User Käyttäjä Salasana  

perjantai 14.11.2025 / 01:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > ongelma dvd:n poltossa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelma dvd:n poltossa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
bongari
Suspended due to non-functional email address
_
20. joulukuuta 2006 @ 17:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mistähän voi johtua se että en pysty enään polttaan millään poltto ohjelmalla dvd-r levyille ollenkaan,mistä moinen johtuu kun ennen pystyin.levyt mihin olen yrittänyt on merkiltään maxelin dvd-r levyjä,
nerolla kun olen yrittänyt niin se ilmoittaa näin:epä kelpo levy,ja sitten näin levy kerralla tavan alkua ei voitu suorittaa.ja dvd santa ojelma taas ilmoittaa näin:unable to reserve track.kun pitäis alkaa polttaan levylle, auttakaa
Senior Member
_
20. joulukuuta 2006 @ 18:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko pystynyt sillä nerolla polttamaan aikaisemmin niille dvd-r levyille? Mikä Nero versio ?Oletko päivittänyt sitä?
bongari
Suspended due to non-functional email address
_
20. joulukuuta 2006 @ 19:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ahead.Nero.v7.5.1.1.MultiLanguage.Ultra.Edition.Enhanced-iNSPiRON.
tällanen versio mulla on tosta nerosta,ja eikä siittä ole kovinkaan pitkä aika kun sen asensin,aijemmin pystyin polttaan nerolla dvd- r levyille,sillon kun mulla oli se alkuperäinen versio mikä tuli tän koneen mukana.ja päivityksen tein tähän uuten juuri vähän aikaa sitten.mutta eipä auttanut,ja en pysty polttaan edes dvd santa ohjelmalla enään sille -r levylle.ennen pystyin silläkinh mutta mistä sellanen voi nyt johtua
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
23. joulukuuta 2006 @ 18:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onnistuuko esim. deepburner tai cdburnerxp ohjelmalla polttaminen? Ja tosiaan kannattaa ostaa Nero kaupasta =)
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > ongelma dvd:n poltossa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy