User Käyttäjä Salasana  

lauantai 9.8.2025 / 12:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > mitkä videosoftat koneelle?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mitkä videosoftat koneelle?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
MuffDiver
Member
_
18. joulukuuta 2006 @ 05:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkoitus vetäistä kovot tyhjiksi ja laittaa kaikki uusiksi käyttistä myöten. Tarkoitus olisi kerralla saada kaiken kattava paketti video-ohjelmia asennettua koneelle codecit mukaanlukien. Saattaapi tulla isohko lista ohjelmia, mutta antaa tulla. Freeware on aina pop. Mitäpi siis koneelle olisi syytä asentaa.
MissBlue
Senior Member

3 tuotearviota
_
18. joulukuuta 2006 @ 08:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos koneelle on menossa Windows, niin itse tykästyin katselupuolella tuommoiseen softaan (VLC player):
http://www.videolan.org/vlc/
Ihan kivasti tuntuu videot aukeavan eikä ainakaan yleisempien kanssa ole tarvinnut asennella mitään koodekkinippuja. Jos on tarvetta myös videoiden luontiin, niin sitten joku Kazaan koodekkipaketti tarkkaan valikoiden on ihan ok vaihtoehto, tuommoisen olen pöytäkoneille silpaissut, eikä ongelmia ole tähän ikään ilmaantunut:
http://www.k-litecodecpack.com/
Tuosta sitten tosiaan kannattaa turhia karsia pois ja valita vain ne, mitä oikeasti tietää tarvitsevansa.
Uleadin Videostudio on ihan käyttökelpoinen videoeditointisofta, itse olen ainakin pitänyt. Tosin itselläni on versio 8, kun ei ole ollut tarvetta uudempaa hankkia, mutta silläkin pystyy jo tekemään kaikki tarvitsemani jutut. Taitaa olla 10 uusin versio, löytyy Uleadin sivustoilta. Tuo tosin maksaa.
Staff Member

32 tuotearviota
_
20. joulukuuta 2006 @ 10:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
FFDshow ja AC3filter jos tarkoitus on katsella elokuvia. Ja editointiin toinen edullinen ohjelma on Pinnacle Studio.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > mitkä videosoftat koneelle?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy