User Käyttäjä Salasana  

lauantai 9.8.2025 / 12:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > vilmit jumittuu!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Vilmit jumittuu!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
slubu
Newbie
_
30. joulukuuta 2006 @ 13:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sellanen ongelma olis, että kun katson leffoja niin aina jossain vaiheessa tapahtuu seuraavaa: ensin katoaa äänet ja sitten hetken päästä kuva jumittuu. Tehtävienhallinnasta käsin ei prosessia saa lopetettua ja ainoa mikä auttaa on koneen uudelleenkäynnistäminen.

Minulla on käytössä ffdshow, AC3filter ja soittimena olen käyttänyt mpc:tä, zoomplayeria ja bsplayeria. Eli toisto-ohjelmasta riippumatta käy samoin.

Ongelma on erikoinen siinä mielessä, että leffat eivät joka katselukerralla jumitu. Joskus saattaa mennä koko leffa ilman mitään ongelmia kun taas joskus jumittuminen tapahtuu jo muutaman minuutin jälkeen, joskus taas filmin aivan loppumetreillä.

Käytössä on XP home ja näytönohjaimena Radeon 9700 Pro. Olen kokeillut näyttiksen ajureiden päivittämistä mutta siitä ei ole ollut apua. Olen myös yrittänyt etsiä eri foorumeilta samankaltaisia ongelmia ja niihin esitettyjä ratkaisuja mutta tuloksetta.

Mikä siis neuvoksi? En kuitenkaan usko että näytönohjain olisi hajalla, koska muuten kaikki näkyy ja pelittää.

Kiitos jo etukäteen!
Staff Member

32 tuotearviota
_
31. joulukuuta 2006 @ 14:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
VLC:llä kokeillut katsella? Piirisarjan(lähinnä AGP/GART ajurit) ja äänikortin ajurit päivitetty?
slubu
Newbie
_
1. tammikuuta 2007 @ 11:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
VLC:tä en ole tainnut kokeilla. Päivitin nyt äänikortin ajurit mutta päivitinköhän tuon piirisarjan ajurit oikein? Emolevy on Abit BH7. Abitin sivuilta latasin tuommoisen kuin IntelChipset Driver. Poistin ensin näytönohjaimen ajurit, asensin tuon Intel Chipset Driverin ja sen jälkeen näyttiksen ajurit uusiksi. Oikea järjestys?

Täytyypä testailla nyt, että poistuiko ongelma.

Kiitos!
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > vilmit jumittuu!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy