User Käyttäjä Salasana  

maanantai 22.9.2025 / 22:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ ei hae vaikka olen aktiivissa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DC++ ei hae vaikka olen aktiivissa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
25. joulukuuta 2006 @ 09:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Luulen että ongelmani liittyy ulkoiseen ip:hen,jonka toki tiedän ja osaan aukoa portit NAT:sta.Mutta uskon että ongelma johtuu siitä kun kirjoitan ipconfig saan kyllä muut ip:t mutta en yhteyskohtaista DNS-liitettä.Siihenkin osaan tehdä jutut että saan sen näkyviin mutta ongelma on se että en tiedä olenko oikeassa vai väärässä?.Siispä kysyn niiltä joilla yhteyskohtainen DNS-liite näkyy onko se sama kuin ulkoinen ip.Ja olen huomannut että muutamilla on sama ongelma DNS-liitteen näkymisen kanssa.Siispä väitän että ulkoinen ip ja DNS-liite ovat sama asia.Jos olen väärässä todistakaa se.Vääriä neuvoja en halua antaa.

Kovaa vastaväitettä tästä on kuulunut.Mutta ne joilla se näkyy testatkaa se esim.saitilla myip.dk Niille joilla se ei näy tehkää seuraavasti.Ohjauspaneelista verkkoyhteydet->lähiverkkoyht.napsauta ominaisuudet->ruksattu kohta internetprotokolla(TCP/IP)->naps.->ominaisuudet->Tulet kohtaan hae ip autom.anna näiden olla, sen sijaan naps.lisäasetukset->TCP/IP:n lisäasetukset->välilehti DNS->alhaalla on kohta Tämän yhteyden DNS-liite ja tyhjä boxi kirjoita tähän oma ip:si jonka saat esim.edellä mainitusta myip.dk:sta.->naps.ok.Jo näkyy ipconfig:ssa yhteyskohtainen DNS-liite.Tietysti tähän voi laittaa minkä ip:n tahansa,mutta väitän että ulkoinen ip ja DNS-liite on sama asia.Siksi niinkuin edellä sanoin kysyn niiltä joilla DNS-liite näkyy olenko oikeassa vai väärässä?

Operaror,give me number of the 911!!
Junior Member
_
25. joulukuuta 2006 @ 09:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jatkona edelliseen toinen mikä raaVITUTTAA on ipconfig/all komennolla näkyvä ensisijainen DNS-liite joka myös on ja pysyy tyhjänä.Tähän en ole osannut etsiä ratkaisua.Mutta kaikenkaikkiaan luulen jyrkästi että DC++ ei hae aktiivista huolimatta näiden DNS-liitteiden takia.

rillix
Senior Member
_
25. joulukuuta 2006 @ 18:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla ei näy Yhteyskohtainen DNS-liite eikä Ensisijainen DNS-liite. Käytössä NAT-reititin ja DC++ aktiivitila ja muut p2p-ohjelmat toimii porttiohjauksilla.

Jos DC++ ei hae aktiivitilassa niin yleisimmät viat:
- reitittimen porttiohjaukset väärin
- DC++ asetukset väärin
- ohjelmallisen palomuurin asetukset väärin
- internet-operattori estää p2p-liikennettä

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. joulukuuta 2006 @ 18:27

DavRic
Newbie
_
27. joulukuuta 2006 @ 16:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä on kun DC:ssä ei toimi nykyään nuo Hublistit pitäisikö ne lataa jostain sivulta? Olen koittanut ladata monta eri HubListiä mutta aina sama "Download Failed". Pitäiskö laittaa Passiivi päälle?

