User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 13:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > swap magic 3.8 ei toimi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
swap magic 3.8 ei toimi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
alexxi
Newbie
_
7. joulukuuta 2006 @ 10:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli, hommasin swap magic 3.8 ja ne toolsit jotka asentus helposti :) tein tosin sillee et asensin sen mikron päälle sen läpän ettei tarvi asentaa sitä metallista outoa väkkyrää sinne takaosaa, joka estää kotelon laittamisen kiinni.

Elikkäs, sm 3.8 sisään ja kun on ladannut siihen ja levy on pysähtyny niin vaihdan varmuuskopioidun levyn ja valitsen esim. normal ja pal, tai default tai ntsc, se on aivan sama kun ei toimi millään niistä. Kun olen siis valinnut jonkun edellämainituista niin ps boottaa ja menee siihen kohtaa missä näkyy muistikortti ja alhaalla lukee "reading disk" eli kyllä se lähtee sitä pyörittämään. Sitte tulee se punanen ruutu "Please insert playstation 2 disc" tjsp. Oon koittanu myös sillä metalliväkkyrällä ynnä muilla ja teki aina saman.

Ei ole fliptop kantta, en näe sitä järkeväksi koska on slim ps2 ja kansi valmiina ja cd:n vaihto toimii silläkin.

Jollain kokemusta kyseisestä asiasta ja ratkaisua miten saa toimimaan.

Niin, varmuuskopiot tein nerolla 8x nopeudella dvd+ levylle, voiko tässä olla vika?

Olen menossa kauppaan hakemaan dvd- ja koitan sillä ja 4x nopeudella, jos vahingossa toimis.

Kiitos näin etukäteen!
alexxi
Newbie
_
7. joulukuuta 2006 @ 10:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin joo, ja onko mitään ehdotuksia ohjelmaan yms. millä polttaa varmuuskopiot.

ja niitähän ei polteta imagena vaan mountataan image ja sitte siitä ne tiedostot sieltä sisältä?
Senior Member

3 tuotearviota
_
7. joulukuuta 2006 @ 13:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Eli, hommasin swap magic 3.8 ja ne toolsit jotka asentus helposti :) tein tosin sillee et asensin sen mikron päälle sen läpän ettei tarvi asentaa sitä metallista outoa väkkyrää sinne takaosaa, joka estää kotelon laittamisen kiinni.

Siis minkä mikron päälle minkä läpän. Kaikki osathan pitää olla paikoillaan että kone ei huomaa kannen aukaisua. Eli levyn pitää pyöriä myös kannen ollessa auki.

Ja ei. imagea ei mountata vaan poltetaan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. joulukuuta 2006 @ 13:09

alexxi
Newbie
_
7. joulukuuta 2006 @ 16:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jebulis joo, sain homman pelittää, eihän siinä muuta ollu ku et olin polttanut väärin. siis, ei niitä kaikkia osia tartte asentaa, perjaatteessa teippi ja joku ylimääränen klöntti riittäis. avaat ps2 ja laitat sen "mikrokytkimen" päälle semmosen läpän et se on aina alhaalla. eli se pyörii vaikka kansi olis auki.

mut siis kiitos kummiski :)
Mainos
_
__

_
Senior Member

3 tuotearviota
_
7. joulukuuta 2006 @ 16:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aivan oikein. Olen itsekkin niitä napukoita hammastikullakin painanut. Mutta luukkuhan pystytään sulkemaan vaikka ne palikat onkin paikoillaan. Näin olen noista viesteistä lukenut. Itse en ole kokeillut koko palikoita koskaan. Ne kytkimet ja niiden paikat on sitäkin tutumpia.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > swap magic 3.8 ei toimi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy