User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 1.10.2025 / 08:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > koneeseen potkua 0 budjetilla!?!?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
koneeseen potkua 0 budjetilla!?!?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
weight
Junior Member
_
26. joulukuuta 2006 @ 14:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
omistan n. vuoden vanhan myllyn joka sisältää tämänlaisia komponentteja:
Pentium D 2.80 (dual core)
2*512 (533MHz) merkkiä en muista
Radeon X600/X500
Asuksen emo mutta mallia en tiedä... näkeekö sen jotenkin muulla tavalla kuin kurkkaamalla koneen sisälle? sama poverin kanssa näkeekö jostain merkin,mallin ja tekniset tiedot?
...onko tuo tuplaprossu tällaisten tietämättömien kusetusta vai onko sillä oikeasti jotain hyviä ominaisuuksia tav. prossuihin verrattuna?
Tiedän että vastauksia: osta uusi kone! taikka päivitä koneesi! -tulee, mutta en millään viitsisi joka vuosi laittaa koneeseen n.500e kun en kuitenkaan ole mikään himopelaaja! kiitoksia jo etukäteen asiallisista kommenteista:)
Member

1 tuotearvio
_
26. joulukuuta 2006 @ 14:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No siis tuplaytimen etuhan on siinä, että sillä voi pyörittää enemmän prosesseja samaan aikaan. No ainaskin alkajaisiksi ajaisin viruschekit yms. ja sitten kovalevyn eheytyksen.

Nuo kaikki tiedot näkee tolla EVEREST Home Editionilla.

1. kone: Core2Duo E4400 @2.9GHz, 8800 GTS, Sonata III, 2GB DDR2, Asus P5K, 500 GB + 500 GB + 1TB, Soundblaster X-Fi, Sennheiser HD-555, Samsung 226BW, Razer Deathadder, Microsoft Sidewinder X6, Noctua NF-S12-1200 x2 + Noctua NH-U12F

2. kone: Athlon X2 4200+, 7900 GT, Codegen halpiskoppa, 1 GB DDR2, Abit KN9S, 250 GB, HP 17"-näyttö, Logitech langaton näppis ja hiiri
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
26. joulukuuta 2006 @ 15:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sanoin jo tuolla entisessä ketjussa, että ei ne pelit lähde pyörimään kun puuttuu ominaisuuksia. Uus näytönohjain vähän yli sadalla eurolla vuodeksi niin toimii jotenkuten uusimmat pelit.

weight
Junior Member
_
27. joulukuuta 2006 @ 06:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
...mites tuon prossun kellotus, kun nyt olen uuden näyttiksen laittanut hankintalistalle!!! olen nostanut kellotaajuutta 200MHz-> 222MHz ja kone on vielä vakaa, tarkotuksena on tehdä ihan sellanen 24/7 kellotus vakio jäähyillä. lämmöt tällä hetkellä emo 40C ja prossu 55C (kyseessä siis tuo kiuasprossu) joten miten tästä eteenpäin? olen säätänyt tuota kellotaajuutta biosista ja se on ainoa juttu mitä olen uskaltanut tehdä, sen verran olen koittanut 230 ei ole enää vakaa:) vastauksia kellotusguruilta otetaan mielellään vastaan!!!

ps. pystyykö tuulettimien rpm:ää jotenkin nostamaan?
weight
Junior Member
_
27. joulukuuta 2006 @ 06:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
...mites tuon prossun kellotus, kun nyt olen uuden näyttiksen laittanut hankintalistalle!!! olen nostanut kellotaajuutta 200MHz-> 222MHz ja kone on vielä vakaa, tarkotuksena on tehdä ihan sellanen 24/7 kellotus vakio jäähyillä. lämmöt tällä hetkellä emo 40C ja prossu 55C (kyseessä siis tuo kiuasprossu) joten miten tästä eteenpäin? olen säätänyt tuota kellotaajuutta biosista ja se on ainoa juttu mitä olen uskaltanut tehdä, sen verran olen koittanut 230 ei ole enää vakaa:) vastauksia kellotusguruilta otetaan mielellään vastaan!!!

ps. pystyykö tuulettimien rpm:ää jotenkin nostamaan?
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
27. joulukuuta 2006 @ 07:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuota tuulettimen nopeutta voit säätää esim. SpeedFanilla. Vaatii sen, että prossutuulettimesi on emolevyssä kiinni (kuten yleensä on)

weight
Junior Member
_
27. joulukuuta 2006 @ 08:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo näyttää vaan olevan jo kaikki 2 tuuletinta täysillä:) mites toi kellotus, kellään hyviä idiksiä??? ...tai ees idiksiä:)
Mainos
_
__

_
weight
Junior Member
_
27. joulukuuta 2006 @ 09:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mahtaako tuo speedfan nyt ihan oikein toimia, koska aluksi kun otin ruksin pois automatic fan speed kohdasta boksin tuuletin hyrräs about 3400rpm... ja nyt kun tsekkasin lukuja se pyöri n.3000rpm?! -missä vika?
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > koneeseen potkua 0 budjetilla!?!?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy