User Käyttäjä Salasana  

perjantai 15.8.2025 / 04:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs:s dedicated serveri.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
CS:S dedicated serveri.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Raipe48
Newbie
_
20. joulukuuta 2006 @ 12:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu. elikkäs mun ongelma olis tän tyylinen.. eli kun teen dedicatedilla servun.. laitan rcon passut ja kaikki siihen.. laitan LAN ja säädän consoleen sv_lan 0 jne mun haluamat asetukset.. itse pääsen serverille, mutta kaverini ei pääse.. niil tulee server is not responding.. eli voisko joku nyt neuvoa ihan alusta asti? eli jos laitan lan servu ni miten säädän, ja jos taan laitan internet servu, ni miten säädän et kaverit pääsee.. ja sit jos teen css valikosta create server, ja laitan consoleen sv_lan 0 ni siltikään ei toimi kaverilla.. palomuuritkin pois päältä.. neuvokaa alusta asti..

:D
Muggut
Junior Member
_
21. joulukuuta 2006 @ 18:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1.)Veikkaan että palomuurisi ei päästä läpi.Esim. Norton ei päästä sitä läpi.Ota kokonaan pois siksi aikaa kun pidät servua päällä.
2.)Hubissasi voisi olla NAT. Suurinosa NAT hubeista löytyy tästä. Ohjeet myös NAT:in läpi poraamiseen samasta paikasta.
Siinä ne yleisimmät.. Jos ei auta niin muuta kun lisää viestiä...

Raipe48
Newbie
_
25. joulukuuta 2006 @ 11:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
otin natin kokonaa pois päältä... ite pääsen sinne kyllä juu mut kaverit sitte taas ei.. ja testasin tuoltaki -.-

Raipe48
Newbie
_
25. joulukuuta 2006 @ 15:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkäs mitä mun pitää tehdä.. kun teen dedicated servun, otan norttonin pois.. teen servun.. sitte siihe et internet toiminen, ja valve security veks.. säädän mapit ajat ja muut.. sit kirjotan konsoliin et rcon_password ****. silloin en pääse servuun: ''error verifying steamID ticket'' teksti tulee... sit ku mul on internet asetus ja kirjotan konsoliin sv_lan 0 ni pääsen mutta kaverit näin ikään eivät... eli kertokaas nyt ihan tarkalleen kumpi mun pitää laittaa internet vai LAN ja mitä konsoliin, et mä ja kaverit päästäis pelailee :) raipe kiittää

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. joulukuuta 2006 @ 19:30

jerppax
Suspended due to non-functional email address
_
29. joulukuuta 2006 @ 14:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
koitappa että laitat sen lan/internet jutun internet ja deticated servun consoleen sv_lan 0.
Raipe48
Newbie
_
1. tammikuuta 2007 @ 07:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu, eli kun teen ton jutun minkä sanoit, tulee vastaava teksti: ''Error Verifying Steam UserID'' <---- mitä mahtaa tarkoittaa.. sitteku laitan sv_lan esim. 100 ni pääsen sinne...

jerppax
_
1. tammikuuta 2007 @ 09:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
lataa srcds.. :P
Raipe48
Newbie
_
1. tammikuuta 2007 @ 16:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mistäs mahan tommosen ladata? :) hei, huomasin sen, että kun kirjotan tohon dedicated servuun sv_lan ''0'' noilla '' merkeillä, niin itse pääsen tämän jälkeen, mutta kaverit ei =/

jerppax
_
1. tammikuuta 2007 @ 16:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no yks mahollisuus on www.freewebs.com/cssserveri
siihen saat mani admin pluginit ja muut jos jaksaa :D
Junior Member
_
13. toukokuuta 2007 @ 08:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten saan Nortonin pois päältä
Mainos
_
__

_
Panu
Newbie
_
17. toukokuuta 2007 @ 15:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo niin on että sieltä freewebistä saa paljo apua

member
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs:s dedicated serveri.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy