User Käyttäjä Salasana  

perjantai 8.8.2025 / 17:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > half-life 2 fps kysymys?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Half-Life 2 FPS kysymys?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Greedo
Member
_
21. joulukuuta 2006 @ 18:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli olen tutkaillut netissä tuloksia 6600 GT kortilla Half-life2:n fps tuloksia ja totesin ettei minun kone tuo samanlaisia tuloksia. Netissä pelataan 70fps:llä peliä ja minun kone pyörittää 30-50 joskus jopa 15. Olisiko mitään keinoa korjata asia. Eli mistä kiikastaa.

Koneen kokoonpano:
Emolevy: Asus P5K
Prosessori: Intel C2D E6750 & Zalman CNPS9700 NT
Keskusmuisti: 4x1024Mb DDR2 @ 800Mhz
Näytönohjain: Palit Nvidia GeForce GTX 460 768Mb

Muita koneita/konsoleita:
XBOX 360, PS2, PSX, PSOne, GB, GBC, GBA, NDS, NGC, Sega Genesis.
Greedo
Member
_
21. joulukuuta 2006 @ 18:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun pienennän resoluutiota sekään ei auta asiaan.

Koneen kokoonpano:

Senior Member
_
22. joulukuuta 2006 @ 07:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käytännössähän sinun ei pitäisi pystyä huomaamaan mitään eroa 50 ja 70 FPS:n välillä. Tosin alle 20 FPS:n mentäessä alkaa pelikokemus huomattavasti kärsiä.

Muistia sinulla näyttää olevan kohtuullisesti, mutta 512Mt tai jopa 1Gt lisämuisti ei olisi pahitteeksi. Itselläni on hyvin paljon samankaltainen kokoonpano kuin sinulla, mutta 512Mt enemmän muistia. Lisäksi olen kellottanut näytönohjainta. Kannattaa katsoa olisiko uudempia ajureita saatavilla. Muistaakseni Nvidian ajurien ohjauspaneelissa oli valmiina toiminto, joka haki passelit kellot automaagisesti. Jos tuo näyttäisi auttavan, niin sitten voit kokeilla käsin ja kysellä lisää ohjeita. Kellottamisessa kannattaa ottaa huomioon sitten tuuletus. Itse asensin yhden lisätuulettimen koteloon imemään ilmaa kotelosta ja Leadtekin 6600GT TDH 128Mt AGP ohjaimeen paremman tuulettimen vakion tilalle +siilet muistien päälle. Pudotti kortin maksimilämpöjä jopa 20 astetta. Päivitä, jos saatavilla, emon ajurit uudempiin.

BIOS -asetuksista aseta AGP Speed 4x, AGP aperture size saisi olla siinä 128MB ja jos tulee kaatumisia, niin sitten kokeile 64MB.

Tällaisi virityksiä olen itse omalle masiinalleni tehnyt ja pelit pyörii mukavasti. Tosin en itse ole pelannut HL2:ta, mutta CS:S ja DoD:Sää kylläkin ja samaa moottoriahan ne käyttävät.

What weve got here is failure to communicate. Some men you just cant reach, so you get what we had here last week...which is the way he wants it. Well, he gets it. And I dont like it any more than you men.
Senior Member
_
22. joulukuuta 2006 @ 15:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
katso sieltä optionsseista että ei ole HDR ja antialiasingit yhtäaikaa päällä. ne tuppaavaat haukkaamaan yhdessä enemmän kuin paljon tehoja.

It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.
Greedo
Member
_
22. joulukuuta 2006 @ 16:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nämä kaikki AA:t ja AF:t ja myöskin HDR ovat pois päältä.

Koneen kokoonpano:

Mainos
_
__

_
Greedo
Member
_
23. joulukuuta 2006 @ 19:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katselin FPS CS:S pelissä ja kun vaihdoin palomuurin Sygatesta "uuteen" zonealarmiin nousi +20fps:llä sen pelin FPS.

Koneen kokoonpano:

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > half-life 2 fps kysymys?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy