User Käyttäjä Salasana  

lauantai 6.9.2025 / 19:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > vso convertxtodvd
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
VSO ConvertXtoDvd
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<123
bongari
Suspended due to non-functional email address
_
10. maaliskuuta 2007 @ 18:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jotain toi ISOBuster ohjelma löysi,mutta en kyllä osaa sitä oikein käyttää,mutta jotain tälläistä ainakin se ohjelma siittä levystä ilmoitti.image tiedosto on viimeistelemätön,se sisältää aukkoja epäonnistuneista luvuista johtuen.en tiedä sitten miksi ei konella näy tuo levy
Paukku_
Junior Member
_
11. maaliskuuta 2007 @ 06:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi, tietäiskö joku kuinka monta FullMetal Alchemist jaksoo saa dvd-r levylle jos käytän tätä ohjelmaa? että onko se mahdollista että saan vaan 5 jaksoo levyl. oisko jotenki mahdollista että voisin pakata niitä ja saisin niit enemmän levyl, mutta pystyisin silti kattoon niitä dvd-soittimella vaikka on pakattuja? :) osaisiko joku auttaa

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. maaliskuuta 2007 @ 06:25

Staff Member

32 tuotearviota
_
11. maaliskuuta 2007 @ 07:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
bongari: Se levy on varmaan silloin viallinen. Osa DVD-soittimista toistaa kyllä huonojakin levyjä ilman ongelmia. Osa ei.

Paukku_: noin 4 tuntia voit laittaa piirrettyjä yhdelle DVD±R levylle DVD-Video muotoisena ilman että kuvanlaatu mitenkään erityisemmin kärsii. 6 tuntiakin voi olla vielä katsottavissa. Jos ConvertXtoDvd tekee liian kookkaan levyn niin sitä voi kutistaa DVDShrink:illä. Tietenkin jos alkuperäiset videot ovat divx/xvid AVI mallisia niin kannattaa ostaa DVD-soitin, joka tukee niitä, jolloin levylle saa helposti jopa 12 tuntia piirrettyjä.
jyyel
Newbie
_
8. elokuuta 2007 @ 09:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla kans tahtoo olla ongelma tekstitysten kanssa:( olen muuttanut sub tiedoston srt:ksi mutta kun poltan kyseisellä ohjelmalla niin siinä alhaalla lukee että "skipping subtitle file reason:emptu or unsupported format" mitä pitäis tehdä että ne näkyis dvd:llä?
Senior Member

1 tuotearvio
_
8. elokuuta 2007 @ 17:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Avaa subit subtitle workshopilla ja tallenna nimellä --> subrip.
Paukku_
Junior Member
_
10. marraskuuta 2007 @ 11:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi. Hej, sattuisiko joku tietämään saako tällä ohjelmalla liitettyä musiikkia valikkoon? :o
Senior Member
_
16. marraskuuta 2007 @ 22:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Paukku_:
Moi. Hej, sattuisiko joku tietämään saako tällä ohjelmalla liitettyä musiikkia valikkoon? :o

Ei saa.

"Experientia docet stultos"
iceland
Newbie
_
6. helmikuuta 2008 @ 07:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on ongelma ConvertXtoDvd ohjelman kanssa. Toisinaan ohjelma suostuu suosiolla lisäämään .srt muotoiset tekstit elokuvaan, mutta useinmiten se vain herjaa: Skipping subtitle file: "elokuvannimi.srt". Reason: Empty or unsupported format
Osaisiko joku auttaa?
Senior Member
_
6. helmikuuta 2008 @ 09:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lataa vaikkapa Subtitle Workshop ohjelma ja aukaise sillä tekstitystiedosto ja tallenna uudelleen .srt muotoon. Tämä auttoi ainakin minulla, kun törmäsin samanlaiseen ongelmaan.

:.Phantomenium.:
Paukku_
Junior Member
_
6. helmikuuta 2008 @ 18:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulle tuli ongelma, olen laittanu monta leffaa levylle tällä ohjelmalla, mutta nyt huomasin yhdessä sarjassa että kuva ruutu meni yli!! laulun sanat eivät näkyneet johtuuko se jotenkin asetuksista, en saanut tv:n asetuksista sitä muutettua, pitäisikö vaihtaa tuolla ohjelmassa?
iceland
Newbie
_
7. helmikuuta 2008 @ 14:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitoksia Feron! Auttoi :)
Rhoads
_
14. helmikuuta 2008 @ 15:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä on vikanu kun nyt olen muuntanut elokuva.avi ja elokuva.srt tiedostot ja polttanut ne DVD:lle, niin DVD soittimeni ei toista mitään. Näyttöön tulee vain teksti "Can't Play".

DVD soitin : Pioneer DVR-530-H
Senior Member
_
14. helmikuuta 2008 @ 16:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko huomannut polttaa tiedostot oikein, niin että DVD:llä on polton jälkeen kaksi kansiota AUDIO_TS ja VIDEO_TS? AUDIO_TS on yleensä tyhjä ja VIDEO_TS sisältää ne tiedostot (ilman mitään alikansioita), mitä ConvertXtoDVD teki.

Rhoads
_
14. helmikuuta 2008 @ 17:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
VIDEO_TS kansiossa on VIDEO_TS tiedostoja 3 kappaletta ja VTS_01_0 - VTS_01_5 tiedostot.
Rhoads
_
14. helmikuuta 2008 @ 22:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Viimeisteleekö ConvertXToDvd poltetun DVD:n automaattisesti? Voiko se johtua siitä että DVD:tä ei ehkä ole viimeistelty?
Senior Member
_
15. helmikuuta 2008 @ 12:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sekin voi olla mahdollista. En tosin osaa sanoa, viimeisteleekö ConvertXtoDVD poltetun levyn, koska itse olen käyttänyt Neroa DVD:n polttamiseen. Luulisi kuitenkin, että viimeistelisi, koska muutenhan koko poltto-ominausuus olisi melko käyttökelvoton ko. ohjelmassa.

Jos pystyt, niin kannattaa kokeilla polttaa VIDEO_TS:n tiedostot jollain toisella poltto-ohjelmalla.

Paukku_
Junior Member
_
15. helmikuuta 2008 @ 21:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Paukku_:
Mulle tuli ongelma, olen laittanu monta leffaa levylle tällä ohjelmalla, mutta nyt huomasin yhdessä sarjassa että kuva ruutu meni yli!! laulun sanat eivät näkyneet johtuuko se jotenkin asetuksista, en saanut tv:n asetuksista sitä muutettua, pitäisikö vaihtaa tuolla ohjelmassa?
Huomioiko ketään tätä..?
Senior Member
_
15. helmikuuta 2008 @ 22:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sulla on se sarja widescreeninä, eli sen kuvasuhteena on 16:9. ConvertXtoDVD:llä pystyy sieltä asetuksista pakottamaan videon kuvasuhteen 4:3:ksi.

Edit: Siinä oli muistaakseni myös varoitus, että kuva voi vääristyä, mikäli pakotat kuvasuhteen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. helmikuuta 2008 @ 22:56

miukka
Newbie
_
15. helmikuuta 2008 @ 23:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on 2.1.5.173 versio, jos päivitän käykö vanha lisenssini.
Rhoads
_
16. helmikuuta 2008 @ 11:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Feron:
Jos pystyt, niin kannattaa kokeilla polttaa VIDEO_TS:n tiedostot jollain toisella poltto-ohjelmalla.

Mikä olisi hyvä ohjelma siihen? Ja poltetaanko VIDEO_TS ja AUDIO_TS kansiot tuollaisinaan levylle, vai pelkästää niiden sisällä olevat tiedostot?

Poltetaanko tiedostot datana DVD:lle vai millä?
Rhoads
_
16. helmikuuta 2008 @ 12:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Feron:

Mikä olisi hyvä ohjelma siihen? Ja poltetaanko VIDEO_TS ja AUDIO_TS kansiot tuollaisinaan levylle, vai pelkästää niiden sisällä olevat tiedostot?

Poltetaanko tiedostot datana DVD:lle vai millä?
Senior Member

1 tuotearvio
_
16. helmikuuta 2008 @ 14:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nero, siellä on oma polta video-dvd kohtansa. Sieltä löytyy ne audio_ts ja video_ts ja kai se toimii jos ne kansiot polttaa vain datana, kunhan vain levyllä on nuo kaksi kansiota.
Mainos
_
__

_
miukka
Newbie
_
16. helmikuuta 2008 @ 19:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaipaan apua, minulla on vanha versio, voinko päivittää uusimman ja käyttää silloin ostamaami lisenssiäni aina uudelleen.

Sivu:<123
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > vso convertxtodvd

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy