|
Miksi automaattinen päivitys ei onnistu?
|
|
|
puopolo
Newbie
|
7. joulukuuta 2006 @ 17:02 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mistähän mahtaa johtua että Windows ilmoittaa että päivitykset on ladattavissa, mutta ei suostu lataamaan niitä? Tulee ilmoitus että
Flash Player -suojauspäivitys (KB923789) ei onnistunut.
Osaisko joku auttaa?
|
AfterDawn Addict
4 tuotearviota
|
7. joulukuuta 2006 @ 17:22 |
Linkki tähän viestiin
|
|
|
puopolo
Newbie
|
7. joulukuuta 2006 @ 17:34 |
Linkki tähän viestiin
|
|
joo, mä latasinkin se jo, joten käsittääkseni mulla on tuorein versio. mutta silti windows tyrkyttää tota päivitystä jota ei sitten suostu lataamaan. ja jos yritän ladata päivityksen käsin, se ilmoittaa että mulla on väär macromedian versio. ja eikös mulla nimenomaan pitänyt olla se uusin?
|
AfterDawn Addict
4 tuotearviota
|
7. joulukuuta 2006 @ 18:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Katselin googlella viasta niin monella muullakin ollut sama ongelma neuvottu asentamaan uusin flash ja unohtaa KB923789 päivityksen..
Lainaus: ja jos yritän ladata päivityksen käsin, se ilmoittaa että mulla on väär macromedian versio.
se valittaa sen takia kun päivitys on vanhempaan flash playeriin
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. joulukuuta 2006 @ 18:10
|
|
puopolo
Newbie
|
7. joulukuuta 2006 @ 18:12 |
Linkki tähän viestiin
|
|
oukei, no hyvä, unohdan sit päivityksen. ärsyttää vaan kun tuolla alareunassa killittää toi päivitysvalo. kiitos tiedoista kuitenkin.
|
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
8. joulukuuta 2006 @ 11:46 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Lataako se päivityksen koneelle vai ei asenna sitä?
|
|
as2are1
Junior Member
|
9. joulukuuta 2006 @ 12:45 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Minulla on vastaavanlainen ongelma.
"Seuraavia päivityksiä ei asennettu:
Microsoft Data Access Components 2.8-suojauspäivitys (KB911562)"
Ja mielestäni se ei edes lataa tätä päivitystä. Alvariinsa on tuo päivityksen ilmoitusmerkki näkyvissä. Suomen Microsoftissa tietysti löytyy asiantuntemusta. Kysymyksen lähettäminenkin jo maksaa, mutta hinnat ovat ison firman mukaisia. Minun rahapussini mukaan hurjia.
|
AfterDawn Addict
4 tuotearviota
|
9. joulukuuta 2006 @ 15:02 |
Linkki tähän viestiin
|
|
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
9. joulukuuta 2006 @ 16:58 |
Linkki tähän viestiin
|
as2are1: eipä näitä yleensä kannata mennä Mikrosoftin maksullisista palveluista kysymään. Saat selville onko päivitys latautunut kun menet updaten sivulle ja klikkaat sieltä vasemmassa palstassa olevaa kohtaa Näytä asennushistoria. Jos sitten ei ole ladannut, niin on eri mahdollisuuksia, joista [NGN]TUFFin kertoma keskeisin. Jos on ladannut, mutta ei asentanut, niin kokeile asentamista vikasietotilassa, voi kokeilla myös kytkeä pois sekä palomuuri että virustorjunta, turvallisuuden vuoksi silloin kaapeli irti netistäkin.
|
|
as2are1
Junior Member
|
9. joulukuuta 2006 @ 19:54 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kävin [NGN]TUFFin osoittamasta päivityspalvelusta sen suojauspäivityksen nimellä WindowsXP-KB911562-x86-FIN.exe. Vain tämä KB911562 on esiintynyt aikaisemmin näytölläni.
Nyt alan ymmärtää että tämä tietokonekin saattaa tehdä jotain oikein. Eihän sen tarvitse asentaa XP:n suojauspäivitystä Win2000pro-järjestelmään.
Mutta onpa siinä kuitenkin jotain outoa. Miksi sitä edes tarjotaan - alvariinsa.
Miten on Neptun, onko se tarkoittamasi update sivusto sama johon [NGN]TUFF viittasi. En näe siinä tällaista Näytä asennushistoria-palvelua.
Kiitokset kummallekin. Alkaa valoa pilkoittaa risukasaani.
|
|
Mainos
|
  |
|
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
9. joulukuuta 2006 @ 20:46 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ei se ole juuri se sivu, mutta siltäkin sivulta pääsee oikeaan paikkaan. Sen sivun oikeassa yläkulmassa on tietokoneen kuvake ja siinä vieressä teksti Microsoft Update. Sitä klikkaamalla pääset oikealle sivulle, josta vasemmalta kohta Tarkastele aikaisempia päivitysten tietoja.
|