To be the best in the world. http://www.rohwrestling.com/
rillix
Senior Member
_
27. joulukuuta 2006 @ 17:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä pari toimivaa hubilistaa jotka voi laittaa DC++:n asetuksiin:

http://hub2list.redirectme.net/PublicHubList.xml.bz2
http://dchublist.com/hublist.xml.bz2
DavRic
Newbie
_
27. joulukuuta 2006 @ 18:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen kiitollinen :)

To be the best in the world. http://www.rohwrestling.com/
Junior Member
_
28. joulukuuta 2006 @ 15:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen kyllä varma että portit ovat oikein ja palomuurissakin on DC++ auki,olen kyllä tsekannut ne ja olen 100% varma että olen tehnyt ne oikein.Porttien aukominen ei nyt niin ihmeelinen toimenpide ole.Enkä kyllä jaksa uskoa että operaattorini (sonera) liikennettä estäisi.Mutta jostain syystä vain ensisijainen ja yhteyskohtainen DNS pysyy pimeänä.Yhteyskohtaisen saan kyllä näkyviin jos teen niinkuin ekassa viestissä sanoin.

rillix
Senior Member
_
28. joulukuuta 2006 @ 17:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Decius:
Mutta jostain syystä vain ensisijainen ja yhteyskohtainen DNS pysyy pimeänä.
Jospa et välittäisi tuosta vaan tarkistaisit vielä kerran reitittimen asetukset. Mikä reititin sulla on? Joissakin malleissa pitää myös reitittimen palomuurissa aukoa portteja, jotta p2p-ohjelmat toimii. Toimiiko ilman ohjelmallista palomuuria?

Onko varmasti reitittimessä sisäverkon IP-osoite ja DC++:ssa ulkoinen IP-osoite? Toimiiko torrent ohjelma, esim uTorrentin porttitestillä on helppo tsekata NAT/palomuuriasetuksien oikeat asetukset.
Junior Member
_
31. joulukuuta 2006 @ 19:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko sulla F-SECURE? jos on niin toulla on vastaus et DC++ alkaa hakemaan.http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/443005#2681766
Junior Member
_
31. joulukuuta 2006 @ 19:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Junior Member
_
4. tammikuuta 2007 @ 04:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
palomuuri on Norton 2005 internet security.Ei toimi vaikka olisi muuri kokonaan pois päältä, samoin kuin motukan palomuuri joka on Telewell ea501 v1.Ja siihen olen päivityksen tehnyt.En ole löytänyt samanlaista valikkoa kuin F-securesta josta mainitsit.Mun mielestä vika on DNS-liitteissä jotka ei näy ipconfig:ssa,paitsi yhteyskohtaisen saan näkymään jos teen niin kuin ekassa viestissä sanoin.Ensisijainen DNS-liite ei näy vaikka mikä olisi.Kokeilkaa muut DC++ käyttäjät näkyykö se teillä.Voihan olla että olen väärässäkin,mutta toisaalta µTorrent näyttää ettei portti ole auki kun teen sillä portti testin vaikka olen kyllä NAT:sta portin avannut ja palomuurista tsekannut.Vähän on mysteeri juttu.

Jartsis
Newbie
_
5. tammikuuta 2007 @ 18:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm.. Tiedätkös nyt ketjun aloittaja edes mitä tuo DNS (Domain Name Server) tarkoittaa? Ei liity mitenkään sinun ulkoiseen tai sisäiseen IP-osoitteeseesi, vaan tämä siis muuttaa kirjoittamasi internet-osoitteet palvelimien varsinaisiksi IP-osoitteiksi. Yleensä et Windowsissa DNS-osoitteita näekään, sillä näiden asetukset ovat ADSL-modeemissasi valmiiksi eikä niiden määrittäminen Windowsiin ole tarpeellista. Poikkeuksena tästä on, jos haluat saada kiinteän sisäverkon IP:n, jolloin ensi- ja toissijainen DNS pitää määrittää.
Junior Member
_
6. tammikuuta 2007 @ 12:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Piisasi DC++ kanssa taistelu.Ennen oli sujuvampaa kunnes joku idiootti keksi joutavan porttien kanssa sähläämisen.Osaan kyllä aukoa portit NAT:sta ja laittaa ip:n kohdilleen ja ennen se toimi.Eipä toimi enää.Siispä DC++ haista pitkä vee.Vaihdoin Aresiin onhan se vähän hitaampi mutta löydän mitä tarvitsen ilman sen kummempia kommervenkkejä.DC++ on nykyään iso pettymys.Oli se syy sitten minun tyhmyydessä tai siinä että homma on turhan monimutkainen.

jussi007
Newbie
_
7. tammikuuta 2007 @ 15:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikäkö on omassa vikana..löytää hubit mutta ei hae mitään. Modeemi on TW ea-501 v3. Asetuksissa on näin:

TCP 1411 1411 192.168.x.xxx 1411

ja toinen:
UDP 1411 1411 192.168.x.xxx 1411

Ja dc:ssä on siellä TCP ja UDP 1411 ja ruksi kohdassa "firewall with manual port forwarding"

jossain vanhassa keskustelu ketjussa neuvottiin noin..voisiko joku neuvoa miten sen saa oikeasti toimimaan,kiitos...
Sambbo1
Suspended due to non-functional email address
_
8. tammikuuta 2007 @ 10:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löytyykös DC++:sta vielä parempaa ohjelmaa?? En tarkota mitään BitComettia, BitTorrenttii, SuperTorrenttii, Azureust tai tämmöst.. Vaan semmost DC:n tapasta. Mulla on meinaan toi sama ongelma tos aktiivitilas, mut en vaan helevetti vieköön tajua noist ohjeist mitään.
Member

1 tuotearvio
_
30. tammikuuta 2007 @ 10:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Decius:
Luulen että ongelmani liittyy ulkoiseen ip:hen,jonka toki tiedän ja osaan aukoa portit NAT:sta.Mutta uskon että ongelma johtuu siitä kun kirjoitan ipconfig saan kyllä muut ip:t mutta en yhteyskohtaista DNS-liitettä.Siihenkin osaan tehdä jutut että saan sen näkyviin mutta ongelma on se että en tiedä olenko oikeassa vai väärässä?.Siispä kysyn niiltä joilla yhteyskohtainen DNS-liite näkyy onko se sama kuin ulkoinen ip.Ja olen huomannut että muutamilla on sama ongelma DNS-liitteen näkymisen kanssa.Siispä väitän että ulkoinen ip ja DNS-liite ovat sama asia.Jos olen väärässä todistakaa se.Vääriä neuvoja en halua antaa.

Kovaa vastaväitettä tästä on kuulunut.Mutta ne joilla se näkyy testatkaa se esim.saitilla myip.dk Niille joilla se ei näy tehkää seuraavasti.Ohjauspaneelista verkkoyhteydet->lähiverkkoyht.napsauta ominaisuudet->ruksattu kohta internetprotokolla(TCP/IP)->naps.->ominaisuudet->Tulet kohtaan hae ip autom.anna näiden olla, sen sijaan naps.lisäasetukset->TCP/IP:n lisäasetukset->välilehti DNS->alhaalla on kohta Tämän yhteyden DNS-liite ja tyhjä boxi kirjoita tähän oma ip:si jonka saat esim.edellä mainitusta myip.dk:sta.->naps.ok.Jo näkyy ipconfig:ssa yhteyskohtainen DNS-liite.Tietysti tähän voi laittaa minkä ip:n tahansa,mutta väitän että ulkoinen ip ja DNS-liite on sama asia.Siksi niinkuin edellä sanoin kysyn niiltä joilla DNS-liite näkyy olenko oikeassa vai väärässä?
Mulla ainakin yhteyskohtainen dns-liite on dsl.inet.fi siis ei ulkoinen ip.

Phenom II,Gougar,Radeon,Corsair,Antec,Seagate,Samsung
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
30. tammikuuta 2007 @ 10:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo oikeassa olet.Olen tämän jo selvittänyt.My mistake.Vaihdoin DC++ paskan pois, kyllästyin ainaiseen NAT rulettiin.Ennen oli paremmin ja DC++ oli hyvä nykyään täyttä paskaa.

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ ei hae vaikka olen aktiivissa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy