli
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > dedicated serveri ei oikein toimi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy