User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.4.2025 / 16:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > ongelma sony ericssonin päivityksessä auttakaa.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ongelma sony ericssonin päivityksessä auttakaa.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mikrosiru
Junior Member

1 tuotearvio
_
29. joulukuuta 2006 @ 12:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkäs mulla on sony ericsson w810i ja haluisin päivittää puhelimen itse. latasin sony ericssonin sivuilta päivitys ohjelman mutta kun koitan käynnistää niin tulee näyttöön vain application error ja sitten sen sisässä lukee errot utilizing library file. mitä voisin tehdä että saan toimimaan ton päivitys ohjelman?
Senior Member

6 tuotearviota
_
2. tammikuuta 2007 @ 09:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ai sinullakin on sama ongelma. liian monella muullakin on sama ongelma kuin meillä.voisi lähettää sonyericssonille vähän palauttetta noista walkman-puhelimien päivitys toimminnoista.
mikrosiru
Junior Member

1 tuotearvio
_
2. tammikuuta 2007 @ 09:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla korjaantu toi vika kun mulla on ulkonen kovo niin asensin sen ohjelman mun koneen kovolle niin rupes toimimaan... sit ne on vielä siellä sonyn neuvonnassa niin jur..ja että kun sinne soittaa niin ei ne edes yritä neuvoo vaan sanoo että tää on sun oma ongelma et selvitä ite mikä vika on. kun heillä on niin monta käyttäjää joilla ohjelma toimii niin heidän ei tarvitse neuvoa miten saisi toimimaan. mut kokeile tota että asennat sen toiseen kansioon tai sit toiselle asemmalle.
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > ongelma sony ericssonin päivityksessä auttakaa.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy