User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 14:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > need for speed carbon latailee joka mutkassa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Need For Speed Carbon latailee joka mutkassa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Nurppa
Newbie

1 tuotearvio
_
29. joulukuuta 2006 @ 16:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noniin... Kun tuli hankittua toi Carbon PS2:lle ja aloin pelaa , niin se lataa kesken kisan melkeen joka mutkassa. Onko vika Tv:ssä? PS2? Vai ihan levyssä? Oon kuullu juttuja että ois yritetty tehä liian kovat grafiikat toho peliin, mutta en oikeen usko että ne myis pelii joka pätkii joka mutkas? Siis missähän vika? Ja onko teillä muilla sama vika?
daref
Newbie
_
30. joulukuuta 2006 @ 11:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eipä siinä tv:ssä tai konees oo vikaa... mulla se ei lagaa tai lataa melkee missää paitsi niis väli kohdis,,, jos siin pelis on naarmu? tai sit kone vaa on vanha....
Nurppa
Newbie

1 tuotearvio
_
30. joulukuuta 2006 @ 15:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm... Mun PS2 hankittu sillon ku tuli kauppoihin... :D siinä varmaan vika. :D
Mainos
_
__

_
unknow
Suspended due to non-functional email address
_
31. joulukuuta 2006 @ 15:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minä ostin vähä aikaa sitte carbonin ja se lataa iha koko aja ... eikä siinä oo ees naarmuja

marko suvanto
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > need for speed carbon latailee joka mutkassa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy