User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 1.10.2025 / 18:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > peli pc 1000e?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
peli pc 1000e?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
paavo123
Newbie
_
13. joulukuuta 2006 @ 09:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon aika alottelija vielä näissä hommissa joten tarttisin vähän apua..

jouluksi tarttis uuden koneen.. pelkän keskus yksikön siis..

olen ajatellut ostaa koneen osissa, ja kasata itse..

kone tulisi peli käyttöön..

sanokaas sellainen kokoonpano jolla pelit pyörii parhaiten? ei haitaa jos menee hitusen yli 1000e..

prossuksi ajattelin Intel Core 2 Duo E6400, tai Intel Core 2 Duo E6300, kun kaikki niitä niin kehuvat..

verkkokauppa.com:ssa kun yritin räätälöidä konetta niin eihän siitä mitään tullut kun en tiedä mikä emo sopii millekkin prossulle jne..

ja jos tuolta verkkokaupasta tilaan niin tarviiko minun myös tilata kaikki kaapelit ja johdot? (mitä kaapeleita?) ja miten on käyttö järjestelmän kans.. sekin kai pitää tilata erikseen?

mitä kaikkea siis täytyy tilata että saan koneen toimimaan heti, kun tavarat postista haen?

kiitos vastauksista jo etukäteen.
AfterDawn Addict
_
13. joulukuuta 2006 @ 09:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ehdottaisin tällaista:

http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.a...101,44928,27405

Sitten jos budjetti sallii,niin ostat vielä toisen 1Gt muistikamman tuohon.

N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3
paavo123
Newbie
_
13. joulukuuta 2006 @ 10:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mites kotelo, mitä suosittelette?

ja entä ne kaapelit?
AfterDawn Addict
_
13. joulukuuta 2006 @ 10:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
NOiden kaikkien romppeitten mukana tulee tarvittavat johdot. Ja tuossa ehdottamassani paketissa oli kotelo jonka mukana on laadukas virtalähde.

paavo123
Newbie
_
13. joulukuuta 2006 @ 11:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niinpäs olikin..:)

kovalevy tuosta puuttuu..

entäs tuo dvd-asema, onko se polttava dvd? soittaako/polttaako se normaaleja cd-r levyjä?
AfterDawn Addict
_
13. joulukuuta 2006 @ 11:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On polttava asema. polttaa cd:t ja DVD:t. Tuohon voii laittaa kovoksi vielä seagate barracuda sataII 320Gb levyn. Hintaa noin 90?.

Arvasin että jotain unohdin laittaa.=)

liikeri
Senior Member
_
13. joulukuuta 2006 @ 13:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minä lähtisin liikkeelle tämmöisellä.
käyttis mukana

http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.a...928,50142,26704

edit: bugit

Antec p180 corsair HX620W, Asus rampage formula, Intel c2q Q9450@3.2GHz, zalman 9500 w/o leds, 2X2GB OCZ, 8800GTS 512MB, x-fi fatal1ty Professional.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. joulukuuta 2006 @ 13:15

AfterDawn Addict
_
14. joulukuuta 2006 @ 05:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Melkeimpä voisi sanoa jo että ei kannata enää ostaa xp:tä käyttikseksi, koska vista on saatavilla kuluttajillekkin jo ensi kuussa....

(Saa antaa vapaasti kritiikkiä. Tämä on vain minun mielipiteeni)

tvermila
Newbie
_
14. joulukuuta 2006 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juhha84:
Melkeimpä voisi sanoa jo että ei kannata enää ostaa xp:tä käyttikseksi, koska vista on saatavilla kuluttajillekkin jo ensi kuussa....

(Saa antaa vapaasti kritiikkiä. Tämä on vain minun mielipiteeni)
"Windows Vista tulee saataville yritysasiakkaille marraskuun 30. päivä ja kuluttajille ensi vuoden tammikuussa. Käyttäjille, jotka ostavat nyt tietokoneita ennen Vistan julkaisua, Microsoft jakaa kuponkeja, joilla Windows XP:n saa päivitettyä Vistaan."

Koko juttu:
http://plaza.fi/muropaketti/vistalle-pov...iirtymavaihetta
AfterDawn Addict
_
14. joulukuuta 2006 @ 11:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo nyt juuri en löytänyt linkkiä, mutta microsoftin sivuilta löytyy tieto tusta päivityksesä. Päivitys maksu oli muistaakseni 30? ja käsittelykulut 20?. Eli 50? lisää hintaa kuitenkin.

Mainos
_
__

_
tvermila
Newbie
_
14. joulukuuta 2006 @ 11:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juhha84:
Joo nyt juuri en löytänyt linkkiä, mutta microsoftin sivuilta löytyy tieto tusta päivityksesä. Päivitys maksu oli muistaakseni 30? ja käsittelykulut 20?. Eli 50? lisää hintaa kuitenkin.
Niinpä tietysti. Kuvittelin, että liikkeestä saisi jonkinlaisen kupongin , millä sitten saisi tuon Vistan sen ilmestyttyä. Olisi pitänyt arvata, että Mikkisofta rahastaa kaikesta...
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > peli pc 1000e?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy