User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 22.4.2026 / 13:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > kannettavan kuva tv:lle vga-piuhalla ei onnistu. tv:n kuva pysyy mustana.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kannettavan kuva TV:lle VGA-piuhalla ei onnistu. TV:n kuva pysyy mustana.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Mazamaza
Newbie
_
22. joulukuuta 2006 @ 12:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi!

Mulla on seuraavanlainen onkelma: En saa millään läppäriltäni kuvaa näkyviin televisiooni.

Minulla on Thomsonin taulutelevisio, jossa on VGA-liitin. Kun laitan johdon telkun ja läppärini väliin, pysyy television ruutu mustana. Jotain signaalia TV ilmeisesti saa, koska ennen johdon yhdistämistä telkun ruudussa lukee "puuttuva signaali". Kun laitan johdon, kuvaruutu menee mustaksi.

Olen ottanut läppäriini (näyttökortti ATI:n Radeon mobile Xpress 200) viimeisimmän päivityksen (CATALYST® Version 06.12)
, jonka ATI:n sivuilta löysin, mutta ei auta. Catalyst Control Center tunnistaa TV:n ja antaa valita sen klooniksi, mutta kuva vaan ei ilmesty ruudulle!

Olen yrittänyt Catalystistä lähestulkoon kaikkia mahdollisia asetuksia, mutta ei tunnu auttavan. Lisäksi olen yrittänyt etsiä TV:stä asetuksia, joilla asiaan voisi vaikuttaa, muttei siellä sellaisia ole.

Puuttuuko minulta joitain päivityksiä tai ajureita vai missä voisi vika piillä? Pitäisikö minun esim. hommata Microsoft Net. framework? Ja jospitää niin mistä sellaisen löytää? Itseltäni ovat ainakin ideat loppuneet.
nessu123
Member
_
24. joulukuuta 2006 @ 05:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo eli painat painiketta Fn ja semmosta painiketta missä on näytön kuva
(ainakin fujitsulla neliö jonka alla on viiva)
Moderator

7 tuotearviota
_
24. joulukuuta 2006 @ 08:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > kannettavan kuva tv:lle vga-piuhalla ei onnistu. tv:n kuva pysyy mustana.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy