User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.4.2025 / 14:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > peruskännykkä perus käyttöön
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Peruskännykkä perus käyttöön
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
9. joulukuuta 2006 @ 06:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen tässä syksyn aikana katellu erilaisia matkapuhelimia. Haen sellaista selkeää, mahdollisesti kameratonta ja edullisen hintaista peruspuhelinta, joka ei nyt ihan kurja ole. Jos jollain on kokemuksia näistä ns. peruspuhelimista tai halvemman pään kamerapuhelimista, niin voisi suositella minulle jotain puhelinta.

Valinnanvaraa on samassa hintaluokassa niin paljon että olisi kiva tietää mikä se kaikkein kannattavin ostos olisi. Eli budjetti olisi siinä 50 - 150 ?.

Senior Member
_
9. joulukuuta 2006 @ 12:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Asus M6Va
Member
_
9. joulukuuta 2006 @ 12:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko jollakin kokemuksia tuosta 5140i:puhelimesta? Itelläni on nyt se aikaisempi versio, ja siinä ongelma on näppäimet. En tuota sitten harkitsekkaan ostaa jos on samaa luokkaa ne nykyisen puhelimen näppäimet..

Nyt siis tuo 5100 malli käytössä:

Sitten olen myös semmoista halvempaa simpukkapuhelinta miettiny. Onko ne ihan huonoja? Niissä ainakin kutakuinkin se hinta kohdallaan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. joulukuuta 2006 @ 12:56

Senior Member
_
9. joulukuuta 2006 @ 13:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onhan ne samalla lailla vähän pehmeän tuntuiset mutta kyllä ne "naksahtaa" kun niitä painaa joten siinä ei jää samanlainen epämääräinen fiilis siitä että ottiko se komennon vastaan vai ei. Näppäimiä ei ole ainakaan pilattu koolla, virhe painalluksia tulee ajoittain, tai sitten siihen tottuu. Itse en ole niin pitkään käyttänyt että olisin tottunut siihen. Niin ja ylöspäin nuolen käyttäminen on sitten jo taitolaji.

Asus M6Va
Member
_
9. joulukuuta 2006 @ 15:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se on sitten poissuljettu ;DD Ei käy mulle. Oon jo muutaman vuoden tässä taistellu noiden näppäimien kanssa, mutta en oo luopunu tosta 5100:sta sen iskunkestävyyden takia.

Mainos
_
__

_
Member
_
18. joulukuuta 2006 @ 14:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin sitten tuon LG:n KG245 simpukan. Tuntuu oikeen mukavalta puhelimelta :) Muistaakseni 139 ? Gigantista.

afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > peruskännykkä perus käyttöön

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy