Mun polttava ei pelitä. Kun alan polttamaan cd:tä niin se polttaa sitä vähän matkaa (~6%) ja lopettaa ja ilmoittaa että scsi/ide ei pelitä. Johdot ovat kylläkin ihan kunnossa. Kerran kun kokeilin monta kertaa polttaa ja kun ei vaan onnistunut, että syttyi punainen valo asemaan, joka paloi sitten ihan koko ajan, kunnes boottasin koneen. Olisikohan nyt vaan yksinkertaisesti niin, että polttava cd-asemani on aikansa elänyt ja päätti lopettaa sopimuksen?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ankkainen:No Moro!
Mun polttava ei pelitä. Kun alan polttamaan cd:tä niin se polttaa sitä vähän matkaa (~6%) ja lopettaa ja ilmoittaa että scsi/ide ei pelitä. Johdot ovat kylläkin ihan kunnossa. Kerran kun kokeilin monta kertaa polttaa ja kun ei vaan onnistunut, että syttyi punainen valo asemaan, joka paloi sitten ihan koko ajan, kunnes boottasin koneen. Olisikohan nyt vaan yksinkertaisesti niin, että polttava cd-asemani on aikansa elänyt ja päätti lopettaa sopimuksen?
Voipi olla. Mulla oli samanlaisia ongelmia ensimmäisen DVD-RW aseman kanssa, firmware päivitys selvitti neki sotkut. Ootko kokeillu eri softilla/medioilla?
Jossei auta ja Aseman merkki on LG niin hanki suosiolla uusi. Noita CD-RW asemia on itteltä menny kolme kappaletta ilman mitään erikoista syytä. LG DVD-RWt taas on ihan omaa luokkaansa (ja melko edullisia).
Joo, näin aattelin, että uutta ostamaan vaan :) Ei meinaa toiminut mikään kikka. Särki se o kai. Ja onhan polttava DVD aina tietty parempikin. Jännä kyl vaan kun kuitenkin avaa levyt ja soittaakin ne, mutta se ei vaan suostu polttamaan uusia levyjä. Kun luulis jos särki on niin ei sitten toimisi ollenkaan, mutta näin se vain näyttäisi olevan nyt. Onhan tolla jo ikääkin 3,5v, ehkä sen aika on ohitse. Kiiotkset vastauksista :) Hyvää joulua kaikille :)