User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 14:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 omat kaiuttimet?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ps2 omat kaiuttimet?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

1 tuotearvio
_
20. joulukuuta 2006 @ 10:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en itse tiedä paljon mitään mutta kysyn nyt kummiskin minulla itsellä on ihan tavalliset tietokoneen kaiuttimet ja käytän niitä dvd soittimessani.Nyt kysynkin onko mahdollista kytkeä ne samat kaiuttimet ps2?minulla on siinä kaiuttimessa yksi semmoinen piuha missä on jonkillainen vihreä väri johdon ympärillä ja toinen piuha on usb johto.olen yrittänyt jollakin lailla kytkeä sitä ps2 mutta turhaan.help!

joniz123
jippii12
Member
_
21. joulukuuta 2006 @ 06:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ole ps2:ssa audioplugi paikkaa, jos haluat ne kaiuttimet toimimaan niin joudut hankkimaan adapterin jonka toiseen päähän tulee ps2:sen audiokomposiitit ja toiseen kaiuttimen audioplugi. Epäilen kyllä onko moista olemassakaan.

Vaihtoehtoisesti siinä dvd-soittimessa voi löytyä aux-liitäntä johon voit kytkeä ps2:sen, ja kättää sen kautta niitä kaiuttimia.
Member

1 tuotearvio
_
22. joulukuuta 2006 @ 04:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos vastauksestasi! Mutta olisiko mahdolista kytkeä ne kaiuttimen liitännät sillain että usb playstationii ja se vihree piuha telvisio kuuloke liitäntää kii? Ko ajatteli vaa kun kytken ne kaiuttimet dvd soittimeen nii usb pistän siihe usb liitäntää ja se vihree piuha kuuloke liitäntää.

joniz123
Member
_
22. joulukuuta 2006 @ 17:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Ps2 : v.15 silver + matrix infinity (1.93)

Kiitos Shadown :)

Xbox : 1.6 black + SmartXX LT OPX V2 + 80gb kovolaevy

Kiitos Modpiiri
Mainos
_
__

_
Member
_
22. joulukuuta 2006 @ 17:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Ps2 : v.15 silver + matrix infinity (1.93)

Kiitos Shadown :)

Xbox : 1.6 black + SmartXX LT OPX V2 + 80gb kovolaevy

Kiitos Modpiiri
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 omat kaiuttimet?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy