User Käyttäjä Salasana  

tiistai 11.11.2025 / 19:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > ccleaner
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ccleaner
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
andelin
Senior Member
_
13. joulukuuta 2006 @ 16:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No niin, uskalsin putsata koneen ccleaner ohjelmalla ja hyvin meni, kone ei seonnut :o)

Kysymys, tyhjentääkö ccleaner myös siivoushistoriat, temp-kansiot y.m. vai pitääkö ne käydä tyhjentämässä erikseen?

Kiitän!
Komentaja
Newbie
_
13. joulukuuta 2006 @ 18:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siinä on ccleanerissa se luettelo mitä kaikkea se tyhjentää, voit ite valita mitä haluat. Sen tarkemmin en mä osaa vastata. Mut on jotain kansioita mitä se ei tyhjennä en viitti neuvoa kun en tän enempää osaa, enkä muista ko. kansion nimiä.

Mut vastasin ehkä senkin vuoksi että oon käyttänyt ccleaneria jo varmaan 1,5 v. säännöllisesti ja oon antanut sen tehdä kaiken mahdollisen eikä mitään hämminkiä oo ollut! Hyvä ohjelma mun mielestä. Gimp:in normal-kansiota se ei tyhjennä että jos oot (ihan esimerkkinä vaan!) tehnyt omia alastonkuva-manipulaatioita vaikkapa ala-asteen opettajasta niin tyhjennä normal-kansio. Pliis.

Aaämdeen atloni ja sellanen rosessori siinä kii, kiihyttää passiivijäähyllä ne 12 pikselitahnaa aina 560 mekaverteksiin asti ja asennettuna myös Norman käyttis ja kiintolevyllä lukee SATA gigaa. Emolevyille löytyy kaksi omaa dvd-rw-kelkkaa, sentäs!
andelin
Senior Member
_
14. joulukuuta 2006 @ 03:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kävin katsomassa ccleaner mutta siinä ei ollut mitään temp-kansioista, mutta kävin katsomassa c-asemalta se temp-kansio ja se oli tyhjä niin sitten se on varmaan puhdistettu myös!
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > ccleaner

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy