User Käyttäjä Salasana  

maanantai 28.7.2025 / 13:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > agp-väylän toimimattomuus?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
AGP-väylän toimimattomuus?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
DT_125
Junior Member
_
12. joulukuuta 2006 @ 08:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä vähän koneeni speksejä..vanha romu, mutta toimii:

Suoritin: Intel Pentium IIIE 900mhz
Emolevy:DFI CS35-SC (2 PCI,1 AGP,1 AMR,2 DIMM,Audio,Video)
Keskusmuisti: 256 MB Sdram
Näytönohjain: Integroitu emolevylle

Ja tuossa se ongelma piilee!!!--^

Näytönohjain on integroitu ja se toimii, joskin sillä kapasiteetilla
mikä yleensä integroidulla on. Minulla on AGP-näytönohjain hallussani
ja olen sitä koneeseeni kokeillut, mutta se ei vain toimi,signaalia
ei tule alkuunkaan. Biosin olen olevinani läpi käynyt, en kovin
tarkkaan kylläkään, sitä epäilen itse, että joku asetus olisi vinksallaan. Löytäisikö joku apua ongelmaani?

Ps. Olen myös puhdistanut väylän, kortin ja liittimet useaan kertaan,
eikä signaalia silti tule.
Senior Member
_
12. joulukuuta 2006 @ 12:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikähän mahtaa olla tämä kortti mitä kokeilet? Ja kävithän biosissa katsoessasi tarkistamassa että Agp-korttia kokeillessa on tuo integroitu disabloituna? Onko kortissa mahdollisesti lisävirtaliitintä, jos on niin onko se paikoillaan?

"Rousku" : Asus M4A785TD-V Evo//Phenom II X4 945@stock//6Gb DDR3//Gigabyte GTX460 1GB//80+500Gb//Sonata II + Silverstone 500W
Staff Member

32 tuotearviota
_
13. joulukuuta 2006 @ 10:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jossain emolevyissä on myös jumpperi, josta tuo integroitu kortti otetaan pois käytöstä, tuossa emolevyssä tosin ei. Eli Init Display First kohta on ainut jonka löysin tuosta manuaalista, mutta sillä ei pitäisi olla väliä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. joulukuuta 2006 @ 11:00

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > agp-väylän toimimattomuus?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy