User Käyttäjä Salasana  

tiistai 30.9.2025 / 15:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > koneen kasaaminen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Koneen kasaaminen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<123
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
27. tammikuuta 2007 @ 15:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On väliä kummin päin on, kun niissä toinen (musta yleensä) on miinusjohto.

Elbryan
Junior Member
_
27. tammikuuta 2007 @ 17:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä pistin kaikki ulospäin, ku siinä tuli tommonen q-connector messissä ja kattelin vähän netistä paria kuvaa, niin vaikka ne oli hyvin epäselviä enkä vieläkään oo varma miten päin ne siinä kuvassa on, mutta vähän näytti yhdessä että kaikki osoittais liittimestä ulospäin.
ssepe
Member

1 tuotearvio
_
27. tammikuuta 2007 @ 17:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eipä noissa mitään hätää oo. mulla vaan summissaan kaikki. hyvin on kone jo puolivuotta toiminu

- Intel Core 2 Duo E6400 - Asus P5B - Corsair 800mhz 2x1gt - Msi Radeon X1950Pro - Antec SonataII - Samsung 160gt -
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
27. tammikuuta 2007 @ 17:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tulee ainakin tuon Q-connectorin mukana jonkinlainen ohje.
Ei se tietokone rikki mene vaikka ne väärin olisivatkin.

Elbryan
Junior Member
_
28. tammikuuta 2007 @ 10:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu, tuli siinä ohje, yks kuva, josta ei saa mitään selvää miten päin ne on. =P mut joo, näkee sen sitte toimivatko vaiko eivät. =)
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
28. tammikuuta 2007 @ 11:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Emon manuaalistahan ne selkeästi näkee.

Senior Member
_
28. tammikuuta 2007 @ 11:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
emolevyssäkin lukee ne. ainakin yleensä.

Niin lukee, mutta manuaalista näkee paremmin.

Edit: unohdin sanoa että niiden nappien kanssa ei ole niin tarkkaa miten päin ne laitetaan mutta ledien kanssa saa olla tarkkana.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. tammikuuta 2007 @ 11:25

Elbryan
Junior Member
_
29. tammikuuta 2007 @ 03:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nii minäkin luulin että emon manuaalista näkee selvästi (ja mahdollisesti myös kotelon manuaalista), mutta eipä vaan nää. niin kun sanoin, niin tosiaan paikat näkyy selvästi ja oikeilla paikoilla ovat, mutta kysymys kuulukin että miten päin ne kuuluu, kun niitä pystyy 180 astetta kääntämään siirtämättä niitä paikoiltaan.

mutta joo, ehkä se ei oo niin tarkkaa. kattoo sitte mikä toimii ja mikä ei ja sitte sen mukaan niitä kääntelee, jos semmoseen nyt edes on tarvetta. =)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. tammikuuta 2007 @ 03:32

AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
29. tammikuuta 2007 @ 10:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se on emokohtaista ja kotelkohtaista. Mikähän emolevy on kyseessä? Ainakin Asuksen kaikissa emoissa se on selkeästi näkyvillä. Myös emolevyssä lukee. Musta/valkoinen johto on miinusjohto, ja se luonnollisesti tulee miinuspuolelle joka näkyy emolevyssä.

Elbryan
Junior Member
_
30. tammikuuta 2007 @ 12:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
noh, nyt oon koneen kasannu JA SE EI TOIMI! x_X =(

eli kaikki on tietääkseni niin ku pitäiski, mut näytiksestä en saa mitään signaalia ulos.

kone näyttää siis seuraavanlaiselta:
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.a...8,48098,34019x2

oon nyt kokeillu vähän kaikkea, eli siinä tulee semmonen virtapalikka mihin saa tungettua niitä 4-pinnisiä virtoja 2 ja josta menee siis näytikseen lisävirta 6-pinniä. sitte oon kokeillu ilman sitä välikapulaa, eli suoraan virtalähteestä semmonen 6 pinninen näytikseen. oon myös koklannu että pidän vaan näytiksen ja emon ja prossun, asennettuna ja kokeilen että tulisko edes jotain signaalia siitä jossa vaikka valittais jotain, mutta ei tuu mitään.

oon alkanu miettimään että onkohan siinä näytiksessä jotain vikaa...

osaakos joku auttasta mua. kiitos.
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2007 @ 13:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joko näyttiksessä vikaa tai näytönohjain ei ole kunnolla kiinni PCI-E slotissa. Pistä se ihan niin syvälle kuin saat ja näyttö kiinni näyttikseen. Ja tosiaan tuo lisävirtaliitinkin. Powerista se 6-pinninen kiinni näyttikseen niin ei tarvi mitään adaptereja.

Elbryan
Junior Member
_
30. tammikuuta 2007 @ 22:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
simppelistä vinkistä oli paljon apua. se tosiaan ei ollu tarpeeks hyvin kiinni. painoin sitä sitten niin kovaa ku uskalsin. ei se tuntunu hievahtavan, mutta kyllä se nyt pelaa. =)

eli kiitos vaan lauri hyvistä neuvoista. nyt homma pelaa. =D

...tosin törmäsin tossa uuteen ongelmaan, mistä jo toiseen topikkiin kirjotin, eli dvd-asema imas cd:n sisään eikä anna sitä ulos. toimi ihan hyvin xp:n ja emon ajureiden (p5b) asennuksen ajan, mutta nyt ei enään anna emon ajuri cd:tä takas. se vaan tavallaan resettaa sen cd:n, eli siis lukee saman cd:n uudestaan.

se on joka kerta käynnistyksen jälkeen jo ennen tätä ongelmaakin valittanut jostain ODD0 onkelmasta liittyen mun dvd wraitteriin.

jos osaat tossakin auttaa niin kiitosta vaan. =P

dvd writer on samsungin tekoa ide kaapelilla kiinni emossa. ...tai tuoltahan sen näkee kun oon tuon kokoonpanon tonne aikasemmin ilmottanut.
arra
Member
_
31. tammikuuta 2007 @ 10:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos mahdolista vaihda asema toiseen koneeseen niin saat sen ulos

P.S Joissan malleissa jossa vaihdettavat kuoret saa sen aseman auki "piikillä"
Elbryan
Junior Member
_
31. tammikuuta 2007 @ 15:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo toi onkelma ratkes vähän itestään, ku avasin sen tosiaan piikillä manuaalisesti, ni sen jälkeen se alko toimimaan, vaikka ei kyllä aina mee sisään napista, mut työntämäl sit menee.
Mainos
_
__

_
Senior Member

5 tuotearviota
_
1. helmikuuta 2007 @ 11:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pistä takuuseen se asema, jos ei kerran toimi kunnolla.

Intel Core 2 Duo E7400, Asus P5QL PRO, 2x2 GB DDR2 800 RAM, WD 250 GB SATA2 + WD 500 GB SATA2, ECS nVidia GeForce 9800 GT 512 MB, Antec Sonata III

Seuraa eroseteleiden matkaa http://www.eurobilltracker.eu/?referer=107869
Kinroad-foorumi http://kinroad.freezoy.com/

Sivu:<123
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > koneen kasaaminen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy