User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 27.7.2025 / 23:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > uutta näyttistä kehiin.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uutta näyttistä kehiin.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
sieg
Member
_
6. joulukuuta 2006 @ 15:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro. Uutta näyttistä AGP väylään ajattelin jouluksi hankkia. Eli budetti olisi n. 130?. Itse olen harkinnut Club3D 7600GS 256MB DDR2. Ja miten tu DDR2 eroo DDR:stä. Pelailuun suurimmaksi osin utta tarvitsisin. Nyt minulla on radeon 9800SE 128mb, joka pyärittää pelejä joten kuten. Joten valaiskaas mua tiedoillanne.
ja hiukan teitoja koneesta:
120gb kovo, 400w nexuksen poweri. AMD AThlon XP +2600 (1,91ghz), DDR 1giga
Joten tehot riittäisi pyörittämään uutta näyttistä?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. joulukuuta 2006 @ 16:01

Senior Member
_
6. joulukuuta 2006 @ 16:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DDR2 eroo DDR:stä lyhyesti ja tekniset yksityiskohdat kiertäen siten että se kestää parempia kellotaajuuksia kuin DDR.

Hyvä kortti tuohon hintarakoon, ja toimii varmasti tuolla kokoonpanolla. Nexuksen powerithan ovat ihan laatuvärkkejä, eikä takuulla jää tuo 400W vajaaksi.

"Rousku" : Asus M4A785TD-V Evo//Phenom II X4 945@stock//6Gb DDR3//Gigabyte GTX460 1GB//80+500Gb//Sonata II + Silverstone 500W
sieg
Member
_
8. joulukuuta 2006 @ 12:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nykyisestä näyttiksestä vielä, mulla on siinä Zalman VF700-CU Ultra quiet VGA jäähdytys asennettu, elikkä kun jos ja kun on tarvetta laittaa se sitten tuohon geforcen näyttikseen takuun jälkeen. Niin miten nuo sinsiet siilet (muistien päällä?) saisi irti? Ja laitettua siihen geforceen?
apilas
Suspended permanently
_
8. joulukuuta 2006 @ 12:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos mahdollista niin säästä pari-kolme kymppiä vielä ni irtoaa tuo sama ohjain, mutta GT:nä!

http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/51169

Joo ei sulla virtalähteen puolesta ole mitään hätää!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. joulukuuta 2006 @ 12:45

Member
_
8. joulukuuta 2006 @ 12:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niitä sinisiä siiliä ei kannata laittaa kiinni, kun nillä on paha tapa olla haitaksi enemmän kuin hyödyksi.

- Asus A8N-E - A64 3800+@4200+ - GF7900GT - 2x1GbDDR400 Buffalo - Samsung 2x250Gb+Seagate 80Gb
sieg
Member
_
8. joulukuuta 2006 @ 19:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ne siniset siilit kyllä on jo kiinni tässä nykyisessä, miten niin muka haittaa? Ei mun mieletsä näissä mitään vikaa ole.
jp.69
Suspended due to non-functional email address
_
8. joulukuuta 2006 @ 20:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo-o mutta ootkos huomannut niistä mitään hyötyäkään??
Niiden jäähdytysteho on lähinnä lumelääkettä:)
Kokeileppa ilman niin yllätyt.

Huuli lentää kuin spitaalisten pikkujouluissa.
sieg
Member
_
9. joulukuuta 2006 @ 08:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No joo, mutta ei ne mitenkään haittaa jos ne nyt tössä pärräilee. :D
Mainos
_
__

_
Member
_
9. joulukuuta 2006 @ 11:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sieg:
No joo, mutta ei ne mitenkään haittaa jos ne nyt tössä pärräilee. :D
liikalämpö on aina haitaksi.

- Asus A8N-E - A64 3800+@4200+ - GF7900GT - 2x1GbDDR400 Buffalo - Samsung 2x250Gb+Seagate 80Gb
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > uutta näyttistä kehiin.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy