User Käyttäjä Salasana  

perjantai 14.11.2025 / 00:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > osoiterivi ei näy explorerissa vaikka asetukset oikein?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Osoiterivi ei näy explorerissa vaikka asetukset oikein?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

8 tuotearviota
_
30. joulukuuta 2006 @ 09:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
näytä -> työkalurivit -> osoiterivi <--- tuossa kohdasa mul on rasti mut silti osoiterivi ei näy???
Senior Member
_
30. joulukuuta 2006 @ 11:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei mullakaan...apua kiitos..
Senior Member
_
30. joulukuuta 2006 @ 12:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Internet Explorerin osoiterivi puuttuu (Microsoft Internet Explorer 6)
http://support.microsoft.com/kb/842903
Senior Member

8 tuotearviota
_
30. joulukuuta 2006 @ 12:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei auttanu... Ja mä puhun explorerista enkä internet explorerista... vaikka molemmistahan mulla nuo rivit puuttuvat.
Member

3 tuotearviota
_
30. joulukuuta 2006 @ 13:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Right-click harmaan yläosan päällä ja siitä väkänen address bar kohtaan. Tuolla tavalla mä sain sen ainakin Explorerissa sen esiin.
Vai onkos toi ihan sama asia?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. joulukuuta 2006 @ 13:09

Senior Member
_
30. joulukuuta 2006 @ 13:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko käytössä useita työkalurivejä?

Jos löytyy niin kokeile seuraavaa...
Näytä->Työkalurivit->Lukitse työkalupalkit (ruksi pois) ja
siirrä jotain työkaluriveistä (hiiren vasemmalla työkalurin vasemmasta reunasta).

Tämä vinkki löytyi mm. tästä
http://www.infopackets.com/channels/en/w...ared_part_2.htm
Senior Member

8 tuotearviota
_
30. joulukuuta 2006 @ 14:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koitin tuota rekisteriavaimen poistoo ja sitä toistakin tekniikkaa mutta eipä mulla näy sitä osoite kohtaa siel. Eiks siihe oo tehty mitää fixaus tiedostoo?
Senior Member

8 tuotearviota
_
2. tammikuuta 2007 @ 09:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Apuva nyt oikeesti hei? Ei auttanu kumpikaan.. Rekisteriavaimenpoisto eikä sitten tuo toinen.. mulle ei ilmestyny sinne sitä osoite kohtaa.
Senior Member
_
2. tammikuuta 2007 @ 12:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
LOL. Nyt tunnen itseni todella typeräksi, ehkä itelläsi on oikeasti ongelma mutta itse sain sen näin : Kansiossa oikeessa yläkulmassa siinä rastin alapuolella lukee Osoite harmaalla niin jos siitä vetää ja asettaa sen siihen alas niin osoiterivi tulee näkyviin...nyt tuntuu tosi typerältä..
Senior Member

8 tuotearviota
_
2. tammikuuta 2007 @ 13:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ei lue. Joten apuja?
Senior Member
_
2. tammikuuta 2007 @ 15:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No näyttäisitko vaikka kuvan että mitä näkyy
Senior Member

8 tuotearviota
_
5. tammikuuta 2007 @ 11:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Senior Member
_
5. tammikuuta 2007 @ 15:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Huhhuh..ei tajuu ei..joku viisas nyt vois heittää vastauksen tähän..
Staff Member

32 tuotearviota
_
6. tammikuuta 2007 @ 18:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://xphelpandsupport.mvps.org/how_do_...missing_add.htm
olisiko tuosta apua?

Ja jatkossa kannatta lyödä kuvat ihan sellaisenaan nettiin, helpompi katsella =)
Mainos
_
__

_
Senior Member

8 tuotearviota
_
7. tammikuuta 2007 @ 11:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitoksia Agent_007! Olet vähintään Nero tai jotain :) Olen kysynyt apua tuohon asiaan monesta paikasta mutta en ollut saanut oikeata vastausta. Nyt koitin tuohon käynnistä -> suorita -> REGSVR32 /i BROWSEUI.DLL ja boottasin koneen sen jälkeen ja addressbarit tuli takas sekä exploreriin että iexploreriin! Kiitos ;)
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > osoiterivi ei näy explorerissa vaikka asetukset oikein?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy