User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 1.10.2025 / 15:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > muistin lisäys
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Muistin lisäys
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
erppa86
Junior Member
_
10. joulukuuta 2006 @ 13:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on koneessa 1gb ddr 2 667mhz muistia ja tilasin toisen samanlaisen, niin tulenko käytännössä näkemään eroa vai menikö 105? hukkaan? Luulisin ainakin että pelien latausajat lyhenisivät vai? Tulevaisuudessa pelit luultavasti alkavat vaatia jo minimissään sen 1gb verran, joten tuskinpa tuo ihan turha ostos oli? Ja toimiihan nuo muistit vissiin nyt dual channelinä, joka vissiin hieman nopeuttaa?
Senior Member
_
10. joulukuuta 2006 @ 13:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Gigallakin pärjää (sanon minä jolla on 512Mb) hyvin, mutta se on hieman pelikohtaista miten paljon esimerkiksi juuri latausajat lyhenevät. Jokin kuten BF2 on kuulemma kauhea muistisyöppö. Mutta ihan peruskäytössäkin, pienen eron varmaan huomaa gigan ja kahden gigan välillä. Helpommin eron huomaa mitä enemmän ja mitä raskaampia ohjelmia ajaa yhtä aikaa. Joka tapauksessa et rahojasi hukkaan laittanut, varsinkaan pitkällä tähtäimellä. Tulevaisuudessa vaaditaan enemmän ja enemmän Ramia, joten sitten varsinkin ostoksesi maksaa itsensä takaisin. Ja onhan se niin että enemmän = parempi tässäkin asiassa (tiettyyn pisteeseen asti).

"Rousku" : Asus M4A785TD-V Evo//Phenom II X4 945@stock//6Gb DDR3//Gigabyte GTX460 1GB//80+500Gb//Sonata II + Silverstone 500W
Member
_
10. joulukuuta 2006 @ 13:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla just BF2 latausajat perhanan pitkät (no ei kai voi muuta ollakaan kun on se pienin vaadittu määrä muistia tolle pelilla 512 Mb) mutta toivottavasti nyt tilanne parantuu ainakin jonkun verran, kun tilaan tollasen toisen samanmoisen koneeseeni, niinkun oon tuolla toisessa topicissa kertonut :)

Intel Core 2 Duo E8500
Asus P5QL-SE
Sapphire Radeon HD 4870
2 x 1 Gb Kingston DDR2 1066
Antec Neo He 500 W
Noctua NF-P12
Seagate Barracuda 160 GB
Samsung Syncmaster 2232BW
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > muistin lisäys

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy