User Käyttäjä Salasana  

perjantai 8.8.2025 / 03:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter-strike hiiriongelma.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Counter-Strike hiiriongelma.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
myllis
Member

1 tuotearvio
_
7. joulukuuta 2006 @ 13:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun minä valitsen asetta hiiren rullalla, niin se "hyppää" joidenkin aseiden ohi. Sama ongelma on kaikissa peleissäni, jossa käytetään Half-Life-pelimoottoria.
Member
_
7. joulukuuta 2006 @ 15:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeileppa säätää pelin asetuksista scroll speediä pienemmälle ja muutenkin se on helpompi vaihtaa asetta numeroilla kun scrollilla ja num. on paljon nopeempi eim. jos joku tulee vieree ja sult on panokset loppu ja rupeet lataamaa et ehdi tehdä mitään mut kun sä vaihdat aseen numeroista fiu se on pislassa ja pam se on kuollut =D

Asus G50V peliläppäri.
Windows Vista Home
myllis
Member

1 tuotearvio
_
7. joulukuuta 2006 @ 16:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä en löydä sellaista scroll speed-juttua mistään. Pitäiskö olla sellainen jossakin?
Member

4 tuotearviota
_
9. joulukuuta 2006 @ 06:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti myllis:
Minä en löydä sellaista scroll speed-juttua mistään. Pitäiskö olla sellainen jossakin?
Ei tuommoista asetusta ainakaan CS:Sourcessa ole. Enkä kyllä ole ikinä kuullut moisesta Scroll Speedistä. Taitaa nyt ole kyse jostain aivan muusta.

Mikä hiiri käytössä?

Sonata III | i5 750 | GTX 560TI | 8GB DDR3 | Win7 64bit
myllis
Member

1 tuotearvio
_
9. joulukuuta 2006 @ 08:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Logitechin perus laaserhiiri. En tiedä tarkalleen minkälainen tämä on.
Newbie
_
9. joulukuuta 2006 @ 10:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ohjauspaneelista hiiren asetuksista kiekko-kohdasta saattaa olla apua, en ole kyllä varma vaikuttaako peleihin.
Itse en vaihda aseita rullalla vaan numero näppäimillä =)
Mainos
_
__

_
myllis
Member

1 tuotearvio
_
9. joulukuuta 2006 @ 12:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tehoa se.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter-strike hiiriongelma.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy