User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 23:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > poltto nopeus?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
poltto nopeus?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
lehtm38
Junior Member
_
19. joulukuuta 2006 @ 14:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kenelläkään kokemusta aiheesta. Eli on ps2 pelistä iso image jonka poltin muistaakseni 2 tai 4 nopeudella ja peli toimii hyvin aina noin puoleenväliin asti jolloin kaikki latausajat kestävät uskomattoman kauan ja musiikki pätkii. Tätä ongelmaa ei ole pelin alussa eli alussa tämä kyseinen roolipeli toimii loistavasti. Auttaisiko jos pelin polttaa uudelleen 1 nopeudella?
veijok88
Member

1 tuotearvio
_
21. joulukuuta 2006 @ 01:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite ainaki varmuuden varalta oon aina polttanu hitaimmalla nopeudella eikä ongelmia ole ollu.

no niiin no hee!
jippii12
Member
_
21. joulukuuta 2006 @ 06:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite oon polttanu kaikki pelit 8x nopeudella ja ainoastaan yhen pelin kanssa on ollu ongelma. Suosittelisin ennemmin levymerkin vaihtoa.
lehtm38
Junior Member
_
21. joulukuuta 2006 @ 07:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos tiedoista. Poltin pelin uudelleen samanlaiselle levylle ja nopeuskin oli sama eli 4x. Mutta käytin eri ohjelmaa ja nyt toimii loistavasti.
Keijo4444
Junior Member
_
25. joulukuuta 2006 @ 17:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä ohjelmaa käytit? Ja mitä ohjelmaa muut käyttävät ps2 pelien polttoon?
lehtm38
Junior Member
_
26. joulukuuta 2006 @ 06:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aluksi käytin DVD decrypteriä ja sillä ei toiminut kovin hyvin(tosin kaikki muut sillä polttamat kopiot toimii. Sitten vaihdoin alcohol 120% ja hyvin pelittää toikin mikä ei dvd decrypterillä suostunut hyvin toimimaan ja kai neroakin voi käyttää polttamiseen?
Member

4 tuotearviota
_
26. joulukuuta 2006 @ 06:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu kyllähän Nerollakin pystyy polttamaan imageja. Mutta kummallista että tuolla DVD decrypterillä poltettuna levy ei toiminut kunnolla(?)
Itse polttelen aina tuolla decrypterillä levyt 2x-4x ja levyt on toiminut aina.
Junior Member
_
28. joulukuuta 2006 @ 10:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Polttonopeudella ei pitäisi olla vaikutusta itse pelin toimivuuteen. Polttonopeuden pitäisi teoreettisesti vaikuttaa polttovirheisiin joita saattaa syntyä suurilla nopeuksilla.
Pelin tökkiminen/hidastuminen/latailu yms. viat saattavat johtua siitä, että itse pelilevyssä, oli se sitten netistä tai varmuuskopio, on jotain naarmuja tai sormenjälkiä jotka ovat vaikuttaneet levyn lukemiseen. Tai sitten peliä ladattaessa on saattanut joku tiedosto korruptoitua sen verran, että se ei ole vaikuttanut lataukseen/polttoon vaan lukemiseen.

Yksi vaihtoehto on tietenkin on se, että lukupää on likainen josta johtuu tämä hidastuminen tai laite kuumenee liikaa joka vaikuttaa laitteen toimintaan.

Viimeinen vaihtoehto on itse levymerkki jolle olet polttanut pelin.

Itse olen polttanut kaikki varmuuskopiot täydellä nopeudella eikä ongelmia ole ollut.

Your everyday tourist.
Member
_
28. joulukuuta 2006 @ 10:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
käytän itse alcohol 120% tai dvd decypteriä molemmilla poltto nopeutena pidän 8x ja jos levyt lopussa niin varmuuden varalta 4x , mutta on ne kaikki toiminu 8x iha hyvin ! Käytän verbatimin levyjä. -levyt on parempia kun +levyt !

Ps2 : v.15 silver + matrix infinity (1.93)

Kiitos Shadown :)

Xbox : 1.6 black + SmartXX LT OPX V2 + 80gb kovolaevy

Kiitos Modpiiri
Junior Member
_
4. tammikuuta 2007 @ 12:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mites tuo toimivuus kun olen jostain kuullut, että pleikkari tarvisi jonkun sirun sisälle, että poltetut/kopioidut pelit toimisi pleikalla..?
Onko tämä täysin huuhaa?
Member
_
4. tammikuuta 2007 @ 13:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä tarvitsee modpiirin / swapmagic:kin ! Niitä saa esim modppiiri.comista

Kiitos Modpiiri
Junior Member
_
5. tammikuuta 2007 @ 03:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuten makez vastasikin niin tarvitsee jommankumman mutta modpiirillä toimii varmasti kaikki pelit, swap magicikilla voi joutua kikkailemaan, että toimii.

Molemmat voi tilata joko modpiiri.comista tai cheapestmods.commista

Your everyday tourist.
Junior Member
_
5. tammikuuta 2007 @ 18:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täytyy ruveta tuollaista modpiiriä sitten metsästämään... Sitten vielä kunnon pelien poltto ohjelma.
Member
_
5. tammikuuta 2007 @ 18:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse käytän dvd decrypteriä ja alcohol 120% ! Ne on parhaimmat

Kiitos Modpiiri
EiQ
Suspended due to non-functional email address
_
21. helmikuuta 2007 @ 03:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onks toi modpiiri pakko olla et poltetut pelit toimii?
Mulla on Nero7, Alkohol 120% ja DVD Decrypter.
Member
_
21. helmikuuta 2007 @ 07:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
modpiiri suosittelen matrix infinityä ( http://www.cheapestmods.com/cmfin/produc...8ddd59425938459 )

tai sitten toinen vaihto ehto jos ei konetta halua kolvailla niin on

slim koneet : http://modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=218&ak=13&cid=2
paksut koneet : http://modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=29&ak=13&cid=2
Jos on paljon pelejä ja vaihtaa niitä usein niin sitten suosittelen myös
slim koneet : http://modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=169&ak=13&cid=2
Paksut koneet : http://modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=168&ak=13&cid=2

Kiitos Modpiiri
Mainos
_
__

_
Darckey
Junior Member
_
8. maaliskuuta 2007 @ 08:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suosittelen Alc120%!!!

Ou yeah!
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > poltto nopeus?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy