User Käyttäjä Salasana  

perjantai 8.8.2025 / 16:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > call of duty 2+ongelmat
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Call of duty 2+ongelmat
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
koneon
Newbie
_
8. joulukuuta 2006 @ 21:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
viimeiset päivitykset ajettu eli on nyt 1.3
punkbuster on päivitetty.

Ongelma on se et kun pitäis liittyä peliin eli valita puoli kummalla pelaan niin heti sen jälkeen homma menee överiksi. Taustalla näkyvä liike lakkaa ja homma jäsähtää siihen ..Toisinaan ei pääse edes siihen vaan hommma hyytyy ensi metreillä kun itse servulle olen liittynyt..

Vasteajat on ollut väliltä noin 80-200ms..Samaan asiaan liittyen on ollut ongelmia player listin refressaus eli ei tee sitä ja sanoo vaan et waiting on master server responding....On ollut aivan sama onko käyttänyt pika vai"normaalia" refressausta"

wintoosa hetki sitten uudelleen asenettu ja peliä olen koittanut asentaa useamman kerran jo mutta mikään ei tunnu auttavan...

Fyysiset ominaisuudet koneesta...Intel pena 4 nopeudella 3000 Mhz
Näyttis gf 6800 gt
muistia 6kpl 256/400 kingstonin valmistamia hyper x sarjalaisia kaikki.
Emolla joku intelin piirisarja
creativen adigy 2 äänikortti
Eli kumasta nyt vois olla kyse tosta pelistä itsestään vaiko/kö onko mahdollisesti rauta itsessään ristiriidassa tohon peliin nähden joka aiheuttaisi nuita ongelmia????

Toisinaan pääsee pelaan ja toisinaan ei sitten milään vaikka tilaa olis jne jne kaikki sillai muuten kunnossa..

Kiitos vastauksista...
JurGele
Junior Member
_
9. joulukuuta 2006 @ 12:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko milloin viimmeksi päivitellyt ajureita? Entäs BIOS
päivityksiä koskaan laittanut? Oletko kokeillut eri grafiikka-
asetuksilla, että onko merkitystä?

Itsellä kemahteli CoD2 ja vika löytyi vanhasta emon biossista...
Tosin vanhemmat vehkeet muutenki kyllä on...

JurGele
Staff Member

32 tuotearviota
_
9. joulukuuta 2006 @ 14:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimiiko CoD:in safe mode oikein?
Entä yksinpeli?
Onko internetyhteys toteutettu miten?
koneon
Newbie
_
10. joulukuuta 2006 @ 15:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep 1 peli pelittää ok ja netti yhteys on koneesta motukkaan ihna kaapelilla kytketty...tänään koitin joinata ja ei onnistunut niihin mihin eilen onnistu ihan hyvin eli tännä ei pelattu muuta kun 1 peliä sitten:(
Staff Member

32 tuotearviota
_
11. joulukuuta 2006 @ 06:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaapeli, ADSL ?
koneon
Newbie
_
12. joulukuuta 2006 @ 14:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep yhteys on kaapelimodeemilla...Mutta ongelma koskee vain ja ainoastaan cod 2 sta eli jos tyrkkään esim battlefield vietnamin niin se pelittää ihan ok
ja pingit on jees ei ongelmia. Mut tää cod ottaa päästä juuri äsken koitin joinata niin joihinkin pääsin siten kiinni että latas mapin jne mutta kaikki liike taustalla oli pysähtynyt.

Liittymä on 3M sisään ja 600 ulos..kaikki mappi lataukset jne jne modit tulee ineen tommosta 200-350kt/s eli nopeuskin ihan jees muuta ite peli niin sukkaa....
olovi
Junior Member
_
12. joulukuuta 2006 @ 15:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelma vain yhdellä serverillä vai kaikilla muillakin?
JurGele
Junior Member
_
12. joulukuuta 2006 @ 16:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisko modeemista olla jotain tarpeellisia portteja kiinni...?

JurGele
Mainos
_
__

_
koneon
Newbie
_
15. joulukuuta 2006 @ 18:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep eli toisinaan pääsee ja toisinaan ei..Joillekkin servuille pääsee kohtuu usein ja joillekkin ei sitten kirveelläkää:) punkbusteria olen päivitellyt kohtuu usein jne...Olenkin miettinyt että estääkö joku Modi joillekkin servuille pääsyn tms..? Olen sallinut noi karttapäivitykset tulla kun olen koittanut joinat servuille siis ennen sitä ne lähtee latautumaan ja ne tulee ihan kivaa kyytiä mikäli servulla josta ne tulee
on kapasiteettia antaa...Viimeaikoina olen vain päässyt joillekkin tietyille servuille missä on sniper only jutut päällä.Toki en sitä niin pahana pidä laisinkaan silllä olen tykännyt sen tyyppistä mättöä pelata.

kun olen pelirundin päätyttyä katsonut pingiäni niin se on ollut siinä 60-100ms kieppeillä riippuen siitä millanen servu on ollut kysessä.
Ja kun peliin olen päässyt ei ole ollut pätkimis ongelmia/lentänyt servulta kesken pelin pois eli ei tule connection interrupted tekstiä kesken pelin ruudulle.Eli en uskoisi että palomuurissa tarvis availla uusia portteja kerta joillekkin servuille kuiteskin pääsen..
Aiemmin kun tuskailin langattoman yhteyden kanssa ongelma oli vain siinä tai niin ymmärsin koska päivitettyäni läppäristä wlan kortin ajurit homma alko toimimimaan niin hyvin kun se nyt voi,mut se nyt on asia erikseen.Tarvinnee kokeilla ajaa toi peli tähän läppikselle ja katsoa miten se toimii ton lani piuhan päässä..Vai onko jollakulla jotain muita ehdotuksia???
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > call of duty 2+ongelmat

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy